abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2007 @ 17:10:46 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_51937244
Jellyrose gefeliciteerd met jullie zoon!
  zondag 29 juli 2007 @ 17:13:48 #152
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51937313
mooi jr! van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_51938402
Jellyrose van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ethan.

BE, leuk voorutizicht is het toch. Weer jullie kindje kijken.

Ik heb me vandaag even uitgeleefd met wasjes draaien, strijken, kinderkamerkast en commode uitdoen en inruimen. Ben nog wel even zoet met wasjes draaien, ik wil nog een hangding in de schuifkast voor hangkleding, een mandje ophangen aan plafond en een schilderijtje boven het bed maar dan is het wel klaar denk ik.
  zondag 29 juli 2007 @ 18:08:56 #154
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_51938592
Jelly van harte gefeliciteerd me Ethan!!!
  zondag 29 juli 2007 @ 18:21:07 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51938895
Oe, babynieuws!!! Jelly gefeliciteerd!! Dat pakje vind ik echt helemaal leuk, ik zag gister bij de prenatal een slaapzak met die print. Echt helemaal leuk!

Gister heb ik 2 bikinies gekocht. Dat zit toch iets beter dan mijn "oude" bikinies. Nog 2 weken en dan gaan we heerlijk op vakantie!

Vandaag lekker naar de sauna geweest. Even helemaal ontspannen.... alle spierpijn is ook weg. Echt heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 29 juli 2007 @ 18:50:47 #156
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_51939546
Ik heb wat gemist zie ik!

Marlieske gefeliciteerd met kleine mooie Isa, geniet van de kraamtijd!

Jellyrose! Ook jij gefeliciteerd, Wat een popje, en een supernaam!

Lekker even ontspannen Ticootje, klinkt heerlijk!

Lekker he Faja, alles aan de kant en dat "nu is het bijna af" gevoel?

Hier ging het gister behoorlijk minder... Gisteravond opeens een gigantische druk op mijn blaas, mijn man hielp me op en ik voelde het sijpelen langs mijn benen, eenmaal op het tolet zag ik dat het geen urine was, maar bloed. En niet zo'n klein beetje ook.
Schrok me dood en we hebben meteen de vroedvrouw gebeld, die me enigzins geruststelde, ook het bloeden stopte. Echter anderhalf, 2 uur later voelde ik hetzelfde weer, en weer bloed, toen hebben we besloten naar de ER te gaan.
Daar hebben ze een katheter ingebracht om urine uit de blaas te onttrekken (omdat ik die druk had op mijn blaas en een hele harde buik) Gatsamme, wat deed dat zeer, ik was net naar de wc geweest natuurlijk dus het duurde in mijn ogen veels te lang.
Het bloeden was niet meer zo ernstig en ze ging aan de gang met een doppler om de hartslag te controleren, nou dat was ook een heel gedoe want ze konden niet uitvogelen hoe dit model nou werkte, ze kregen geen geluid
Dus helemaal in de stress, gelukkig toen ze eenmaal het geluid hadden ontdekt vonden ze het hartje vrij snel, en hij was er nog en klopte erg stevig, gelukkig maar, dat was een hele geruststelling.
Ze wilde nog allemaal enge dingen doen, maar ik had zo'n pijn nog van de k*t katheter en de arts was een k*twijf dat ik heb geweigerd, mijn vroedvrouw zou zowiezo vannochtend langskomen en het was inmiddels 2 uur 's nachts, ik had pijn, alles was goed verder en ik wilde naar huis.

Vannochtend kwam de vroedvrouw langs en heeft mijn baarmoedermond (cervix.. dat is toch hetzelfde) gecheckt, alles was gesloten en goed, wel vond ze het opmerkelijk dat het voelde alsof ik al eerder zwanger was geweest, ze vertelde dat de vorm en de lengte van mijn cervix overeenkomt met een vrouw die al eerder een kind heeft gebaard.

Nu moet ik dus rustig aan doen, veel liggen, drinken. Morgen maak ik een afspraak met een VK om een echo te laten maken om te kijken of we erachter kunnen komen waarom het is gaan bloeden aangezien er geen duidelijke aanleiding toe is geweest en alles goed is van binnen.

Ik vind het erg raar dat ze geen echo hebben gemaakt in het ziekenhuis, maar daar denk je achteraf pas aan.

Bah, wat een nacht, ik ga weer liggen.
Dames, rustig aan
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_51939680
Jellyrose gefeliciteerd met Ethan!!
Leuke naam!
  zondag 29 juli 2007 @ 19:23:04 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51940311
Jeetje, Renda, wat een verhaal! Gelukkig lijkt het allemaal goed te zijn!
Idd rustig aandoen!

cervix is idd baarmoedermond.

Hier lekker nesteldagje gehad. Het hele huis is echt 1 groot project, ik ga me de komende tijd niet vervelen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 29 juli 2007 @ 20:27:44 #159
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51941758
Renda, jeetje wat een schrik! Gelukkig niets ernstigs. Rustig aan maar!
Ik zag trouwens ook een leuke buikfoto van je in het buiktopic!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51942400
Renda, dat lijkt me schrikken! Rustig aan doen hoor!
Fake it till you make it...
  zondag 29 juli 2007 @ 22:20:41 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51944892
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:15 schreef Vivi het volgende:
En nu weet je het wél met de meet

Piglet, we mogen gelukkig om 9 uur meteen, dus niet lang wachten.
Ik ben ook wel een klein beetje zenuwachtig over of alles idd wel helemaal goed is, maar ons gehyper over uitvinden wat het wordt voert gelukkig nog de boventoon.

*weer verder leest...

Jakkes Renda, wat een schrik! Brrr... gelukkig was alles nog goed!
pi_51944957
BE, fijn dat jullie om 9 uur al mogen, hoef je in elk geval niet zo lang te wachten. Hopelijk gaat jullie kleine er netjes voor liggen poseren .
Fake it till you make it...
  zondag 29 juli 2007 @ 22:32:43 #163
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51945302
Renda, wat eng! Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen en dat je goed je eigen grenzen hebt aangegeven. Ik hoop dat zoiets niet meer gebeurt.

En BE, de echo.... Spannend! Heel veel leuk en een beetje eng. En dan weet je gewoon het geslacht van jullie kindje. Spannend!!
Faja, al in aan het richten. Jij doet goed door... Wel heerlijk, al dat voorgenieten!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_51951670
Renda getsie wat eng zeg! Ik hoop dat vandaag op de echo alles er goed uit ziet en dat ze een onschuldige oorzaak van de bloeding vinden. Sterkte straks

BE 9 uur is een mooie tijd, nog iets meer dan 24 uur wachten nu En inderdaad, het weten wat het wordt is het leukste van zo'n echo

Faja wat ga je snel met alles! Wij moeten nog beginnen Maar wel lekker hoor! Want bij mij begint de nesteldrang nu ook toe te slaan maar we moeten eerst nog de hele kamer leeghalen voor ik aan de leuke dingen kan beginnen.

En Lishe, hoe is het nu met jou/jullie? Ik vind het zo hard gaan bij jou Nog anderhalve maand maar toch?
  maandag 30 juli 2007 @ 08:12:05 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51951806
Renda, weten jullie waar de bloeding vandaan komt?? Wat vreselijk eng zoiets...
pi_51951852
Renda, brrrrr! Ik hoop dat je heel gauw langs kan voor een echo.
En zeker je rust nemen nu hoor!
pi_51952025
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef Lishe het volgende:

Faja, al in aan het richten. Jij doet goed door... Wel heerlijk, al dat voorgenieten!
Het begon een paar maanden geleden al te kriebelen. Toen dacht ik een muis te horen op zolder en heb mijn man en beste vriend samen de zolder opgestuurd om de babyspullen zoals maxi cosi, wagenbak en matras naar beneden te halen aangezien ik geen zin had dat een evt muis alles kapot zou vreten. Tsja en toen stond de kinderkamer beneden en toen ik doordeweeks thuis kwam van het werk stond die al in elkaar. En een paar weken geleden heb ik allerlei dozen met spullen van zolder gehaald, uitgezocht, verkocht en weg gegeven en dat wat ik kon hergebruiken gewassen en in de lades van de commode en schuifkast opgeborgen. Over de gewassen spullen heb ik een groot laken gegooid zodat ik niet over een paar weken nogmaals het zelfde moet doen. Maar het is wel een fijn idee te weten dat ik alleen maar hoef te stoffen en zuigen, lappen en bedjes (wieg en ledikant) hoef op te maken als het eenmaal zo ver is. Scheelt echt een hoop voor mijn gevoel.
  maandag 30 juli 2007 @ 08:56:06 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51952072
Pfff, als ik het zo lees moet ik echt nog een hoop doen. Ik heb alleen alle kleertjes uitgezocht... In de herfstvakantie staat de kinderkamer gepland.
pi_51952107
Ik vond het wel mee vallen eigenlijk. De kamer was al klaar qua interieur, heel simpel en neutraal aangezien we pas iets met kleur willen doen als ze zelf een kleur bewust kunnen kiezen. Morgaine is into roze maar kan nog niet echt iets uitzoeken wat ze mooi vindt voor op de muur. Wachten nog wel even tot ze iets ouder is en nummer 2 moet ook lekker wachten tot hij of zij die keuze kan maken.
Ik vindt het wel wat hebben om op de stoel in de babykamer te zitten en dan te kijken naar waar de baby komt te liggen en spelen.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:04:30 #170
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51952138
Ik heb gister wel iets heel leuks gezien voor de kinderkamer. Het plafond moet toch gedaan worden, dus nu willen we een sterrenhemel maken. Er is een bedrijf die dat doet met speciale verf of we gaan het plafond verlagen met ledjes en glasvezel. Ik denk dat het laatste het mooiste is, maar dat is best een werk, maar ik vind het wel helemaal leuk.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:25:27 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51952322
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:21 schreef Ticootje het volgende:
Oe, babynieuws!!! Jelly gefeliciteerd!! Dat pakje vind ik echt helemaal leuk, ik zag gister bij de prenatal een slaapzak met die print. Echt helemaal leuk!

Gister heb ik 2 bikinies gekocht. Dat zit toch iets beter dan mijn "oude" bikinies. Nog 2 weken en dan gaan we heerlijk op vakantie!

Vandaag lekker naar de sauna geweest. Even helemaal ontspannen.... alle spierpijn is ook weg. Echt heerlijk.
Sauna? Je weet wel dat bubbelbaden en sauna's niet mogen hoop ik?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:28:41 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51952369
Renda, jeetje wat zul je geschrokken zijn zeg!
Ik hoop dat ze erachter komen wat het nu was en dat het niets ernstigs is natuurlijk, sterkte hoor

BE, nog 1 nachtje slapen
  maandag 30 juli 2007 @ 09:29:12 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51952374
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Sauna? Je weet wel dat bubbelbaden en sauna's niet mogen hoop ik?
Sauna mag volgens mij wel hoor! Zolang je het zelf prettig vindt is er niets aan de hand.
Het wordt alleen niet aangeraden als je het niet echt gewend bent omdat je je snel niet lekker zou kunnen voelen, maar het mag in principe wel.

Bubbelbaden weet ik eigenlijk niet.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:30:41 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51952399
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:28 schreef Vivi het volgende:
BE, nog 1 nachtje slapen
Uhuh.

Ik kan me ook echt totaal niet concentreren nu.

Zat net deze link al naar een vriendinnetje te mailen: http://www.lodger.com/index.asp?taal_id=1&model=1&id=130

Ik wil heel graag zo'n wrapper en dan vind ik het bijvoorbeeld wel zo leuk om een roze met bloemen te doen voor een meid of zo'n stoeren met cijfers voor een jochie.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:33:12 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51952421
Oeh, die zijn leuk zeg
Jammer dat Dean er al weer te groot voor is

Maar goed dat ik de verwijsbrief voor de sterilisatie heb versnipperd
  maandag 30 juli 2007 @ 09:34:12 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51952434
Tut!

Ja, ze zijn echt zo leuk, en ze zien er zo onwijs lekker knuffelig en warm uit. Lijkt me super voor ons winterkindje.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:37:51 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51952487
Die met "A dream come true"zijn ook lief
Ja ik ben een sucker voor zoetsappige teksten

Laatst zag ik ook nog een shirtje "geluk bij een ongeluk"..die vind ik toch net iets té
pi_51952545
Waarom zou dat niet mogen? Na de eerste 14 weken en voor de laatste 4 tot 6 weken (ivm eventuele ontsluiting) is er geen gevaar, mits je lichaam aan de sauna gewend is.

-edit- Wat Brigteyes zegt dus
Bubbelbad is in de laatste weken eventueel gevaarlijk, omdat je dan al ontsluiting kunt hebben en er infectiegevaar is.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 30 juli 2007 @ 09:48:21 #179
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51952657
Jellyrose, gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 30 juli 2007 @ 09:52:24 #180
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51952729
Een bubbelbad gevaarlijk??? Waarom dan? Dat wist ik helemaal niet. Ik heb gister heerlijk gebubbeld hoor... Verder ben ik nu bijna 13 weken, dus ik denk echt wel dat de kritieke periode voorbij is.

De sauna zelf ga ik nooit in, veel te warm. Ik heb wel in de infrarood sauna gezeten, maar vooral lekker ontspannen in de diverse baden.
pi_51952738
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie en ik lijken wel 2 kleine kinderen, .....
Jeetje, ik krijg nu ook last van zwangerschapsdyslexie.. Ik las "stinkie en ik krijgen wel 2 kleine kinderen"

Renda, wat een verhaal zeg. Gelukkig was alles verder goed, maar het zal toch wel fijn zijn om te weten wat het is..

Hier is alles nog rustig. Gisteren mijn ouders en zusje op bezoek gehad. DIe had ik sinds eind juni niet meer gezien. En die wilden me nog wel even met buik bekijken.. De volgende keer dat ik ze zie is mijn buik weg, en hebben we een kleine baby. En dat ook nog eens binnen 3 weken...
Het ik-ga-heel-binnenkort-moeder-worden-gevoel begint nu toch wel steeds vaker terug te komen..
  maandag 30 juli 2007 @ 10:00:34 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51952871
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef Ticootje het volgende:
Een bubbelbad gevaarlijk??? Waarom dan? Dat wist ik helemaal niet. Ik heb gister heerlijk gebubbeld hoor... Verder ben ik nu bijna 13 weken, dus ik denk echt wel dat de kritieke periode voorbij is.

De sauna zelf ga ik nooit in, veel te warm. Ik heb wel in de infrarood sauna gezeten, maar vooral lekker ontspannen in de diverse baden.
Het gaat er juist om dat je in het wat latere stadium van je zwangerschap je misschien al een minieme ontsluiting kan hebben en dan kan je dus infecties krijgen door bacterieen die in het warme water zitten..maar dat is bij jou nog te vroeg denk ik. Al heb ik zelf het risico nooit genomen.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:03:58 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51952933
Ik dacht dat een sauna werd afgeraden omdat de baby het dan té warm kon krijgen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:05:46 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51952968
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het gaat er juist om dat je in het wat latere stadium van je zwangerschap je misschien al een minieme ontsluiting kan hebben en dan kan je dus infecties krijgen door bacterieen die in het warme water zitten..maar dat is bij jou nog te vroeg denk ik. Al heb ik zelf het risico nooit genomen.
Je liet me echt even schrikken!!
Overal wordt toch gezegd dat sauna geen kwaad kan tijdens de zwangerschap. Daar hoort bubbelen ook bij hoor. En mams is nu helemaal uitgerust, en als ik me goed voel dan voelt het kindje dat ook...
  maandag 30 juli 2007 @ 10:09:49 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51953041
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:03 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht dat een sauna werd afgeraden omdat de baby het dan té warm kon krijgen...
Mijn vk raadde me aan om over het algemeen ervoor te zorgen dat je lichaamstemperatuur niet te veel stijgt.
Maar dat was voornamelijk voor jezelf en eventuele flauwte, de baby zelf krijgt er niet heel veel van mee als het goed is.

Maar goed, Ticootje is dus helemaal niet in de sauna zelf geweest dus, dan is er sowieso niks aan de hand.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:18:42 #186
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51953228
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, Ticootje is dus helemaal niet in de sauna zelf geweest dus, dan is er sowieso niks aan de hand.
Dan kan het voor anderen misschien ook nog wel handig zijn om te weten hoe het nou precies zit
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:29:42 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51953465
Ja, ok... tuurlijk.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:33:59 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51953556
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dan kan het voor anderen misschien ook nog wel handig zijn om te weten hoe het nou precies zit
Volgens mij kan het geen kwaad, als je het maar gewent bent. Het is geen aanrader om te beginnen met sauna's als je zwanger bent.

Ik heb wel iets gehoord over de eerste weken in de zwangerschap, waar het gevaarlijk zou kunnen zijn ivm de warmte en een open ruggetje??? Verder is een hogere lichaamstemperatuur niet goed bij de innesteling. (Week 3, 4)
  maandag 30 juli 2007 @ 10:43:32 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51953783
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je liet me echt even schrikken!!
Overal wordt toch gezegd dat sauna geen kwaad kan tijdens de zwangerschap. Daar hoort bubbelen ook bij hoor. En mams is nu helemaal uitgerust, en als ik me goed voel dan voelt het kindje dat ook...
Ik zit nu ook te googelen en idd, wat jij zegt staat er ook, maar door mijn verloskundige werd het toch echt afgeraden Ik ben dan ook mijn hele zwangerschap niet in de sauna of het bubbelbad geweest...wat Tex al zei, zei mijn vlos ook tegen mij, dat het te warm was voor het kindje, of de hartslag werd te hoog, en ze zei ook dat, buiten het bacterie-verhaal, die bubbels/hoge druk tegen je buik niet fijn waren voor de baby...

En dat laatste gaat natuurlijk niet helemaal op he...niet alles waar jij je goed bij voelt is ook goed voor je kindje. Maar dit zal wel typisch zo'n verhaal zijn van zoveel mensen, zoveel meningen.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:44:43 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51953819
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij kan het geen kwaad, als je het maar gewent bent. Het is geen aanrader om te beginnen met sauna's als je zwanger bent.

Ik heb wel iets gehoord over de eerste weken in de zwangerschap, waar het gevaarlijk zou kunnen zijn ivm de warmte en een open ruggetje??? Verder is een hogere lichaamstemperatuur niet goed bij de innesteling. (Week 3, 4)
En dus ook in de laatste weken niet. Ivm die ontsluiting en infecties.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:46:14 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51953866
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:43 schreef Vivi het volgende:
Maar dit zal wel typisch zo'n verhaal zijn van zoveel mensen, zoveel meningen.
Ja precies, dat laatste wilde ik ook zeggen Vivi, want ik weet dat er ook vk's zijn die het geen probleem vinden.
Gevalletje van voor jezelf nagaan of je het wel of niet wil en wellicht dan voor je eigen gevoel even overleggen met je eigen vk, zodat die er iig vanaf weet.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:49:45 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51953965
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja precies, dat laatste wilde ik ook zeggen Vivi, want ik weet dat er ook vk's zijn die het geen probleem vinden.
Gevalletje van voor jezelf nagaan of je het wel of niet wil en wellicht dan voor je eigen gevoel even overleggen met je eigen vk, zodat die er iig vanaf weet.
Ik heb het destijds eigenlijk gewoon klakkeloos aangenomen (niks voor mij eigenlijk ) dus daarom dacht ik nu "huh? "
  maandag 30 juli 2007 @ 10:58:54 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51954185
Dat vind ik nou iddniks voor jou!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:00:55 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51954225
De hormonen deden rare dingen met me, ik werd ineens heel volgzaam, tactvol en lief

pi_51954451
Volgens mij zijn mijn posts hier onzichtbaar ofzo.
Weird.

Hoeveel vingers steek ik op?
pi_51954479
2
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51954491
Damn
  maandag 30 juli 2007 @ 11:18:45 #198
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51954693
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:34 schreef Brighteyes het volgende:

Ja, ze zijn echt zo leuk, en ze zien er zo onwijs lekker knuffelig en warm uit. Lijkt me super voor ons winterkindje.
BE, mooi zijn ze die wrappers! Ik heb de 'shelter' van Lodger al hier thuis liggen, is van het zelfde materiaal gemaakt en echt heerlijk zacht en lekker warm voor straks in de winter ja!
Ik heb voor de shelter gekozen omdat dat ook een draagzak is, en aangezien wij onze auto bijvoorbeeld niet voor de deur kwijt kunnen (autovrije straat) lijkt het me heerlijk om ons kindje straks steeds lekker warm naar huis te kunnen dragen

En over die sauna, je hoort er inderdaad verschillende berichten over... Ik geloof dat het zoiets was dat door de warmte je bloedvaten wijder open gaan staan, en je daardoor sneller duizelig e.d. kan worden (helemaal als je het niet gewend bent). En ik heb inderdaad ook eens iets gehoord over de temperatuur, dat je kindje dat niet zo fijn zou vinden ofzo...
En infectie gevaar op het einde van je zwangerschap...
Maar wat er precies van waar is weet ik niet (dat laaste wél iig ja)
pi_51955429
Die Lodgers schijnen echt ideaal te zijn
Mijn oppaskindje heeft/had er ook zo 1. Toen ze 10 maanden was gebruikten ze m nog. Alleen dan niet meer om haar dr helemaal in te wikkelen, want daar was ze toen te groot voor
Vind t alleen zo jammer dat ze zo duur zijn (wilde dr zo 1 kopen voor mijn zus, maar zit er nu even over na te denken.)
  maandag 30 juli 2007 @ 11:46:53 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51955445
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef lcicle het volgende:
Volgens mij zijn mijn posts hier onzichtbaar ofzo.
Weird.

Hoeveel vingers steek ik op?
Waarom dan? Omdat niemand die quote en zegt je hebt gelijk?
Maar dat weet je toch... dat men hier heel eigenwijs is? Van mij wilden ze het ook al niet aannemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')