Dat bedoel ik. Straks gaan ze het nog ECHT leuk vinden ook..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
WoWik snap echt niet wat daar leuk aan is. Runescape is ook
Ik ben heul geen stumpahht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef Dibble het volgende:
Ga bij het WoW topic klagen stumpahht.
Het is heel erg verslavend ,dus misschien zie je ze een tijdje niet meer..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Straks gaan ze het nog ECHT leuk vinden ook..![]()
![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Het is heel erg verslavend ,dus misschien zie je ze een tijdje niet meer..
Goed idee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan ga je het ook spelen.
't Gaat niet om het geld, maar om de verslaving.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef murp het volgende:
je kan ook gratis via private servers spelen
als je genoeg vrije tijd heb...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef BartK. het volgende:
[..]
't Gaat niet om het geld, maar om de verslaving.
![]()
Meer wat over de grote daarvanquote:
2005 zelfsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
wow is zo 2006
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:13 schreef Nawien het volgende:
Haha ik speel het lekker wel en ik ben goed![]()
Lvl70 undead rogue full epic zowat![]()
Maar jij zuigt en zit niet overal zo op te scheppen manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:13 schreef Nawien het volgende:
Haha ik speel het lekker wel en ik ben goed![]()
Lvl70 undead rogue full epic zowat![]()
hey vetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?
ik ben 3/5 t5 en 2/5 merciless glad
de rest is kara/gruul/tk epics
shaman ftw ofc en nog wel alliance
ken je mij lambal?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar jij zuigt en zit niet overal zo op te scheppen man
Origineelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
ken je mij lambal?![]()
Tonks en warcraft goed te vergelijken met vliegen op stront
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Origineelmet je kara loot hahaha. en ja ik ken jou.
ik heb zelf ook nog een alt rogue maar waarom in godsnaam dubbel mongoose?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
hey vet
Ik heb zelf T4, wat kara/gruul epics en een malchazeen/s2 oh, (merciless gladiator shiv) beide met mongoose![]()
ohja speel ook combat 20/41/0
Wel nice hoor wat jij hebt
Tering das wel zieke shitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb zelf ook nog een alt rogue maar waarom in godsnaam dubbel mongoose?
ik heb battlefury en mongoose op beide merc offhand wapens
en die rogue is full t4
mij shaman is resto met + 2100 healing unbuffed:D
zit voor 1400g aan enchants op en rond de 1000g aan sockets op:D
en JA heb epic flying namelijk netherdrake
Snap jij nou zelf waar je over praat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke epics heb je t4? t5? gladiator? merciless gladiator?
ik ben 3/5 t5 en 2/5 merciless glad
de rest is kara/gruul/tk epics
shaman ftw ofc en nog wel alliance
je kunt beter geld spenderen aan battlefury dan aan 2 keer mongoose in mijn mening,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tering das wel zieke shit![]()
![]()
Die mongoose heeft best een goede procrate. En als ze beide proccen, wat wel redelijk vaak gebeurt heb je 240agi erbij. Imho beter dan de andere enchants. Daarnaast zijn die looks gewoon ziekelijk![]()
Ik heb helaas geen epic vliegbeest![]()
ik welquote:
KEK my badquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:59 schreef tonks het volgende:
Battlemaster bedoel je?
Voor zover ik weet is die battlefury (battlemaster ?) een tankenchant of niet? Zo niet wat deed hij precies? Mss ben ik de war met een andere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef heijnen het volgende:
[..]
je kunt beter geld spenderen aan battlefury dan aan 2 keer mongoose in mijn mening,
maar dat komt puur doordat ik nogwel redelijk gruul, magtheridon en mount hyjal doe met die rogue
dan moet je toch wel iets van self healing hebben
en mijn shaman owned alle shit op onze server:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |