Flappyquote:
Flappie, is ook wel logischerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Flappy
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
9 van Damien Rice?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:19 schreef wyccie het volgende:
Broer, raad eens welke cd ik heb.
jezus, als ik 2 uur zeg dan houd ik mij daar aan. Ik ben daar behoorlijk standvastig in, wrs ben jij daar behoorlijk ambivalent in. Ik niet! Berkery heeft gewoon dat punt verdiend. punt.quote:had gevraagd, was het allemaal veel en veel eenvoudiger geweest. En werkelijk, dat jij midden in een spellejte over 1 luttlele minuut gaat lopen emmeren is echt hilarisch!!!!
en dat is dus fout, want dat is nml een konijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Plaskerk je lult je wilde daarna nog een antwoord op deel 2:
wat werd getikt, dat had ik later gegeven:
nl het varken
UIt Wikipedia:
Het spel is simpel van opzet: in een grote kuil wordt een berg modder gegooid, veel hooi, veren en andere troep. Een aantal deelnemers (geen regels verbonden aan het aantal spelers) wordt geblinddoekt en moet kruipend de kuil met zooi in. Een varken wordt in het gat losgelaten en het is aan de deelnemers om als eerste het varken te tikken al badend in de modder en veren. Wie het eerste het varken tikt mag zich winnaar noemen.
lees maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:25 schreef Neleos het volgende:
Ik heb nog niks terug gelezen, maar je had weer een meningsverschilletje?
Ja, ben net even op bezoek geweest ergens. En moet straks werken om 8 uurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:24 schreef Plasterk het volgende:
wat doe jij zo vroeg op? Ben net terug van uitgaan.
juist!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er is ook een variant voor kinderen, met knijnen, begreep ik later. Dat wilde hij horen. Het geblindoekt zijn is vrij essentieel (het wordt hier in de regio ook gedaan)
Yepquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:12 schreef MadMaster het volgende:
Een oen is een gecastreerde ezel.
Een kluns ook?
En dat is dus fout.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:23 schreef Plasterk het volgende:
ezel, als je een domme fout maakt
biologievragen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Wat voor dier is een oen of een kluns?? En door welke omstandigheden wordt dat dier dan zo genoemd?? .
vrij moeilijk blijktquote:
Ja, ik was vrij ambivalentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Roerige donderdag was het, zo te lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |