gelukkig voor jou doe ik nie aan kerst. en t zou wat vreemd zijn als jij ineens bij mn ouders ging zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Damn, nu moet ik me in 3en splitsen.
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds ik in een koekfabriek heb gewerkt vind ik koekjes ineens een stuk minder lekker, heel apart
ikheb het 3 dagen volgehouden daarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
herkenbaar.
Kaasvlinders en krakelingen doen me denken aan dagen van 8:30 tot 18 aan de lopende band, zere vingers van het koekjes van de band rapen, debiele collega's etc
.
wij hadden ook maar bedacht dat hij ws. net vader was geworden en overdonderd was, voor de rest leek hij namelijjk wel redelijk normaal...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat kind was vast niet gepland.
ik 2 weken (zoals ook was afgesproken), maar dat was puur, omdat mijn broer op het kantoor van dat bedrijf werkte en het een afgang voor hem zou zijn als ik het zou opgevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikheb het 3 dagen volgehouden daar
Ik heb ook in een beschuit/toast/paneermeel/roggebroo fabriek gewerkt, en daar at ik zlefs it de afkeurbakken zo lekker was dat
Peace of cake beats bier echt zo enorm. Zelfs Hertog Jan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt bier. Ik zie het probleem niet.
bij welke fabriek zat jij dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik 2 weken (zoals ook was afgesproken), maar dat was puur, omdat mijn broer op het kantoor van dat bedrijf werkte en het een afgang voor hem zou zijn als ik het zou opgeven.
Heb ik gekocht, trouwens. En malibu! En sinaasappelsap!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Peace of cake beats bier echt zo enorm. Zelfs Hertog Jan.
Taverne Patisserie in Twelloquote:
daar moet je echt een pelrimsreis naartoe makenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
wat de fukkende neuk interesseert het mij wat het klimaat van jeruzalem is?
Ik ga liever naar Hazeldonk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar moet je echt een pelrimsreis naartoe maken. Zien waar Jezus geleefd heeft enzo
.
Malibu kokosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb ik gekocht, trouwens. En malibu! En sinaasappelsap!
Ga ik ook naartoe op 13 augustusquote:
Zoals mn broer ooit zei: "met christenen moet je ook niet praten. Wel neuken. Vele neuken. Ze neuken als e beste, die christenen"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Malibu kokos. Mix je dat met jus trouwens?
. Ik mix Malibu met cola (light) en piña colada met jus.
Oh, de grap van de eeuw trouwens: Ik, als behoorlijk anti-religieus persoontje, werd gisteren op MSN toegevoegd door een vrouw met 4Christ in haar hotmailadres. Dat contact is geen lang leven beschoren, denk ik zo
.
Ze drinkt het puur, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Malibu kokos. Mix je dat met jus trouwens?
. Ik mix Malibu met cola (light) en piña colada met jus.
Kolere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb ik gekocht, trouwens. En malibu! En sinaasappelsap!
Ik zondag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga ik ook naartoe op 13 augustus. En 17 augustus ws ook
. La Place enzoot
.
Zowel de Malibu als de sinaasappelsap ja. Wel met ijs bij het eerstgenoemde.quote:
Dat is dan niet puurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zowel de Malibu als de sinaasappelsap ja. Wel met ijs bij het eerstgenoemde.
JIJ haalt uit eigen beweging Ben & Jerry's en Malibu en van alles in huis, en het enige waar ik om vraag is melk en Brinta, en dan ben ík veeleisend?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat ben je eigenlijk veeleisend, lief.
Daar heb je een punt. Ik verwen je te veel. Dat is het.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
JIJ haalt uit eigen beweging Ben & Jerry's en Malibu en van alles in huis, en het enige waar ik om vraag is melk en Brinta, en dan ben ík veeleisend?.
Stop vooral niet hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik verwen je te veel. Dat is het.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:39 schreef Tangarine het volgende:
Owjaaaa
Vanaf vandaag sta ik officieel ingeschreven als student Engelse Taal en Cultuur![]()
Trustenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef teigan het volgende:Ik ga zo pitten naast mijn vriendje kruipen...
Slaap lekker dames en heren!
Roggefeest? Is dat niet gegarandeerd regen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb nu al zin in volgend weekend. Feesten, Feesten en nog eens Feesten van Vrijdag tot en met maandag![]()
![]()
![]()
Ik had moeten benadrukken dat het een groninger op zoek naar ijs betreft... Het is nu al te laat en bij alle videotheken die ik ken in de stad hebben ze slechts B&Jquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat hebben wij te maken met jou ijs?
Geen roggefeest, maar merke en dan is het bijna altijd mooi weerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Roggefeest? Is dat niet gegarandeerd regen?
probeer eens thuisbezorgd.nl? wellicht dat je een toko kunt vinden die het ijs dat jij zoekt nog even wil thuisbezorgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik had moeten benadrukken dat het een groninger op zoek naar ijs betreft... Het is nu al te laat en bij alle videotheken die ik ken in de stad hebben ze slechts B&J![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |