Kan je misschien Arctic Adventure en Legend of Kyrandia een keer uploaden ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:06 schreef belanov het volgende:
[..]
En dan bij Stunts maar je eigen tracks bouwen en zo hoog mogelijk de lucht in vliegen he...
En wolfenstein speel ik nog steeds stiekem weleens... laatst nog Spear of Destiny uitgespeeld in 'Death Incarnate' mode
Veel mooie oude bekenden in dit topic al gezien (supaplex, wintergames, prince of persia, skyroads, keen...). Andere favorieten van destijds:
Arctic Adventure (ja dat waren nog eens graphics, zelfs voor 1991 hopeloos achterhaald)
[afbeelding]
Bio Menace (lekker knallen in 2d)![]()
[afbeelding]
Legend of Kyrandia 1 t/m 3 (ondanks of misschien mede door mijn slechte beheersing van het Engels destijds uren mee doorgebracht)
[afbeelding]
Zanthia![]()
Veel gespeeld, volgens mij was dat op een console van philips...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:07 schreef Trafasi het volgende:
Misschien kan iemand hier mij helpen?
Ik ben op zoek naar een oud spel, maar weet de naam niet meer..
Het was iets met "tank"...
Het spel was met 2 spelers te spelen, en de bedoeling was dat je elkaar op moest zoeken en uit moest schakelen.
Je was een tank, en je moest dan de hele omgeving kapotschieten om een pad te creëren...
Het zag er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Ook moest je, van tijd tot tijd, terug naar je "home base" (zie vierkantjes) om je tank of ammo "op te laden"...
Anybody?![]()
Helemaal grijs gespeeld, volgens mij gewoon "Tanks"quote:Op maandag 30 juli 2007 13:07 schreef Trafasi het volgende:
Het spel was met 2 spelers te spelen, en de bedoeling was dat je elkaar op moest zoeken en uit moest schakelen.
Je was een tank, en je moest dan de hele omgeving kapotschieten om een pad te creëren...
[afbeelding]
Ook moest je, van tijd tot tijd, terug naar je "home base" (zie vierkantjes) om je tank of ammo "op te laden"...
Anybody?![]()
Jaa! Hailquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik heb um, hij heet tunneler
http://www.bestoldgames.net/eng/old-games/tunneler.php
Och ja, die heb ik ook nog gespeeld!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef wijsneus het volgende:
De allereerste simcity!
[afbeelding]
Heb ik nog gespeeld op zo'n oranje hercules monitor!
Tunneler!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik heb um, hij heet tunneler
http://www.bestoldgames.net/eng/old-games/tunneler.php
Ja! dat kan ik me ook nog herinneren. Heb er ook al eens naar gezocht maar niks over gevonden. Speelde altijd bij mijn vader op zijn kantoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:07 schreef Trafasi het volgende:
[afbeelding]
Anybody?![]()
Gast, scroll ff naar bovenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja! dat kan ik me ook nog herinneren. Heb er ook al eens naar gezocht maar niks over gevonden. Speelde altijd bij mijn vader op zijn kantoor.
Lotus!! Te mooi dat spel..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef captain.lefteye het volgende:
One Must Fall 2097
[afbeelding]
The Incredible Machine
[afbeelding]
Blackthorne
[afbeelding]
Lotus 3 - The Ultimate Challenge
[afbeelding]
The Lion King
[afbeelding]
En verder natuurlijk eerder genoemde toppers als Supaplex, Stunts en ROTT.
Die laatste heb ik trouwens een tijdje terug gedownload (abondonia.com FTW!) en gespeeld en dat viel me toch zwaar tegen!
Is het jou ooit gelukt de schaatsrondes te voltooien? Ik bleef maar op die spaatiebalk rammen, maar altijd in een bocht vloog ik eruit...quote:
Ik vind Colonization nóg beter, maar kan ook vanwege het Amerika thema zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik mis Civilization 1. Een van de beste games ooit gemaakt wat mij betreft!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |