ik ben het helemaal met hem eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
er op fok altijd kut reacties staan?!
Maakt niks uit wat het nieuws bericht is, wat de topic is , waar het overgaat.
Er staan ALTIJD kut reacties.
Ondertussen klagen mensen over iedereen die op het vmbo zit.
Maar als de rest zo hoog niveau heeft.
Waarom post iedereen dan kut reacties?
En de mensen die ergens serieus posten, die posten ergens anders weer kut reacties
waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan nog reacties als.. alsof hun beter hebben/zijn
weer zoon domme reactie als je de topic een kut topic vindt houd het dan a.u.b bij je, niet iedereen hoeft te wete wat jij hiervan vind.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Skyloto het volgende:
kut topic
ik vroeg of lanzarote een mooie vakantie plek wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Agiath het volgende:
Citroensap, waar ging die vraag over?
op het forum gebeurd dat overal, ook op de frontpagequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:35 schreef Agiath het volgende:
KLB is gewoon beetje afreageren en bashen.
Er zijn toch hopelijk geen mensen die dit subforum serieus nemen?
Dus wel, naast 'onzin voor je leven' neem ik dit subforum echt niet serieus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:35 schreef Agiath het volgende:
KLB is gewoon beetje afreageren en bashen.
Er zijn toch hopelijk geen mensen die dit subforum serieus nemen?
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef citroensjap het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met hem eens.
ik vroeg 1x iets op fok, ik had een topic geopend en ik kreeg wel 20 reacties waarvan 1 mijn vraag beantwoorde.
ik vraag nooit meer iets op fok(niemand kan normaal antwoord geven, op een paar mensen na dan).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Die kutreacties zijn er om middelmatige reacties zoals deze toch redelijk intelligent te doen lijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
En de mensen die ergens serieus posten, die posten ergens anders weer kut reacties
waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Die kutreacties zijn er om middelmatige reacties zoals deze toch redelijk intelligent te doen lijken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Die kutreacties zijn er om middelmatige reacties zoals deze toch redelijk intelligent te doen lijken
Nee, dit is feest:quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef citroensjap het volgende:
[..]
ik vroeg 1x iets op fok, ik had een topic geopend en ik kreeg wel 20 reacties waarvan 1 mijn vraag beantwoorde.
ik vraag nooit meer iets op fok(niemand kan normaal antwoord geven, op een paar mensen na dan).
weekje lanzarotequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef citroensjap het volgende:
ik had een topic geopend en ik kreeg wel 20 reacties waarvan 1 mijn vraag beantwoorde.
Ja iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
weekje lanzarote
Zóóóóóóóóóóóóóóó, hey!Wel 20 reacties zoals je zei!!!
Rot eens op met je eens als is te typen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef citroensjap het volgende:
rot is op joh met je domme emoticon -->![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja idd
en nee dít is een pareltje DAAR IS DIE DAN TOPIC NUMMER 1055803:D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dit is feest:
DAAR IS DIE DAN TOPIC NUMMER 1055803:D
Daar valt wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Flashwin het volgende:
Het zijn de vmbo'ers die alle kutreacties plaatsen.
He shit.. jij was eerderquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Maar hey, wíj zijn kut!citroensap niet!
kutreactiequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
maar ik kan je wel uitleg geven hoor![]()
1. kuttopic -> baggerreacties
2. kutuser -> baggerreacites
zijn de reacties in dit topic gevolg van optie 1, optie 2 óf optie 1 én 2?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef TheWings het volgende:
Is dat zo? Ik ben nieuw hier, sinds vandaag.![]()
Wie plaats de opmerking?quote:Geslacht:Vrouw
Grappig dat je dan, gezien je avatar, wel meteen de FOK!-iconresizer wist te vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef TheWings het volgende:
Is dat zo? Ik ben nieuw hier, sinds vandaag.![]()
Je hebt dan ook schoenmaat 44 en bruine ogenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan nog reacties als.. alsof zij beter hebben/zijn
we hebben weer een kloonquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grappig dat je dan, gezien je avatar, wel meteen de FOK!-iconresizer wist te vinden.
Ik heb hier een kennis zitten die me dat even aangaf via msnquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grappig dat je dan, gezien je avatar, wel meteen de FOK!-iconresizer wist te vinden.
Oh, ik bedoel daarmee niet te zeggen dat ze een kloon is. Zeg, hoe kóm je erbij!quote:
Online bedoel je? Ik bewaar ze voor diegene die mij weet te vangen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ok ok ok komtie..
had je je tieten al gepost?
Wat is zijn FOK!naam dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef TheWings het volgende:
[..]
Ik heb hier een kennis zitten die me dat even aangaf via msn
zie het als een soort van bewijs.. anders wordt je gewoon genegeerd in feite..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef TheWings het volgende:
[..]
Online bedoel je? Ik bewaar ze voor diegene die mij weet te vangen.![]()
dan vraag je er ook omquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef citroensjap het volgende:
[..]
ik vroeg of lanzarote een mooie vakantie plek was
Je bedoelt Ome_Kees die al bijna 900 dagen niet op FOK! is geweest en dus onmogelijk kan weten van het bestaan van een FOK!-iconresizer?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt Ome_Kees die al bijna 900 dagen niet op FOK! is geweest en dus onmogelijk kan weten van het bestaan van een FOK!-iconresizer?
Ah, naast de FOK!iconresizer ben je dus ook al bekend met Google. Chapeau.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:54 schreef TheWings het volgende:
ok ik zal mijn tieten wel posten dan, verslik je niet!
[afbeelding]
Wat is google?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, naast de FOK!iconresizer ben je dus ook al bekend met Google. Chapeau.
Hihi, kun je nou weer terug je kast in? Je bent er nog niet klaar voor om nietsvermoedende FOK!jongetjes te misleiden als vrouw. Nice try, though.quote:
Och hij maakt zo wel weer een nieuwe kloon voor een nieuwe pogingquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi, kun je nou weer terug je kast in? Je bent er nog niet klaar voor om nietsvermoedende FOK!jongetjes te misleiden als vrouw. Nice try, though.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi, kun je nou weer terug je kast in? Je bent er nog niet klaar voor om nietsvermoedende FOK!jongetjes te misleiden als vrouw. Nice try, though.
Aaaahhquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef citroensjap het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och hij maakt zo wel weer een nieuwe kloon voor een nieuwe poging
vakantiequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef citroensjap het volgende:
[..]
ik vroeg of lanzarote een mooie vakantie plek was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |