Ja dat heb ik inderdaad ook een flinke tijd gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:06 schreef AstroNova het volgende:
Adwords en Adsense: goede combinatie50% winst
Best wel zeg maarquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:34 schreef AstroNova het volgende:
Dure klikken ^^
Slechte zaakquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De dagelijkse inkomsten zullen flink omlaag gaanHeb net een revenue domain verkocht.
En verdien je nog wat met de ads op je website JortK?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Slechte zaak
Maar je zult dan genoeg voor je domein hebben gekregen
Het was een revenue domein, geen revenue website. Het was een domein waar nogal wat type-in traffic op zat. Niks mee gedaan, alleen geparkeerd bij een PPC company. Zij maken de pagina's en de statistieken en zetten er gerelateerde betaalde links op (die ze weer van Google krijgen). Op dat domein kwam op die manier een dikke honderd euro per maand binnen en iemand heeft me genoeg geboden om die inkomsten te compenseren. Simple as that !quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:04 schreef Duiker_21 het volgende:
Het lijkt mij ook wel leuk om een keer zoiets op te zetten. Heb je wat tips? Over welk onderwerp kan je het beste zo'n revenue site opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |