gelukkig voor jou doe ik nie aan kerst. en t zou wat vreemd zijn als jij ineens bij mn ouders ging zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Damn, nu moet ik me in 3en splitsen.
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds ik in een koekfabriek heb gewerkt vind ik koekjes ineens een stuk minder lekker, heel apart
ikheb het 3 dagen volgehouden daarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
herkenbaar.
Kaasvlinders en krakelingen doen me denken aan dagen van 8:30 tot 18 aan de lopende band, zere vingers van het koekjes van de band rapen, debiele collega's etc
.
wij hadden ook maar bedacht dat hij ws. net vader was geworden en overdonderd was, voor de rest leek hij namelijjk wel redelijk normaal...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat kind was vast niet gepland.
ik 2 weken (zoals ook was afgesproken), maar dat was puur, omdat mijn broer op het kantoor van dat bedrijf werkte en het een afgang voor hem zou zijn als ik het zou opgevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikheb het 3 dagen volgehouden daar
Ik heb ook in een beschuit/toast/paneermeel/roggebroo fabriek gewerkt, en daar at ik zlefs it de afkeurbakken zo lekker was dat
Peace of cake beats bier echt zo enorm. Zelfs Hertog Jan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt bier. Ik zie het probleem niet.
bij welke fabriek zat jij dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik 2 weken (zoals ook was afgesproken), maar dat was puur, omdat mijn broer op het kantoor van dat bedrijf werkte en het een afgang voor hem zou zijn als ik het zou opgeven.
Heb ik gekocht, trouwens. En malibu! En sinaasappelsap!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Peace of cake beats bier echt zo enorm. Zelfs Hertog Jan.
Taverne Patisserie in Twelloquote:
daar moet je echt een pelrimsreis naartoe makenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
wat de fukkende neuk interesseert het mij wat het klimaat van jeruzalem is?
Ik ga liever naar Hazeldonk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar moet je echt een pelrimsreis naartoe maken. Zien waar Jezus geleefd heeft enzo
.
Malibu kokosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb ik gekocht, trouwens. En malibu! En sinaasappelsap!
Ga ik ook naartoe op 13 augustusquote:
Zoals mn broer ooit zei: "met christenen moet je ook niet praten. Wel neuken. Vele neuken. Ze neuken als e beste, die christenen"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Malibu kokos. Mix je dat met jus trouwens?
. Ik mix Malibu met cola (light) en piña colada met jus.
Oh, de grap van de eeuw trouwens: Ik, als behoorlijk anti-religieus persoontje, werd gisteren op MSN toegevoegd door een vrouw met 4Christ in haar hotmailadres. Dat contact is geen lang leven beschoren, denk ik zo
.
Ze drinkt het puur, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Malibu kokos. Mix je dat met jus trouwens?
. Ik mix Malibu met cola (light) en piña colada met jus.
Kolere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb ik gekocht, trouwens. En malibu! En sinaasappelsap!
Ik zondag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga ik ook naartoe op 13 augustus. En 17 augustus ws ook
. La Place enzoot
.
Zowel de Malibu als de sinaasappelsap ja. Wel met ijs bij het eerstgenoemde.quote:
Dat is dan niet puurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zowel de Malibu als de sinaasappelsap ja. Wel met ijs bij het eerstgenoemde.
JIJ haalt uit eigen beweging Ben & Jerry's en Malibu en van alles in huis, en het enige waar ik om vraag is melk en Brinta, en dan ben ík veeleisend?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat ben je eigenlijk veeleisend, lief.
Daar heb je een punt. Ik verwen je te veel. Dat is het.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
JIJ haalt uit eigen beweging Ben & Jerry's en Malibu en van alles in huis, en het enige waar ik om vraag is melk en Brinta, en dan ben ík veeleisend?.
Stop vooral niet hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik verwen je te veel. Dat is het.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:39 schreef Tangarine het volgende:
Owjaaaa
Vanaf vandaag sta ik officieel ingeschreven als student Engelse Taal en Cultuur![]()
Trustenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef teigan het volgende:Ik ga zo pitten naast mijn vriendje kruipen...
Slaap lekker dames en heren!
Roggefeest? Is dat niet gegarandeerd regen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb nu al zin in volgend weekend. Feesten, Feesten en nog eens Feesten van Vrijdag tot en met maandag![]()
![]()
![]()
Ik had moeten benadrukken dat het een groninger op zoek naar ijs betreft... Het is nu al te laat en bij alle videotheken die ik ken in de stad hebben ze slechts B&Jquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat hebben wij te maken met jou ijs?
Geen roggefeest, maar merke en dan is het bijna altijd mooi weerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Roggefeest? Is dat niet gegarandeerd regen?
probeer eens thuisbezorgd.nl? wellicht dat je een toko kunt vinden die het ijs dat jij zoekt nog even wil thuisbezorgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik had moeten benadrukken dat het een groninger op zoek naar ijs betreft... Het is nu al te laat en bij alle videotheken die ik ken in de stad hebben ze slechts B&J![]()
Bah!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit weer eens op m'n werk, pfff, totaal geen zin in 'werken' (lees: de hele nacht wakker blijven)
Nee, maar 'Ballonrace' wel. Weet je wel hoe dat gaat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Bah!
Ken je het spel 'Roborally' trouwens?
Een leuk bordspelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Nee, wat is Roborally?
kenkniequote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar 'Ballonrace' wel. Weet je wel hoe dat gaat?.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Anyway, ik ga pitten. Ik verkeer in een half slaap / half waak toestand en als ik nog langer blijf zitten ga ik dingen zeggen die jullie niet willen horen en waar ik mezelf morgen voor zal haten.
.
zoek maar op op internet. Ga het niet allemaal uitleggenquote:
(voor de mensen die het niet snappen: wat Viking hier zegt, zijn mijn woorden...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zoek maar op op internet. Ga het niet allemaal uitleggen. Maar als je nog eens naar een spellenbeurs gaat... daar kun je ze vaak wel goedkoop kopen. Laatst nog 2 voor 5 euro per stuk gekocht voor twee mensen die jarig waren.
dude... ik ben té irritant.
I'm with stupid ^^quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik snao het niet maar dat hoeft ook niet
Lijkt me anders best tof werk! Het is dat het ook standaard op zaterdagavond is, maar anders mocht je me inroosteren hoor!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit weer eens op m'n werk, pfff, totaal geen zin in 'werken' (lees: de hele nacht wakker blijven)
Ja, ik heb het nog afgekregen, maar niet ingeleverdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:42 schreef freecell het volgende:
Lijkt me anders best tof werk! Het is dat het ook standaard op zaterdagavond is, maar anders mocht je me inroosteren hoor!
(trouwens.. nog medicijnen nodig tegen iets? Ik weet nog steeds wat helpt bij hypercholesterlolemieen heb je dat nog afgekregen?)
Snel inleveren!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog afgekregen, maar niet ingeleverdMoet ik dus nog doen.
En ik wist niet dat je ook ambities voor mijn bijbaantje hadafgelopen jaar veel nieuwe collega's erbij gekregen.
Dan weet ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Werk moet gewoon dood.
Och, ik maak de roosters, dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:57 schreef freecell het volgende:
Snel inleveren!
En ja, ik vind jouw bijbaantje bijzonder tof, maar ben ook behoorlijk gehecht aan mijn zondagochtend 10 uur in de kerk
Gaat helaas belabberd samen, tenzij ze nog iemand zoeken voor alleen donderdag, vrijdag en zondagnacht
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga van internet af. Weltrusten allemaal![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef maok het volgende:
ja maar ik ga toch maar eens slapen
Uhm, eens even denken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Hey!Waar zullen we het eens over hebben, DO2
Tsja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Uhm, eens even denken.
Het holle bestaan? Boodschappen? Mensen? Beesten?
De liefde? De kleur blauw? De al dan niet aanwezige verwantschap tussen bier en aardappelen?
Zeg jij het maar.
Nee hoor, dat niet zo zeer, maar ik vind het soms gewoon leuk om irritant te doen en dingen te zeggen die iemand anders tegen mij gezegd heeftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:41 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb dus een hele zooi spellen, en ze heeft commentaar op het feit dat ik al een tijdje geen Ballonrace met dr gespeeld heb... ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |