Dan waren ze gister al met hun hoofd bij het weekendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
PSM, die pakketjes zijn dus gister al verstuurd dan he?
Ik zeg gewoon naar Groningen komen, net als ik..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Alexxxxx gefeliciteerd!
En ik ben nu alleen thuis. Zal ik thuis blijven of naar Groningen komen?
Klote zeg. Ik fok gewoon 7 van de 8 uur dat ik op mijn werk zitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef Dangel het volgende:
Over twee uurtjes log ik uit als Dangelwis ik de geschiedenis van IE hier uit de PC... en maandag zijn al mn chefs er weer
geen fok meer voor mij op t werk dan
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik zeg gewoon naar Groningen komen, net als ik..![]()
ik moet nu weer gaan faken dat ik het druk heb.. terwijl ik vandaag bijvoorbeeld in mn eentje aan het echte wekr 2 a 3 uur hoef te besteden... en vanaf maandag zijn we met 3 man in het magzijn, mn chef, en een vakantiewerkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klote zeg. Ik fok gewoon 7 van de 8 uur dat ik op mijn werk zitMet toestemming.
Zit ik denk ik op de routequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef Paulusssttt het volgende:
Hahaha... van hééél ver.. 360km uit zuid westelijke richting..![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik moet nu weer gaan faken dat ik het druk heb.. terwijl ik vandaag bijvoorbeeld in mn eentje aan het echte wekr 2 a 3 uur hoef te besteden... en vanaf maandag zijn we met 3 man in het magzijn, mn chef, en een vakantiewerkergeen idee wat ik dan moet gaan doen...
Maar ja, ik heb zonet wel iets gevonden waar 3 man al de hele dag naar op zoek waren
Is altijd over te praten... Hoewel ik meestal over de A6 en A7 rij...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit ik denk ik op de routeKom je over Hoogeveen? (A28 geloof ik is dat)
Mooie routeis dat op zich wel, Zwolle-Groningenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit ik denk ik op de routeKom je over Hoogeveen? (A28 geloof ik is dat)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klote zeg. Ik fok gewoon 7 van de 8 uur dat ik op mijn werk zitMet toestemming.
Nou het is Middelburg - Groningen om precies te zijn....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mooie routeis dat op zich wel, Zwolle-Groningen
Nou eh, ik doe niet zoveel op m'n werk en ik kan ook de hele nacht tv kijken, dus internetten is een mooie optie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ja, weet ik, maar dan ga je over Zwollequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou het is Middelburg - Groningen om precies te zijn....
Heb ik weer..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik thuis blijf(krijg net telefoon van iemand die wil komen koffie drinken)
Jij begrijpt het..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar dan ga je over Zwolle
En al ging je het normaal niet moet je dat nu wel doen voor IsaTegen de tijd dat je bij hara bent heeft ze haar koffiedrinker wel weer weg gewerkt
Paulus rijdt 16:15 weg uit Vlissingen-Oost..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat is natuurlijk ook waarHet duurt nog wel een tijdje voor je ook maar in de buurt van hoogeveen bent haha
Hoe laat ga je weg?
* Isabeau gaat keuken schoonmaken voor visite
En dan rij je er zeker al 2-3 uur over voor je hier bent, nee, dan ga ik niet meer mee naar Groningen. Ik moet vannacht ook nog werken namelijk en dat is in Assen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:35 schreef Paulusssttt het volgende:
Paulus rijdt 16:15 weg uit Vlissingen-Oost..
Middelburg - Hoogeveen is 300km en er staat 2 uur en drie kwartier voor....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan rij je er zeker al 2-3 uur over voor je hier bent, nee, dan ga ik niet meer mee naar Groningen. Ik moet vannacht ook nog werken namelijk en dat is in Assen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef Paulusssttt het volgende:
Middelburg - Hoogeveen is 300km en er staat 2 uur en drie kwartier voor....
Ik zeg iets sneller hoewel met het huidige verkeersbeeld....
(jaja.. nog terug brengen ook zeker...??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |