Het is te laat om te zoeken naar jouw quote(s) dat het niet om de punten gaat, maar om het aangenaam verpozen.quote:
qonmann +1quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef qonmann het volgende:
DE MP3-moord ?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Het is te laat om te zoeken naar jouw quote(s) dat het niet om de punten gaat, maar om het aangenaam verpozen.
Ik mis Cootz met z'n vissenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
Oh my! Een vogelvraag! Op de één of andere manier vind ik dit heel grappig.
Misschien ligt het ook wel aan de foto van dat lachende jochie met bloempotkapsel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
't is wel familiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Raaf?
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Kauw?
http://www.solcon.nl/kemperman/kauw/quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
Nem +1quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
Knight Industries Two Thousand
Ik moet ook niet op refresh drukken als ik eigenlijk de PC uit moet zetten.
Haha, macht der gewoonte !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
En ik moet ook vooral geen lange zinnen erbij typenquote:
Exqusez-moi? Had ik een vraag goed?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik moet ook vooral geen lange zinnen erbij typenZodat een ander er met de puntjes vandoor gaat
Maar dat komt goed uit, want dan kan ik alsnog naar bed.
En Nem!! Waar was je vanmiddag toen je een vraag had moeten stellen?? Nou?? Nou???
Neuhquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:21 schreef qonmann het volgende:
Knight Industries Thousand ?
Ja, heel toevallig!! Ik weet dat het sporadisch voorkomt, en dat je ook eigenlijk meestal voor spek en bonen meedoet enzo, maar deze had je nou toevallig eens goed! En dan blijf je uren weg!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Exqusez-moi? Had ik een vraag goed?
Link?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, heel toevallig!! Ik weet dat het sporadisch voorkomt, en dat je ook eigenlijk meestal voor spek en bonen meedoet enzo, maar deze had je nou toevallig eens goed! En dan blijf je uren weg!!!
Geen idee. Iets met AIDS geloof ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Link?![]()
Want dan wil ik wel weten wat ik goed had
Of als je het weet mag je het ook gewoon zeggen
Juistquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
prototype KARR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |