Dat bedoel ik. Straks gaan ze het nog ECHT leuk vinden ook..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
WoWik snap echt niet wat daar leuk aan is. Runescape is ook
Ik ben heul geen stumpahht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef Dibble het volgende:
Ga bij het WoW topic klagen stumpahht.
Het is heel erg verslavend ,dus misschien zie je ze een tijdje niet meer..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Straks gaan ze het nog ECHT leuk vinden ook..![]()
![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Het is heel erg verslavend ,dus misschien zie je ze een tijdje niet meer..
Goed idee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan ga je het ook spelen.
't Gaat niet om het geld, maar om de verslaving.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef murp het volgende:
je kan ook gratis via private servers spelen
als je genoeg vrije tijd heb...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef BartK. het volgende:
[..]
't Gaat niet om het geld, maar om de verslaving.
![]()
Meer wat over de grote daarvanquote:
2005 zelfsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
wow is zo 2006
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:13 schreef Nawien het volgende:
Haha ik speel het lekker wel en ik ben goed![]()
Lvl70 undead rogue full epic zowat![]()
Maar jij zuigt en zit niet overal zo op te scheppen manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:13 schreef Nawien het volgende:
Haha ik speel het lekker wel en ik ben goed![]()
Lvl70 undead rogue full epic zowat![]()
hey vetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?
ik ben 3/5 t5 en 2/5 merciless glad
de rest is kara/gruul/tk epics
shaman ftw ofc en nog wel alliance
ken je mij lambal?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar jij zuigt en zit niet overal zo op te scheppen man
Origineelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
ken je mij lambal?![]()
Tonks en warcraft goed te vergelijken met vliegen op stront
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Origineelmet je kara loot hahaha. en ja ik ken jou.
ik heb zelf ook nog een alt rogue maar waarom in godsnaam dubbel mongoose?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
hey vet
Ik heb zelf T4, wat kara/gruul epics en een malchazeen/s2 oh, (merciless gladiator shiv) beide met mongoose![]()
ohja speel ook combat 20/41/0
Wel nice hoor wat jij hebt
Tering das wel zieke shitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb zelf ook nog een alt rogue maar waarom in godsnaam dubbel mongoose?
ik heb battlefury en mongoose op beide merc offhand wapens
en die rogue is full t4
mij shaman is resto met + 2100 healing unbuffed:D
zit voor 1400g aan enchants op en rond de 1000g aan sockets op:D
en JA heb epic flying namelijk netherdrake
Snap jij nou zelf waar je over praat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?
ik ben 3/5 t5 en 2/5 merciless glad
de rest is kara/gruul/tk epics
shaman ftw ofc en nog wel alliance
je kunt beter geld spenderen aan battlefury dan aan 2 keer mongoose in mijn mening,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tering das wel zieke shit![]()
![]()
Die mongoose heeft best een goede procrate. En als ze beide proccen, wat wel redelijk vaak gebeurt heb je 240agi erbij. Imho beter dan de andere enchants. Daarnaast zijn die looks gewoon ziekelijk![]()
Ik heb helaas geen epic vliegbeest![]()
ik welquote:
KEK my badquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:59 schreef tonks het volgende:
Battlemaster bedoel je?
Voor zover ik weet is die battlefury (battlemaster ?) een tankenchant of niet? Zo niet wat deed hij precies? Mss ben ik de war met een andere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef heijnen het volgende:
[..]
je kunt beter geld spenderen aan battlefury dan aan 2 keer mongoose in mijn mening,
maar dat komt puur doordat ik nogwel redelijk gruul, magtheridon en mount hyjal doe met die rogue
dan moet je toch wel iets van self healing hebben
en mijn shaman owned alle shit op onze server:D
battlefury heeft bij iedere hit kans op een heal van 210.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die battlefury (battlemaster ?) een tankenchant of niet? Zo niet wat deed hij precies? Mss ben ik de war met een andere.
En dat die shaman owned geloof ik graag. +2100Volgens mij is dat niet dood te krijgen
Hehe ja das die battlemaster. Maar die genereert ook een hoop threat als hij procced. Met dpsen heb ik al genoeg threat dus liever niet nog meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:16 schreef heijnen het volgende:
[..]
battlefury heeft bij iedere hit kans op een heal van 210.
als je dan rogue bent en dat ding op je offhand enchant met een speed van 1.3 dan kun je zelf wel verzinnen hoe goed dat is.
en die shaman is 2100 UNBUFFED eej
als ik arena doe sta ik altijd als laatste nog overeind hoe raar is dat:D
als rogue zijnde behoor je van paladins salvation te krijgen maar okequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hehe ja das die battlemaster. Maar die genereert ook een hoop threat als hij procced. Met dpsen heb ik al genoeg threat dus liever niet nog meer![]()
Hehe, hoeveel ben je buffed dan?
jou naamquote:
nice nicequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
als rogue zijnde behoor je van paladins salvation te krijgen maar oke
als ik fully buffed met alle buffs en flasks en pots en well fed shit rond de 2470
.Misschien moet jeje maten eens wat meer healen ipv epeen je healing meters te checkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:16 schreef heijnen het volgende:
[..]
en die shaman is 2100 UNBUFFED eej
als ik arena doe sta ik altijd als laatste nog overeind hoe raar is dat:D
Mongoose stacked niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tering das wel zieke shit![]()
![]()
Die mongoose heeft best een goede procrate. En als ze beide proccen, wat wel redelijk vaak gebeurt heb je 240agi erbij. Imho beter dan de andere enchants. Daarnaast zijn die looks gewoon ziekelijk![]()
Ik heb helaas geen epic vliegbeest![]()
Stacked niet als hij 2x procced op hetzelfde wapen. Maar 2 afzonderlijke wapens die proccen zijn toch 2x 120agi.quote:
healing meter hoef je niet te checken voor je unbuffed healingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.Misschien moet jeje maten eens wat meer healen ipv epeen je healing meters te checken![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:06 schreef SharQueDo het volgende:
Verkapt ik-heb-geen-geld-voor-WoW-want-ik-ben-een-luie-kut-vmboer-die-te-stom-is-om-te-werken-topique.
thanksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:03 schreef tonks het volgende:
@ Heijnen WoW topic deel 127: working as intended
Ik ben nogmaar 41, en te lui om te levelen lol, ik ben een healadin dus tja ik had het een keer gehoord van mongoose. Ik doe toch 81+ healing/intelect.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Stacked niet als hij 2x procced op hetzelfde wapen. Maar 2 afzonderlijke wapens die proccen zijn toch 2x 120agi.
maar nawien heeft hier wel gelijk inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik ben nogmaar 41, en te lui om te levelen lol, ik ben een healadin dus tja ik had het een keer gehoord van mongoose. Ik doe toch 81+ healing/intelect.
jou replyquote:
Weetje, ik heb vrienden zat, maar ik heb 3 vrienden waar ik echt bij kan als er wat ergs is oid.quote:
dus echt je beste maten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:46 schreef BartK. het volgende:
[..]
Weetje, ik heb vrienden zat, maar ik heb 3 vrienden waar ik echt bij kan als er wat ergs is oid.![]()
Tijdens de match ... is ie nou zo moeilijk ...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:45 schreef heijnen het volgende:
[..]
healing meter hoef je niet te checken voor je unbuffed healing
toch bedankt voor het proberen![]()
tijdens een boss fight ga ik echt niet op de healing meter kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijdens de match ... is ie nou zo moeilijk ...![]()
![]()
<-quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef heijnen het volgende:
[..]
tijdens een boss fight ga ik echt niet op de healing meter kijken.
ik zet die pas aan na een boss fight om zo slackers te kunnen spanken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:11 schreef heijnen het volgende:
[..]
maar nawien heeft hier wel gelijk in
toen mijn shaman nog enhancement was en duel wield had ik ook windfury op beide wapens.
werkt op dezelfde manier als mongoose
en als je het op beide wapens doet procced het afzonderlijk wel 2 keer:D
met 2 klappen 1 mob killen van je eigen lvl is altijd leuk
of helemaal leuk als je pvp gaat doen op lvl 70 met een wapen als Legacy(2h axe met iets van 110.0dps ofzo) en windfury krijgt een triple crit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:56 schreef BartK. het volgende:
Mijn topic, wat doe je...
even 2 vraagjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 reageren op een kut topic maakt jou ook kut of niet dan
2 hoe werkt dat spoiler gebeuren?er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
wat een nerd topic, ik ben verslaafd aan cs en das veel stoerder
ik heb zo'n 10 dagen ding geprobeerd, maar ik vond er geen zak aan. En ik zag al dat er veelste veel tijd in ging zitten. Het is echt niet dat ik niet regelmatig wil betalen voor iets wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Mammie wilde zeker niet opdraaien voor de wow kosten.
1 WoW maakt je kut.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:58 schreef heijnen het volgende:
[..]
even 2 vraagjes
1 reageren op een kut topic maakt jou ook kut of niet dan
2 hoe werkt dat spoiler gebeuren?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:14 schreef doohicky het volgende:
TS moet gewoon mee gaan doen met z´n vrienden. In plaats van in de IRL kroeg af te spreken kunnen jullie elkaar nu ontmoeten in de Lion´s Pride Inn gelegen in het mooie dorpje Goldshire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Hehe das wel nice, maar spaar je de moeite om het anderen uit te leggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:55 schreef heijnen het volgende:
[..]
of helemaal leuk als je pvp gaat doen op lvl 70 met een wapen als Legacy(2h axe met iets van 110.0dps ofzo) en windfury krijgt een triple crit.
7.4k dmg tegen plate
OUCH~~~~~!!!!!!!~~~~~~~~
Hee gast, is er niet ergens een serieus WoW topic in Games ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hehe das wel nice, maar spaar je de moeite om het anderen uit te leggen.
Als je Wow speelt ben je per definitie nerd hier. Dat de puistenkopjes zelf heel de dag op fok f5en vergeten ze![]()
Deert me overigens helemaal niet wat mensen op een internetforum van mij vinden![]()
@ Sok
Nice ouwe, jullie progressen beter als wij(gruul gecleared en kara bijna (hebben momenteel een dipje in de G)
Jup die is er.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:27 schreef doohicky het volgende:
[..]
Hee gast, is er niet ergens een serieus WoW topic in Games ofzo?
Nee jij ligt nog een stapje boven nerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:28 schreef Nawien het volgende:
Jongen ! Game subforum zijn alleen voor nerds man, daar kom ik toch niet !![]()
Jij bent zo'n nerd die zich beter voelt dan andere nerds door te beweren dat je er geen een bent. Maar ondertussen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:28 schreef Nawien het volgende:
Jongen ! Game subforum zijn alleen voor nerds man, daar kom ik toch niet !![]()
L2detect sarcasm paashaasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef doohicky het volgende:
[..]
Jij bent zo'n nerd die zich beter voelt dan andere nerds door te beweren dat je er geen een bent. Maar ondertussen...
(En nu ga je natuurlijk al je sociale activiteiten opnoemen om maar te bewijzen dat je er geen een bent) ()
welke server zitten julliequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Nah laat ze lekker ouwehoeren toch
// http://www.lossendil.com/wws/?guild=u3zg1mu5fmps5
Onze guild raiding stats hehe
Dalijk thuis maar ff checken, iets met werk en proxiesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Nah laat ze lekker ouwehoeren toch
// http://www.lossendil.com/wws/?guild=u3zg1mu5fmps5
Onze guild raiding stats hehe
Nee waarschijnlijk begint hij zo weer over jointjes 'smoken'quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef doohicky het volgende:
(En nu ga je natuurlijk al je sociale activiteiten opnoemen om maar te bewijzen dat je er geen een bent) ()
ik heb ook CS gespeeld ongeveer FUCKING 4 jaar geleden en toen was ie al 2 jaar oud.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
wat een nerd topic, ik ben verslaafd aan cs en das veel stoerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |