Marliseke gefeliciteerd met isa, Stond bij ons ook op nummer 1 en nu sinds een paar dagen op 2.
Jelly rose succes.
Zo, ook hier zijn we weer terug op de roze wolk. De eerste pakjes zijn gekocht zo schattig, en het kamertje is in elkaar en de muren gewit, kasten ingeruimd (had ruimte gebrek).
Hier was de kraamperiode met Mara een ramp echt vreselijk dat we getwijfeld hebben of we het dit keer nog wel wilde.
Ik had in 8 dagen 6 verschillende mensen. De eerste dag kwam "de baas" langs wel geteld een kwartier. Of ik bv gaf eh ja ik denk het, wat we in de nacht moesten doen met de luiers en daarna stuurde ze de visite weg en ging zelf ook weg. En daar lag ik vers in mijn bed met een man die in coma lag en een baby op schoot, met hechtingen tot onder mijn oksels 2 katten die heel nieusgierig waren en borsten die op ploffen stonden.
De dag erna hadden we een doos die alllen bij me op bed zat. Ff snel de wc en douche deed en me vertelde dat ik verkeerd bv gaf maar me ook niet goed kon vertellen hoe wel.
Daarna kwam er een rots in de branding. Mijn tranen zaten hoog mijn borsten en tepels deden pijn, kon geen kant op door de pijn en het bloedverlies waar ze zich wat in vergist hadden. Maar deze dame ik schork teon ze binnen kwam een pinnige ouwe rot in het vak. Heeft me onder de douch gezet, mijn borsten bekeken, Mara bekeken en daarna mij bij iedere voeding geholpen met aanleggen en waar ik op moest letten o wat was dat een verademing. Ze bleef langer en heeft veel gedaan zowel praten als opruimen enz.
Tussen door nog wat dozen.
De een na laatste dag sloeg alles zij was ronduit gevaarlijk, had Mara niet goed getempt en zou ondertemp hebben, dik aangekleed, en daarna met kruik tegen haar aan en met dop op het zeiltje in bed gelegt. Eigewijs als ik ben ben ik daarna mijn bed uitegestrompeld en heb het zelf gedaan. In die korte tijd was door de warmte haar temp opgelopen tot bijna 38. We waren zo boos dat we weigerde dat ze nog iets met Mara mocht doen. Ze kon het huishouden doen, badkamer en wc, en stofzuigen maar dat wilde ze niet. We hebben haar weggestuurd. De laaste dag kwam dat top mens en hebben een officiele klacht ingediend tegen die doos.
Jullie begrijpen dat we wat huiverig waren nu. Maar we hebben een kraamburo gevonden die maar 1 persoon per 8 dagen hebben tenzij het in de vakantie tijd is dan zijn het er 2. Ze waren behoorlijk onder de indruk van mijn verhaal en zouden het zeker meenemen in mijn dossier.
Volgens mij is het nu wel veranderd wat ze wel en niet doen.
Vanmiddag heb ik een gesprek op mijn werk over hoe nu verder omdat ze me nog steeds in de ziektewet hebben. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Maar er zijn al veel scheve gezichten die het raar vinden dat ik niet werk. En dat doet me soms best verdriet want ik zit niet voor mijn lol thuis wil ook graag wat anders dan thuis zitten. Maar dat schijnen ze neit te begrijpen.