Primaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, klinkt goed! Hoe laat waar?
14.00 martinitoren?
quote:
14.00 martinitoren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook nog steeds een sinaasappelpers lals.
Dat binnenkort ook maar even regelen?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef teigan het volgende:
lijkt me leuk om mee te gaan, maar ik moet hier thuis nog zoveel doen...
niet handig dus..
als je moet kiezen tussen je gevoel en je verstand, altijd je gevoel volgen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef teigan het volgende:
lijkt me leuk om mee te gaan, maar ik moet hier thuis nog zoveel doen...
niet handig dus..
Op de één of andere manier klinkt dit niet als een advies dat ik aan mn cliënten zou gevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
als je moet kiezen tussen je gevoel en je verstand, altijd je gevoel volgen!
Ja, je doet domme dingen. Maar daar hoef je geen spijt van te krijgen, want je hebt immers je gevoel gevolgd?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Op de één of andere manier klinkt dit niet als een advies dat ik aan mn cliënten zou geven
Sociaal pedagogisch hulpverlener spelenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef teigan het volgende:
Ik ga wel mee, ik doe hier ook eigenlijk niets nuttigs...
Okquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef teigan het volgende:
Ik ga wel mee, ik doe hier ook eigenlijk niets nuttigs...
Het is vrijdagmiddag hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:39 schreef Dangel het volgende:
Wheheh
Gaat weer lekker hier trouwensNormala heb ik tegen deze tijd al een stiuk of 15 pakketjes binnen, en zit er eens in de 3 dagen eens een fout pakketje tussen... Vandaag heb ik tot nu toe 5 pakketjes binnen, waarvan 4 met fouten
(teveel, te weinig, verkeerde spullen er in gestopt
)
SMS ff met een van de martinitoren grangers die daar om 14 uur waren en maak er een leuke middag van!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Alexxxxx gefeliciteerd!
En ik ben nu alleen thuis. Zal ik thuis blijven of naar Groningen komen?
Suf dat ik nu pas zie dat ze daar naartoe zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Dangel het volgende:
SMS ff met een van de martinitoren grangers die daar om 14 uur waren en maak er een leuke middag van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |