Yeb... Daarom blijf ik ook altijd wat langer..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]Nee, dan zou ik de trein in Groningen naar m'n werk nemen
Maar ik moet dan sowieso om 22:00 alweer weg en dan ben ik er net.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:56 schreef Dangel het volgende:
ik log uit
/off alex@work account
/on relaccount
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch mooi, een Fries die verteld over Hoogeveen... In het Groningen topic.
Zo zondequote:
5e nog maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik bedenk met net wel dat ik nog wat met de IB-Groep moet regelen, omdat ik mijn 5e studiejaar in ga en dus moet lenen.
Nummer 3 heeft ook nee op het rekest gekregen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb ondertussen al weer 2 belmiepen netjes te verstaan gegeven dat we niet geïnteresseerd waren.
Ik heb het ook niet gehaald..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:27 schreef teigan het volgende:
Hm, Paulusssttt, ikw eet niet of je het nog leest, maar wij gaan zeer waarschijniljk niet skaten..
Wij gaan even lekker genieten van de vrije dagen van mik_infra..
Naar bericht.. Sterkte..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Vader van een oud klasgenootje van mij is vannacht overleden.![]()
Best wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:35 schreef teigan het volgende:
dat is rotnieuws om te horen ChipsZak.
Jij hebt er zo te lezen zin inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook weer terug, so let the party begin![]()
.
Sterkequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Best wel.
Ik kende de man best wel.![]()
Ik wist wel dattie ziek was en heb de verhalen ook wel 'gevolgd' enzo, maar toch altijd kut om te horen dat iemand is overleden
Waar is het feest..??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook weer terug, so let the party begin![]()
.
niks hoor, ik ben een beetje vaag bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken?
Zondagochtend om 6 uur zetten we het feest voort.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Sterkte Astrid.
Heit en mem zijn net weer weg. Tot zovermijn verjaardag
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zondagochtend om 6 uur zetten we het feest voort.
Is er al een plaats voor me gereserveerd aan het kerstdiner?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Dan word t pas echt leukAlhoewel mnouders vandaag wel een kijkje in mn leven en zo hebben kunnen nemen, dat vonden ze wel prettig geloof ik. Voor hen ben ik ook een groot mysterie., omdat k zo gesloten ben IRL.
Als je boerenkool lust mag je altijd mee-eten met kerst bij mn ouders.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is er al een plaats voor me gereserveerd aan het kerstdiner?
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef Tangarine het volgende:
Nu zit ik Oreo's te eten, mjummmm
Damn, nu moet ik me in 3en splitsen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je boerenkool lust mag je altijd mee-eten met kerst bij mn ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |