Ja dat welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
IK LUST JE RAUW, SUG4R !!
![]()
Je herkent haar zo![]()
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef mazaru het volgende:
Liggen Nix en Nada nou weer te friemelen?
misschien moesten de kindjuhhsss worden voorgesteld aan hun nieuwe oom??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Ton de klusjesman erbij stond? Ik dacht hem te zien bij het hek.
Trieste boel, morgenochtend bij het ontbijt zit ze hem weer te dissenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.
volgens mij kan ze beter gaan kantklossen,dat geeft tenminste nog resultaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.
Ik heb hem niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Ton de klusjesman erbij stond? Ik dacht hem te zien bij het hek.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
zoekplaatje, waar is die verstopt
[afbeelding]
Jammer, ik weet het ook niet 100% zeker.quote:
Zou je denken, maar het is een zus:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?
Volgens mij is het Wilgo, dat meisje was er ook bij, en die zat ook in Surinamequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?
we zullen vast niet zo verwend worden in korte tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Één kindje van god minder, nog één te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |