Dat bedoel ik. Straks gaan ze het nog ECHT leuk vinden ook..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
WoWik snap echt niet wat daar leuk aan is. Runescape is ook
Ik ben heul geen stumpahht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef Dibble het volgende:
Ga bij het WoW topic klagen stumpahht.
Het is heel erg verslavend ,dus misschien zie je ze een tijdje niet meer..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Straks gaan ze het nog ECHT leuk vinden ook..![]()
![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Het is heel erg verslavend ,dus misschien zie je ze een tijdje niet meer..
Goed idee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan ga je het ook spelen.
't Gaat niet om het geld, maar om de verslaving.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef murp het volgende:
je kan ook gratis via private servers spelen
als je genoeg vrije tijd heb...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef BartK. het volgende:
[..]
't Gaat niet om het geld, maar om de verslaving.
![]()
Meer wat over de grote daarvanquote:
2005 zelfsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
wow is zo 2006
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:13 schreef Nawien het volgende:
Haha ik speel het lekker wel en ik ben goed![]()
Lvl70 undead rogue full epic zowat![]()
Maar jij zuigt en zit niet overal zo op te scheppen manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:13 schreef Nawien het volgende:
Haha ik speel het lekker wel en ik ben goed![]()
Lvl70 undead rogue full epic zowat![]()
hey vetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?
ik ben 3/5 t5 en 2/5 merciless glad
de rest is kara/gruul/tk epics
shaman ftw ofc en nog wel alliance
ken je mij lambal?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar jij zuigt en zit niet overal zo op te scheppen man
Origineelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
ken je mij lambal?![]()
Tonks en warcraft goed te vergelijken met vliegen op stront
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Origineelmet je kara loot hahaha. en ja ik ken jou.
ik heb zelf ook nog een alt rogue maar waarom in godsnaam dubbel mongoose?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
hey vet
Ik heb zelf T4, wat kara/gruul epics en een malchazeen/s2 oh, (merciless gladiator shiv) beide met mongoose![]()
ohja speel ook combat 20/41/0
Wel nice hoor wat jij hebt
Tering das wel zieke shitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb zelf ook nog een alt rogue maar waarom in godsnaam dubbel mongoose?
ik heb battlefury en mongoose op beide merc offhand wapens
en die rogue is full t4
mij shaman is resto met + 2100 healing unbuffed:D
zit voor 1400g aan enchants op en rond de 1000g aan sockets op:D
en JA heb epic flying namelijk netherdrake
Snap jij nou zelf waar je over praat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?
ik ben 3/5 t5 en 2/5 merciless glad
de rest is kara/gruul/tk epics
shaman ftw ofc en nog wel alliance
je kunt beter geld spenderen aan battlefury dan aan 2 keer mongoose in mijn mening,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tering das wel zieke shit![]()
![]()
Die mongoose heeft best een goede procrate. En als ze beide proccen, wat wel redelijk vaak gebeurt heb je 240agi erbij. Imho beter dan de andere enchants. Daarnaast zijn die looks gewoon ziekelijk![]()
Ik heb helaas geen epic vliegbeest![]()
ik welquote:
KEK my badquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:59 schreef tonks het volgende:
Battlemaster bedoel je?
Voor zover ik weet is die battlefury (battlemaster ?) een tankenchant of niet? Zo niet wat deed hij precies? Mss ben ik de war met een andere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef heijnen het volgende:
[..]
je kunt beter geld spenderen aan battlefury dan aan 2 keer mongoose in mijn mening,
maar dat komt puur doordat ik nogwel redelijk gruul, magtheridon en mount hyjal doe met die rogue
dan moet je toch wel iets van self healing hebben
en mijn shaman owned alle shit op onze server:D
battlefury heeft bij iedere hit kans op een heal van 210.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die battlefury (battlemaster ?) een tankenchant of niet? Zo niet wat deed hij precies? Mss ben ik de war met een andere.
En dat die shaman owned geloof ik graag. +2100Volgens mij is dat niet dood te krijgen
Hehe ja das die battlemaster. Maar die genereert ook een hoop threat als hij procced. Met dpsen heb ik al genoeg threat dus liever niet nog meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:16 schreef heijnen het volgende:
[..]
battlefury heeft bij iedere hit kans op een heal van 210.
als je dan rogue bent en dat ding op je offhand enchant met een speed van 1.3 dan kun je zelf wel verzinnen hoe goed dat is.
en die shaman is 2100 UNBUFFED eej
als ik arena doe sta ik altijd als laatste nog overeind hoe raar is dat:D
als rogue zijnde behoor je van paladins salvation te krijgen maar okequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hehe ja das die battlemaster. Maar die genereert ook een hoop threat als hij procced. Met dpsen heb ik al genoeg threat dus liever niet nog meer![]()
Hehe, hoeveel ben je buffed dan?
jou naamquote:
nice nicequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
als rogue zijnde behoor je van paladins salvation te krijgen maar oke
als ik fully buffed met alle buffs en flasks en pots en well fed shit rond de 2470
.Misschien moet jeje maten eens wat meer healen ipv epeen je healing meters te checkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:16 schreef heijnen het volgende:
[..]
en die shaman is 2100 UNBUFFED eej
als ik arena doe sta ik altijd als laatste nog overeind hoe raar is dat:D
Mongoose stacked niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tering das wel zieke shit![]()
![]()
Die mongoose heeft best een goede procrate. En als ze beide proccen, wat wel redelijk vaak gebeurt heb je 240agi erbij. Imho beter dan de andere enchants. Daarnaast zijn die looks gewoon ziekelijk![]()
Ik heb helaas geen epic vliegbeest![]()
Stacked niet als hij 2x procced op hetzelfde wapen. Maar 2 afzonderlijke wapens die proccen zijn toch 2x 120agi.quote:
healing meter hoef je niet te checken voor je unbuffed healingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.Misschien moet jeje maten eens wat meer healen ipv epeen je healing meters te checken![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:06 schreef SharQueDo het volgende:
Verkapt ik-heb-geen-geld-voor-WoW-want-ik-ben-een-luie-kut-vmboer-die-te-stom-is-om-te-werken-topique.
thanksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:03 schreef tonks het volgende:
@ Heijnen WoW topic deel 127: working as intended
Ik ben nogmaar 41, en te lui om te levelen lol, ik ben een healadin dus tja ik had het een keer gehoord van mongoose. Ik doe toch 81+ healing/intelect.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Stacked niet als hij 2x procced op hetzelfde wapen. Maar 2 afzonderlijke wapens die proccen zijn toch 2x 120agi.
maar nawien heeft hier wel gelijk inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik ben nogmaar 41, en te lui om te levelen lol, ik ben een healadin dus tja ik had het een keer gehoord van mongoose. Ik doe toch 81+ healing/intelect.
jou replyquote:
Weetje, ik heb vrienden zat, maar ik heb 3 vrienden waar ik echt bij kan als er wat ergs is oid.quote:
dus echt je beste maten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:46 schreef BartK. het volgende:
[..]
Weetje, ik heb vrienden zat, maar ik heb 3 vrienden waar ik echt bij kan als er wat ergs is oid.![]()
Tijdens de match ... is ie nou zo moeilijk ...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:45 schreef heijnen het volgende:
[..]
healing meter hoef je niet te checken voor je unbuffed healing
toch bedankt voor het proberen![]()
tijdens een boss fight ga ik echt niet op de healing meter kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijdens de match ... is ie nou zo moeilijk ...![]()
![]()
<-quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef heijnen het volgende:
[..]
tijdens een boss fight ga ik echt niet op de healing meter kijken.
ik zet die pas aan na een boss fight om zo slackers te kunnen spanken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:11 schreef heijnen het volgende:
[..]
maar nawien heeft hier wel gelijk in
toen mijn shaman nog enhancement was en duel wield had ik ook windfury op beide wapens.
werkt op dezelfde manier als mongoose
en als je het op beide wapens doet procced het afzonderlijk wel 2 keer:D
met 2 klappen 1 mob killen van je eigen lvl is altijd leuk
of helemaal leuk als je pvp gaat doen op lvl 70 met een wapen als Legacy(2h axe met iets van 110.0dps ofzo) en windfury krijgt een triple crit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:56 schreef BartK. het volgende:
Mijn topic, wat doe je...
even 2 vraagjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 reageren op een kut topic maakt jou ook kut of niet dan
2 hoe werkt dat spoiler gebeuren?er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
wat een nerd topic, ik ben verslaafd aan cs en das veel stoerder
ik heb zo'n 10 dagen ding geprobeerd, maar ik vond er geen zak aan. En ik zag al dat er veelste veel tijd in ging zitten. Het is echt niet dat ik niet regelmatig wil betalen voor iets wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Mammie wilde zeker niet opdraaien voor de wow kosten.
1 WoW maakt je kut.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:58 schreef heijnen het volgende:
[..]
even 2 vraagjes
1 reageren op een kut topic maakt jou ook kut of niet dan
2 hoe werkt dat spoiler gebeuren?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:14 schreef doohicky het volgende:
TS moet gewoon mee gaan doen met z´n vrienden. In plaats van in de IRL kroeg af te spreken kunnen jullie elkaar nu ontmoeten in de Lion´s Pride Inn gelegen in het mooie dorpje Goldshire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Hehe das wel nice, maar spaar je de moeite om het anderen uit te leggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:55 schreef heijnen het volgende:
[..]
of helemaal leuk als je pvp gaat doen op lvl 70 met een wapen als Legacy(2h axe met iets van 110.0dps ofzo) en windfury krijgt een triple crit.
7.4k dmg tegen plate
OUCH~~~~~!!!!!!!~~~~~~~~
Hee gast, is er niet ergens een serieus WoW topic in Games ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hehe das wel nice, maar spaar je de moeite om het anderen uit te leggen.
Als je Wow speelt ben je per definitie nerd hier. Dat de puistenkopjes zelf heel de dag op fok f5en vergeten ze![]()
Deert me overigens helemaal niet wat mensen op een internetforum van mij vinden![]()
@ Sok
Nice ouwe, jullie progressen beter als wij(gruul gecleared en kara bijna (hebben momenteel een dipje in de G)
Jup die is er.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:27 schreef doohicky het volgende:
[..]
Hee gast, is er niet ergens een serieus WoW topic in Games ofzo?
Nee jij ligt nog een stapje boven nerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:28 schreef Nawien het volgende:
Jongen ! Game subforum zijn alleen voor nerds man, daar kom ik toch niet !![]()
Jij bent zo'n nerd die zich beter voelt dan andere nerds door te beweren dat je er geen een bent. Maar ondertussen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:28 schreef Nawien het volgende:
Jongen ! Game subforum zijn alleen voor nerds man, daar kom ik toch niet !![]()
L2detect sarcasm paashaasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef doohicky het volgende:
[..]
Jij bent zo'n nerd die zich beter voelt dan andere nerds door te beweren dat je er geen een bent. Maar ondertussen...
(En nu ga je natuurlijk al je sociale activiteiten opnoemen om maar te bewijzen dat je er geen een bent) ()
welke server zitten julliequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Nah laat ze lekker ouwehoeren toch
// http://www.lossendil.com/wws/?guild=u3zg1mu5fmps5
Onze guild raiding stats hehe
Dalijk thuis maar ff checken, iets met werk en proxiesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Nah laat ze lekker ouwehoeren toch
// http://www.lossendil.com/wws/?guild=u3zg1mu5fmps5
Onze guild raiding stats hehe
Nee waarschijnlijk begint hij zo weer over jointjes 'smoken'quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef doohicky het volgende:
(En nu ga je natuurlijk al je sociale activiteiten opnoemen om maar te bewijzen dat je er geen een bent) ()
ik heb ook CS gespeeld ongeveer FUCKING 4 jaar geleden en toen was ie al 2 jaar oud.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
wat een nerd topic, ik ben verslaafd aan cs en das veel stoerder
Zit op Outland. En jij duh, wie kent nihilum niet.. Maar die gasten sporen gewoon niet, wie speelt er nou 20 uur achter elkaar om server first te halenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:32 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke server zitten jullie
btw als je echt pro's wil zien moet je nihilum checken no.1 guild wereldwijd
same herequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dalijk thuis maar ff checken, iets met werk en proxies![]()
Of over hoe slecht je moeder in bed is. kan allemaal, doe ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk begint hij zo weer over jointjes 'smoken'
WTFquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zit op Outland. En jij duh, wie kent nihilum niet.. Maar die gasten sporen gewoon niet, wie speelt er nou 20 uur achter elkaar om server first te halen![]()
Ik speel vrij casual en toch nog diep in end game raiding![]()
foei foeiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Of over hoe slecht je moeder in bed is. kan allemaal, doe ik niet
Wow die was even origineel. Je grappen zijn nog slechter dan je roguequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Of over hoe slecht je moeder in bed is. kan allemaal, doe ik niet
Haahaha wtf ?! Infamous ! Jeweets !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
WTF
welke guild is het?
ik zit in union
ROFL
ook outland
Outland is toch die nieuwe server? Dan heb je het wel aardig goed gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zit op Outland. En jij duh, wie kent nihilum niet.. Maar die gasten sporen gewoon niet, wie speelt er nou 20 uur achter elkaar om server first te halen![]()
Ik speel vrij casual en toch nog diep in end game raiding![]()
Elke pc kan dat kut spel aan. Als ik nu een 3e hands pc koop kan er vast nog wel WoW op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef heijnen het volgende:
[..]
of je hebt gewoon een zwaar verkrachte pc die de graphics van WoW niet aankan
Eh, wie ben jij nou weer ? gftoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef BartK. het volgende:
[..]
Elke pc kan dat kut spel aan. Als ik nu een 3e hands pc koop kan er vast nog wel WoW op.![]()
Nee de jouwe was zeker niet 13 in een dozijn. Ik moet wel met grapjes komen die achterhaald zijn om jouw niveau enigzins te kunnen evenaren. En die rogue van mij, die slacht die caster van jou helemaal afquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Wow die was even origineel. Je grappen zijn nog slechter dan je rogue.
Net pas lid en nu al de wannabe mod uithangen? goed beginquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef doohicky het volgende:
Jongens, kap eens met die slowchat. Ga elkaar anders eens even lekker PM'en.
Erop wel, daar blijft het bijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef BartK. het volgende:
[..]
Elke pc kan dat kut spel aan. Als ik nu een 3e hands pc koop kan er vast nog wel WoW op.![]()
hahahaha horde FTL.quote:
juistquote:
denk het ook:Dquote:
denk dat de pc wint:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:39 schreef Nawien het volgende:
Of zijn verstand. Ik weet niet wie van de 2 er achterlijker zou zijn.
I don't think so.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
juist
zodra hij hem probeert te spelen crasht ze pc
haha, ik heb nog met je in aq40 gezeten volgens mij.. Unimatrixx was mn warlock vroegah en nu phaethon paladongquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
hahahaha horde FTL.
ken je mij misschien nog van me druid dan pre tbc
druid lvl 60 tier 3 is furion
shaman lvl 70 is phoonie
Gelukkig zijn de meeste mensen daar niet zo "serieus" mee. Korreltje zout verhaal dus. De mensen die wel serieus zijn, die pik je er zo uit. Van die gigantische kneusjes die op internet even de held uithangen maar in het echte leven is het:quote:
Jij begint toch net over iemands moeder?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen daar niet zo "serieus" mee. Korreltje zout verhaal dus. De mensen die wel serieus zijn, die pik je er zo uit. Van die gigantische kneusjes die op internet even de held uithangen maar in het echte leven is het:
Ja moeder, nee moeder.
ja meneer, ik zal het niet meer doen meneer
![]()
Ik zou zeggen: Een betere community begint bij jezelf. Delete je accountquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef tonks het volgende:
Jullie geven WoW spelers echt een slechte naam.
Wil jij eens ophouden om tegen mij te praten? Ik word er onpasselijk van.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij begint toch net over iemands moeder?
Gellukig ben jij onze stoere knaap.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen daar niet zo "serieus" mee. Korreltje zout verhaal dus. De mensen die wel serieus zijn, die pik je er zo uit. Van die gigantische kneusjes die op internet even de held uithangen maar in het echte leven is het:
Ja moeder, nee moeder.
ja meneer, ik zal het niet meer doen meneer
![]()
Houd je grote mond nou maar een keerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wil jij eens ophouden om tegen mij te praten? Ik word er onpasselijk van.
namen komen we wel vaag bekend voor maar kan niet meer herinneren waarvan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
haha, ik heb nog met je in aq40 gezeten volgens mij.. Unimatrixx was mn warlock vroegah en nu phaethon paladong
Je vraagt iets aan mij, en als het antwoord je niet bevalt moet ik me mond houden. Wat wou je doen? Mij de mond snoeren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd je grote mond nou maar een keerheld.
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. Wat zouden jullie zonder mij moeten![]()
Ha, jij bent degene die z'n WoW belevenissen op een forum aan het bespreken isquote:
speel cs nu een kleine 4 jaar eerst 1.6 nu source. mijn pc is 1337 en ik weet dondersgoed hoe WoW werkt ken genoeg mensen die het spelen en ik heb er uren bij gezeten hun zien spelen. MAar ik heb gewoon geen zin om er tijd in te steken, en die 10 dagen dat ik het speelde kon het me ook niet echt bekoren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb ook CS gespeeld ongeveer FUCKING 4 jaar geleden en toen was ie al 2 jaar oud.
of je bent zo noob dat je niet hoe WoW werkt.
of je hebt niet genoeg geld voor WoW
of je weet net hoe CS werkt dus blijft daar nu bij
Of natuurlijk al het voorgaande
moet zovan mensen zoals jou
newbies die wijs lopen te doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef doohicky het volgende:
[..]
Ha, jij bent degene die z'n WoW belevenissen op een forum aan het bespreken is![]()
Oh en waar staat dat alle newbies dom zijn? Ga toch weg, beflap. Het leukste is nog dat je weet dat ik gelijk heb en daarom kom je met z'n kutpost.quote:
nee in unionquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:47 schreef Sok41 het volgende:
zit jij in Apathy dan ?
ehm baklapquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef doohicky het volgende:
[..]
Oh en waar staat dat alle newbies dom zijn? Ga toch weg, beflap. Het leukste is nog dat je weet dat ik gelijk heb en daarom kom je met z'n kutpost.
Haha, een nerd die zegt dat hij geen nerd is maar toch het verschil tussen newb en nerd gaat uitleggen. Lollercopter rofl wtfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef heijnen het volgende:
[..]
ehm baklap
newb betekend dat je dom bent in hetgeen waar je nerb in bent maar oke
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb ook CS gespeeld ongeveer FUCKING 4 jaar geleden en toen was ie al 2 jaar oud.
of je bent zo noob dat je niet hoe WoW werkt.
of je hebt niet genoeg geld voor WoW
of je weet net hoe CS werkt dus blijft daar nu bij
Of natuurlijk al het voorgaande
moet zovan mensen zoals jou
ik vind jou zo grappigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd je grote mond nou maar een keerheld.
Wat is er opeens mis met vrouwen slaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik vind jou zo grappig
je noemt hem held
terwijl JIJ degene bent met een avatar van iemand die een vrouw slaat
dan noem ik jou held........
tard
Kerelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik vind jou zo grappig
je noemt hem held
terwijl JIJ degene bent met een avatar van iemand die een vrouw slaat
dan noem ik jou held........
tard
graphics van WoW zijn inderdaad niet super maar je moet wel goede pc hebben wil je het fatsoenlijk zonder lag kunnen spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:59 schreef Dennehy het volgende:
[..]!
WoW nerdje word boos als ze z'n leven beledigt.
Graphics van WoW!
Graphics van WoW zijn best kut eerlijk gezegd.
Forum, discussie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef doohicky het volgende:
[..]
Ha, jij bent degene die z'n WoW belevenissen op een forum aan het bespreken is![]()
Niks als je te zwak bent om tegen een vent te vechtenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is er opeens mis met vrouwen slaan?
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Niks als je te zwak bent om tegen een vent te vechten![]()
Als je een kutpc hebt jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:59 schreef Dennehy het volgende:
[..]!
WoW nerdje word boos als ze z'n leven beledigt.
Graphics van WoW!
Graphics van WoW zijn best kut eerlijk gezegd.
nee hij scheld iemand uit voor heldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Kerel
Je zegt dus dat zijn avatar níet grappig is? Whehehe
Wat een argument man
hangt van de dag af maar meestal rond de 4 uur per dagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:14 schreef L-IS het volgende:
heijnen, hoeveel uur per dag speel je?
snap trouwens geen ene reet van dat t4 ofzo gelulnooit gespeeld
Euhm, jij hebt geen problemen met vrouwen slaan toch? Dan ben jij sowieso al te min (lees geen uitdaging) voor mijquote:
Precies, zo'n reactie had ik wel weer verwacht. Maakt niet uit hoor nawienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, jij hebt geen problemen met vrouwen slaan toch? Dan ben jij sowieso al te min voor mij![]()
dat je deze opmerking maakt zegt al genoeg over je zelf.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is er opeens mis met vrouwen slaan?
Daarom, ga dus gerust verder met het afrossen van vrouwenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Precies, zo'n reactie had ik wel weer verwacht. Maakt niet uit hoor nawien
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, jij hebt geen problemen met vrouwen slaan toch? Dan ben jij sowieso al te min (lees geen uitdaging) voor mij![]()
zou me niks verbazen als die avatar gefilmd is bij jou thuis en dat jij die jongen bentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Precies, zo'n reactie had ik wel weer verwacht. Maakt niet uit hoor nawien
Nee johquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:22 schreef heijnen het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als die avatar gefilmd is bij jou thuis en dat jij die jongen bent
net zoals jij?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh. Hier KLIK! volgens mij is het nog hartstikke nep ook.
ofwelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:44 schreef Nawien het volgende:
Tja wat zal ik zeggen. Tonks is iemand met een gebruiksaanwijzing.
Als hij alleen replied met "" dan neemt hij zijn verlies maar geeft hij het niet toe.
@ wie reply je dit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:00 schreef Flashwin het volgende:
2 van me beste vrienden?ben je gay ofzo met je beste vriendenclub
hoezo, voel je je aangesproken?quote:
Hij is nieuw dudequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
hoezo, voel je je aangesproken?
lees de OP eens voordat je out gaat.
TS snap ik en lemming nu ook al maar OP is weer nieuwquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
hoezo, voel je je aangesproken?
lees de OP eens voordat je out gaat.
newb!quote:
OP = openingspostquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:10 schreef heijnen het volgende:
[..]
TS snap ik en lemming nu ook al maar OP is weer nieuw
EXPLAIN PLIX~!~
hoe bedoel je goodbye thread?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Sok41 het volgende:
Heijen.. er staat een goodbye thread op outland forum .. double u tf ?
Heldquote:
volgens mij kan ik niet op outland forum komen op me werk maar stuur ff link dan probeer ik het ff gauwquote:
kan er niet in link die text ff aubquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:25 schreef Sok41 het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=304172517&sid=1
Aapje goes emo !
Ik heb anders ook een widescreen TFT (Samsung 931bw) en een goeie pc hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als je een kutpc hebt ja![]()
Op mijn widescreen tft met alle eyecandy aan uit ziet het er mooi uit![]()
Nicequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ik heb anders ook een widescreen TFT (Samsung 931bw) en een goeie pc hoor
mbo niveau 4 dank je wel examenjaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef KreKkeR het volgende:
Leuk spel, topic hoort echt inderdaad in klaagbaak thuis ja. Middelbarescholiertjes (en lager) die WoW spelen
Weer twee erbij![]()
ja sommige in onze guild gaan misschien stoppen met WoW zodra SC2 uitkomen. dat is waarom aapje emo wordquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef Sok41 het volgende:
Aapje: i shall miss you
Mgc : See you @ Starcraft2 furion !
etc
jijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Lunar het volgende:
Heijnen
Newbies
WoW
Serieus ingaan op een KLB topic
edit: tonks![]()
ik durf iedereen te beledigen dus jou ook baklapquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Lunar het volgende:
[..]
Je bent hier twee dagen geregistreerd en je durfttonks
nu al te beledigen? Dapper.
Mijn scherm is 19", 'k was te pauper om voor de 22" inch te gaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Niceik heb die IIyama 22" WE2200 ofzo
![]()
Wat voor specs heb je nog dan?
Ik heb een AMD DC 4800+/7900GT/2gig geil 800mhz ddr2/1.5 TB aan opslag. Best wel dik dus![]()
Nice, je hebt er verstand van zo te zienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:02 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Mijn scherm is 19", 'k was te pauper om voor de 22" inch te gaan![]()
Specs: AMD 3800+/X1800/2gig DDR2 Corsair/2x 150GB Raptor HD/Razer Copperhead/G11 Toetsenbord/Razer Exactmat.
ik schaam mezelf om dit te zeggen maar ik ben logitech fan qua muis en key boardquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:02 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Mijn scherm is 19", 'k was te pauper om voor de 22" inch te gaan![]()
Specs: AMD 3800+/X1800/2gig DDR2 Corsair/2x 150GB Raptor HD/Razer Copperhead/G11 Toetsenbord/Razer Exactmat.
wat vind je van mijn shit:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:06 schreef Nawien het volgende:
Ach ik zit met een MS Mutlimedia Keyboard en een MX500. Beide zeer goed![]()
Ik heb mijn MX500 ook gemod. Hij heeft "smoothscroll" iets, wat tegenwoordig "in" is maar ik al een jaar of 2 heb![]()
Die MX1000 is erg nice. Wil ik zlef ook, is alleen niet overal te krijgenquote:
Het is te doen, opzich, ik houd alleen niet zo van de cartooneske manier van WoW, ik zie liever levensechte graphics (Crysis ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nice, je hebt er verstand van zo te zien![]()
Maar wow was lelijk bij jou met alle eyecandy aan![]()
Ik vind het echt mooi, en ik ben niet echt gauw tevreden.
Ja, het went erg snel. In het begin wil je nog weleens op de G16 toets drukken (links onder) ipv op ctrl, maar je went er al aan binnen een week ofzo. Typt erg fijn, niet super zacht, en niet te klikkerig, precies goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die MX1000 is erg nice. Wil ik zlef ook, is alleen niet overal te krijgen![]()
Die G15 vind ik persoonlijk wat minder. Een maat heeft em, maar ik druk telkens op de verkeerde toetsen. Layout is heel anders, maar das vast een kwestie van wennen
dan zijn de graphics niet lelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Het is te doen, opzich, ik houd alleen niet zo van de cartooneske manier van WoW, ik zie liever levensechte graphics (Crysis ofzo)
ik heb alle key's gebind voor bijvoorbeeld WoW.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ja, het went erg snel. In het begin wil je nog weleens op de G16 toets drukken (links onder) ipv op ctrl, maar je went er al aan binnen een week ofzo. Typt erg fijn, niet super zacht, en niet te klikkerig, precies goed
Het is niet mijn voorkeur, maar als ik er op een neutrale manier naar kijk ben ik nogsteeds niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef heijnen het volgende:
[..]
dan zijn de graphics niet lelijk
dan is gewoon jou voorkeur van hun graphics gewoon anders als ons
Aah, duidelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Het is te doen, opzich, ik houd alleen niet zo van de cartooneske manier van WoW, ik zie liever levensechte graphics (Crysis ofzo)
Typt idd wel fijn, maar mijn ramplankje is al 5 jaar oud en helemaal ingetypt. Niks typt zo lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ja, het went erg snel. In het begin wil je nog weleens op de G16 toets drukken (links onder) ipv op ctrl, maar je went er al aan binnen een week ofzo. Typt erg fijn, niet super zacht, en niet te klikkerig, precies goed
hahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Typt idd wel fijn, maar mijn ramplankje is al 5 jaar oud en helemaal ingetypt. Niks typt zo lekker
je moet bij een mmorpg ook niet onder de indruk zijn van de graphics maar tussen de balans bij de verschillende rassen en klassen. en die is wel netjes uitgewerkt vind ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:19 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Het is niet mijn voorkeur, maar als ik er op een neutrale manier naar kijk ben ik nogsteeds niet onder de indruk.![]()
Ja dat weet ik, maar ik dacht, ik zeg het maar even. Graphics bij MMORPGs boeien geen reet, het gaat inderdaad om de variatie, speelbaarheid, toegankelijkheid, balans en diepte van het spel..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:25 schreef heijnen het volgende:
[..]
je moet bij een mmorpg ook niet onder de indruk zijn van de graphics maar tussen de balans bij de verschillende rassen en klassen. en die is wel netjes uitgewerkt vind ik
i pray to god to keep you on this forum.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:32 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht, ik zeg het maar even. Graphics bij MMORPGs boeien geen reet, het gaat inderdaad om de variatie, speelbaarheid, toegankelijkheid, balans en diepte van het spel..
en jij doet net zo hard meequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Nawien het volgende:
Hhaha broederlijk praten ze verder
ja maar als je eensgezind over iets bent waarom zou je elkaar dan gaan flamen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef Nawien het volgende:
Ja maar wat ik bedoel is dat er altijd eerst een hoop geflamed wordt, maar achteraf zijn het altijd de grootste vrienden. Das gewoon grappig![]()
Kerel, ik heb 2 jaar achterelkaar Guild Wars gespeeld, alles behaald in dat spel wat er zo ongeveer te behalen viel (in pvp en pve), en nog een jaar EVE Online gespeeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef heijnen het volgende:
[..]
i pray to god to keep you on this forum.
eindelijk iemand die weet waar hij het over heeft.
Zoals je het nu stelt wordt er geflamed zonder dat er een daadwerkelijke reden voor is (je bent het immers eens met elkaar maar je weet het nog niet)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja maar als je eensgezind over iets bent waarom zou je elkaar dan gaan flamen?
guild wars heeft mij nooit kunnen bekoren daarom ben ik toch maar trouw gebleven aan WoWquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Kerel, ik heb 2 jaar achterelkaar Guild Wars gespeeld, alles behaald in dat spel wat er zo ongeveer te behalen viel (in pvp en pve), en nog een jaar EVE Online gespeeld.
Ja ik weet wel waar ik het over heb
lul niet zo slap en ga wow spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zoals je het nu stelt wordt er geflamed zonder dat er een daadwerkelijke reden voor is (je bent het immers eens met elkaar maar je weet het nog niet)
Als je dan eerst praat, wordt er sowieso niet geflamed
waarom hap je niet , ik wilde ruziequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:17 schreef Nawien het volgende:
Ik zit op werk, maar volgens mij snap je de opmerking niet![]()
Kamper.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:54 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
waarom hap je niet , ik wilde ruzie![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik schaam mezelf om dit te zeggen maar ik ben logitech fan qua muis en key board
logitech g15 toetsenbord (me 3 beste maten hebben die ook)(gaven we elkaar voor de verjaardagen)
logitech mx1000 muis:D
GW is een van de beste MMORPG's van dit moment, WoW kan daar niet tegen opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef heijnen het volgende:
[..]
guild wars heeft mij nooit kunnen bekoren daarom ben ik toch maar trouw gebleven aan WoW
Net gegeten manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:54 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
waarom hap je niet , ik wilde ruzie![]()
Weer es wat anders als het heel de avond over piemels hebben hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik zie de nerd verjaardagen al voor mealleen maar over wow praten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |