abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51962696
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:17 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Een paard.
Ginny het paardenmeisje. .

"Hihihihihihihhi !"
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:20:38 #202
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_51962771
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:14 schreef Koningin het volgende:
Wat was die van Ginny dan ook al weer?
Paard
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_51962835
En die van Ron?
  maandag 30 juli 2007 @ 16:26:47 #204
88233 Steve
Still the best.
pi_51962947
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:22 schreef Koningin het volgende:
En die van Ron?
Jack Russell Terrier.
Past goed bij de otter van Hermione.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 30 juli 2007 @ 16:27:29 #205
393 phileine
espaņola
pi_51962968
een Jack Russel

Hermione heeft een otter toch?
mooi he, alles
  maandag 30 juli 2007 @ 16:27:55 #206
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_51962977
'nice beaver'...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51962992
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:26 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Jack Russell Terrier.
Past goed bij de bever van Hermione.
Otter. Laten we niet te intiem worden.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:28:42 #208
88233 Steve
Still the best.
pi_51963002
Excuus, het was een otter ja.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:31:22 #209
88233 Steve
Still the best.
pi_51963075
Afgelopen.
Leuke antwoorden, veel opgehelderd.
Hier nog terug te lezen, mocht je het gemist hebben.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:59:37 #210
136830 Nenootje
severely detached
pi_51963858
J.K. Rowling: Well, I don’t think that George would ever get over losing Fred, which makes me feel so sad. However, he names his first child and son Fred, and he goes on to have a very successful career, helped by good old Ron.

Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  maandag 30 juli 2007 @ 17:19:38 #211
22457 Patch
pi_51964380
Koen Van Der Voort:

Why is the scar on harrys forehead lightning shaped?

J.K. Rowling:

To be honest, because it’s a cool shape. I couldn’t have my hero sport a doughnut-shaped scar.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 30 juli 2007 @ 17:59:14 #212
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_51965229
Sommige antwoorden zijn echt grappig, harry humor
And all the things you do with it
pi_51965493
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ginny het paardenmeisje. .

"Hihihihihihihhi !"
Ja, vond ik ook een beetje teleurstellend. Had een Hippogriff stoerder gevonden. Of, als het Harry-related had moeten wezen, desnoods een sneeuwwitte uil.
  maandag 30 juli 2007 @ 18:29:18 #214
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51965941
Ik vond deel 7 te kort, te geforceerd en te licht. Misschien lees ik teveel fantasy series waar (zoals in the wheel of time of a game of thrones) de auteurs rustig zeggen nog minstens 2000 blz nodig te hebben om alles af te kunnen ronden maar toch denk ik dat een goede editor hier heel veel had kunnen schelen.

Ten eerste het hele stuk in de tent en de verschillende onderduikadressen waar ze maanden verblijven zonder dat je weet wat er in de buitenwereld gaande is. Het is een oorlog en ze zijn aan de verliezende hand, hier had meer met de verzetsradio gedaan kunnen worden, eerder introduceren en terwijl ze ondergedoken zitten via radioberichten op de hoogte blijven van wat er gebeurt. Hiermee kan je een gevoel opwekken van hopeloosheid (ze verliezen) en is het weggaan van Ron veel beter op te zetten. Dit had met een pagina of honderd gedaan kunnen worden (en da's al veel) waardoor je veel meer naar de climax opbouwt waar iedereen aanwezig is, veel meer een episch gevecht in plaats van nu opeens *poefff iedereen is er.
De hele verzetsbeweging was goed op te zetten door ze bijvoorbeeld in plaats van een dark mark een bliksemflits in de vorm van Harry's litteken. Had ook mooi de weg geopend voor een companionbook voor andere schrijvers met verhalen van het verzet.
Nu is het stuk heel saai, er staat eigenlijk "vier maanden later, ergens in een bos".

Wat doet het buitenland? Durmstrang en Beauxbatons zijn opvallend afwezig, raken die niet betrokken bij de machtstrijd van een nieuwe dark lord? Het was Dumbledore die Grindelwald versloeg, maar nu is er geen enkele buitenlandse inmenging. Een paar regels waren voldoende geweest om dat op te bouwen en had de wereld een stuk levendiger gemaakt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_51966538
Kan iemand mij vertellen hoe het nu zit met Dumbledore? Of hij niet zo goed was als gedacht werd?

En Teddy, met zijn regenboogvacht, hij is dus ook een weerwofl en heeft de krachten van zijn moeder ge-erft? Als in Tonks kon haar haarkleur veranderen en Teddy dus ook?

Ik heb alle spoilers al gelezen, het boek nog niet, ik wacht tot november.
En nee, dat ik de spoilers gelezen heb, vind ik niet erg.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:01:22 #216
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51966679
Dumbledore is vooral menselijker dan iedereen dacht. Of dat "niet zo goed" is, moet je zelf maar uitmaken.

Volgens het interview met Rowling is Teddy geen weerwolf, maar een animorphmagus, zoals Tonks.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_51967038
Ah ok, dank je
  maandag 30 juli 2007 @ 19:32:29 #218
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_51967588
Erg leuk, al die antwoorden. Had natuurlijk gewoon in het boek moeten staan

De menselijke Dumbledore sprak me wel aan, iedereen is grijs (eh ... behalve Voldemort dan)
451 °F
  maandag 30 juli 2007 @ 19:47:40 #219
22457 Patch
pi_51968051
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
Erg leuk, al die antwoorden. Had natuurlijk gewoon in het boek moeten staan
Hopelijk komt het inderdaad allemaal terug in de encyclopedie
  maandag 30 juli 2007 @ 19:56:39 #220
164931 Houtspeer
pi_51968335
Er is nog geen datum voor de encyclopedie?
  maandag 30 juli 2007 @ 20:22:32 #221
71919 wonderer
pi_51969226
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Houtspeer het volgende:
Er is nog geen datum voor de encyclopedie?
Ze moet er nog aan beginnen Lijkt me niet
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 30 juli 2007 @ 20:24:07 #222
164931 Houtspeer
pi_51969269
Ze is toch net begonnen aan 2 nieuwe projecten? 1 voor kinderen en1 voor volwassenen.
  maandag 30 juli 2007 @ 20:41:50 #223
71919 wonderer
pi_51969912
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Houtspeer het volgende:
Ze is toch net begonnen aan 2 nieuwe projecten? 1 voor kinderen en1 voor volwassenen.
Het laatste wat ik gelezen heb is dat ze voorlopig nog niet met de encyclopedie gaat beginnen. Die twee projecten zullen iets (totaal) anders zijn.
  maandag 30 juli 2007 @ 20:48:57 #224
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51970177
Net uit

Puik boek, laatste 150 blz gingen als een trein.
Laatste hoofdstukje had van mij niet echt gehoeven.
Geef mij maar Amsterdam
pi_51973577
quote:
J.K. Rowling: Ron joined George at Weasleys' Wizarding Wheezes, which became an enormous money-spinner..
Maar dit klopt toch niet echt met wat ze zegt over Harry en Ron die het hele ministerie hervormen?
quote:
As for his occupation, Harry, along with Ron, is working at the Auror Department at the Ministry of Magic. After all these years, Harry is now the department head.

"Harry and Ron utterly revolutionized the Auror Department," Rowling said. "They are now the experts. It doesn't matter how old they are or what else they've done."
Of zou dat pas later zijn?
  maandag 30 juli 2007 @ 22:31:26 #226
22457 Patch
pi_51973676
Ik heb ook 2 banen
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2007 @ 22:31:48 #227
43556 miss_dynastie
pi_51973690
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef AltTab het volgende:

[..]

Maar dit klopt toch niet echt met wat ze zegt over Harry en Ron die het hele ministerie hervormen?
[..]

Ik denk dat het werken bij die shop valt onder:
quote:
It doesn't matter how old they are or what else they've done
Maar vaag is het wel
pi_51973751
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef AltTab het volgende:

[..]

[..]

Ze zegt ook dat Harry eerst zijn NEWTs nog gaat halen.... het lijkt me dus logisch dat terwijl Harry dit nog doet, Ron intussen iets anders doet.
I had a signature once. It was awful.
pi_51974860
Zo ik heb hem ook uit hoor..
Heb me door de laatste 2 hoofdstukken heen moeten worstelen (en dan tel ik die vreselijke epiloog op het einde niet mee) omdat ik zo ontzettend hard moest janken en niet meer kon stoppen..

Ik vond het boek een erg sterke start hebben, echt Rowlings stijl.. De 7 Harry Potters etc..
En alhoewel ik de dood van Hedwig en Mad-Eye niet zag aankomen zorde het er wel voor dat ik ging beseffen dat het niet bij die 2 ging blijven..
Dankzij een spoiler van iemand wist ik al dat Snape ging overlijden, maar ik vond dat stuk erg slap.. Voldemort zegt dat Snape dood moet.. en hup Snape is dood..

Verder vond ik het middenstuk in die tent net als bijna iedereen erg saai en de verhaallijn rondom de Deathly Hollows en Horcruxes zorgde ervoor dat ik lichtelijk in de war raakte op een gegeven moment..
Die Deathly Hollows hadden van mij dus niet gehoeven, ik had liever gezien dat het hele boek meer was gefocust op de gevaarlijke zoektocht naar de Horcruxes..
Dat werd wel beschreven, maar het ging allemaal net te snel, een beetje tussen neus en lippen door..
Het waren gewoon teveel verhaallijnen etc..

Maar goed, natuurlijk zaten er ook geweldige stukken in zoals Fred en George en de humor tussen die 2, als Harry en Hermelien bij de begraafplaats zijn van Harry's ouders, het eindgevecht vind ik super en het allermooiste: het hoofdstuk waarin Harry teruggaat in Snape zijn verleden en je er eindelijk achter komt hoe het nou werkelijk zit..
Prachtig mooi vond ik dat gedeelte..

Ik vind dit zeker niet Rowlings beste boek, teveel vragen bleven onbeantwoord en het laatste stuk over die 19 jaar later ga ik uit mijn boek scheuren..
pi_51977705
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dankzij een spoiler van iemand wist ik al dat Snape ging overlijden, maar ik vond dat stuk erg slap.. Voldemort zegt dat Snape dood moet.. en hup Snape is dood..
Ja wat had je dan gewild, dat Voldemort Snape vertelt dat hij dood moet maar dat dat wel tot morgen kan wachten?
quote:
Verder vond ik het middenstuk in die tent net als bijna iedereen erg saai en de verhaallijn rondom de Deathly Hollows en Horcruxes zorgde ervoor dat ik lichtelijk in de war raakte op een gegeven moment..
Die Deathly Hollows hadden van mij dus niet gehoeven, ik had liever gezien dat het hele boek meer was gefocust op de gevaarlijke zoektocht naar de Horcruxes..
Dat werd wel beschreven, maar het ging allemaal net te snel, een beetje tussen neus en lippen door..
He? Je had geen Hollows gehoeven?? Maar dan klopt de hele Harry Potter serie niet meer?? Ik snap je punt niet echt...
Het ging er juist om dat ze er achter kwamen Dat er meer aan de hand was dan alleen horcruxen
pi_51979947
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:56 schreef eQuaL het volgende:

Ja wat had je dan gewild, dat Voldemort Snape vertelt dat hij dood moet maar dat dat wel tot morgen kan wachten?
Tja, dat de dood van Snape niet echt groots en heldhaftig is tot daar aan toe (vind ik zelfs een logische keuze) maar iets meer verzet van zijn kant had wel gemogen. Snape laat zich zo omleggen zonder ook maar een poging te doen zichzelf te verdedigen...
Just because you can doesn't mean you should
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:06:51 #232
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_51980119
Ja, maar als er opeens een megaslang op je af komt en je in je nek bijt, wat zou je dan kunnen doen? Hij had het gewoon niet verwacht van Voldie.
pi_51980364
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Afgelopen.
Leuke antwoorden, veel opgehelderd.
Hier nog terug te lezen, mocht je het gemist hebben.
Mijn vragen zijn niet voorbij gekomen....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 juli 2007 @ 08:40:17 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_51980400
quote:
de verhaallijn rondom de Deathly Hollows en Horcruxes zorgde ervoor dat ik lichtelijk in de war raakte op een gegeven moment.

Sorry hoor, maar in de war raken van 2 verhaallijntjes in een kinderboek....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:08:19 #235
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51980767
quote:
Zo ik heb hem ook uit hoor..
Heb me door de laatste 2 hoofdstukken heen moeten worstelen (en dan tel ik die vreselijke epiloog op het einde niet mee) omdat ik zo ontzettend hard moest janken en niet meer kon stoppen..

Ik vond het boek een erg sterke start hebben, echt Rowlings stijl.. De 7 Harry Potters etc..
En alhoewel ik de dood van Hedwig en Mad-Eye niet zag aankomen zorde het er wel voor dat ik ging beseffen dat het niet bij die 2 ging blijven..

Maar goed, natuurlijk zaten er ook geweldige stukken in zoals Fred en George en de humor tussen die 2, als Harry en Hermelien bij de begraafplaats zijn van Harry's ouders, het eindgevecht vind ik super en het allermooiste: het hoofdstuk waarin Harry teruggaat in Snape zijn verleden en je er eindelijk achter komt hoe het nou werkelijk zit..
Prachtig mooi vond ik dat gedeelte..

Ik vind dit zeker niet Rowlings beste boek, teveel vragen bleven onbeantwoord en het laatste stuk over die 19 jaar later ga ik uit mijn boek scheuren..
Geef mij maar Amsterdam
pi_51986951
Tja ieder zijn eigen mening toch..
Ik heb meerdere meningen zoals die van mij voorbij zien komen en dan reageren jullie ook niet zo triest dus doe ff normaal..
Dat ik lichtelijk in de war raakte kwam omdat ik niet verwacht had dat het boek zo zou gaan.. Maar goed dat leg ik ook uit, zo jammer dat dat niet goed gelezen wordt..
En Harry Potter een kinderboek? Nou sorry hoor, misschien dat die eerste 2/3 boeken nog zo gezien worden maar vooral die laatste 3 vind ik daar niet voor in aanmerking komen..
Wat een fucking onzin allemaal..
Harry Potter is begonnen als een kinderboek maar naarmate Harry etc ouder werden is de hele toon van de boeken veranderd..

Jullie zitten hier zeker alleen maar om andere meningen af te lopen zeiken? Ja niet iedereen denkt nou eenmaal hetzelfde he, lastig te begrijpen zeker..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:28:52 #237
88233 Steve
Still the best.
pi_51987261
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:37 schreef Koningin het volgende:

[..]

Mijn vragen zijn niet voorbij gekomen....
De mijne ook niet.
Maar ja, met 120.000 vragen in totaal was de kans natuurlijk ook dat ze niet erdoor zouden komen.

Harry Potter is vandaag overigens 27 geworden.
pi_51987423
Woot
pi_51988707
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:18 schreef Angelic_Rose het volgende:
Tja ieder zijn eigen mening toch..
Ik heb meerdere meningen zoals die van mij voorbij zien komen en dan reageren jullie ook niet zo triest dus doe ff normaal..
Dat ik lichtelijk in de war raakte kwam omdat ik niet verwacht had dat het boek zo zou gaan.. Maar goed dat leg ik ook uit, zo jammer dat dat niet goed gelezen wordt..
En Harry Potter een kinderboek? Nou sorry hoor, misschien dat die eerste 2/3 boeken nog zo gezien worden maar vooral die laatste 3 vind ik daar niet voor in aanmerking komen..
Wat een fucking onzin allemaal..
Harry Potter is begonnen als een kinderboek maar naarmate Harry etc ouder werden is de hele toon van de boeken veranderd..

Jullie zitten hier zeker alleen maar om andere meningen af te lopen zeiken? Ja niet iedereen denkt nou eenmaal hetzelfde he, lastig te begrijpen zeker..
Ik ben het wel met je eens hoor. Het kampeergedeelte iig. En Snape had misschien wel een waardiger afscheid verdient, maar ik zie ook niet hoe hij een episch gevecht met voldie aan zou moeten gaan. Verder had ik het boek op een hoop manieren graag anders gezien. De hallows hadden wat mij betreft ook niet gehoeven. De elder wand was genoeg geweest. Maar nogmaals, ik heb me absoluut niet verveelt met het boek.
pi_51989922
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:15 schreef poon het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor. Het kampeergedeelte iig. En Snape had misschien wel een waardiger afscheid verdient, maar ik zie ook niet hoe hij een episch gevecht met voldie aan zou moeten gaan. Verder had ik het boek op een hoop manieren graag anders gezien. De hallows hadden wat mij betreft ook niet gehoeven. De elder wand was genoeg geweest. Maar nogmaals, ik heb me absoluut niet verveelt met het boek.

Ik ook niet..
En bij Snape ben ik gewoon teleurgesteld dat hij op deze manier moest sterven..
Niet perse tegen Voldemort idd maar ik had wel gedacht dat hij strijdend ten onder zou gaan maar nee hoor, hij wordt doodgebeten door Nagini..
En dat viel mij tegen..

Verder vond ik het boek zeker niet slecht, alles behalve, maar als een boek meer vragen dan antwoorden geeft is het in mijn ogen niet helemaal correct afgerond..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:54:38 #241
22457 Patch
pi_51990009
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:15 schreef poon het volgende:

[..]

En Snape had misschien wel een waardiger afscheid verdient,
Hoe gaaf zou het wel niet zijn geweest als zijn laatste woorden waren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patch op 31-07-2007 14:59:55 ]
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:56:53 #242
164931 Houtspeer
pi_51990089
Het is wel Voldemort die hem doodde, wat hadden jullie verwacht? Dat Snape een spectaculair gevecht levert tegen Voldemort? Zelfs Dumbledore lukte het niet om hem te verslaan in de ministerie.
pi_51990226
Hoe zou een gewone wizard Voldemort eigenlijk kunnen vermoorden?
Alleen met Avada Kedavra? Dat moet je dus wel kunnen!
pi_51990334
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef Houtspeer het volgende:
Het is wel Voldemort die hem doodde, wat hadden jullie verwacht? Dat Snape een spectaculair gevecht levert tegen Voldemort? Zelfs Dumbledore lukte het niet om hem te verslaan in de ministerie.
Het was de slang.... en zoals ik eerder al aangaf verzette hij zich niet eens. En zich zo gemakkelijk te grazen laten nemen is niets voor Snape.
Just because you can doesn't mean you should
pi_51990382
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Patch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, ik vond die referenties naar LOTR en Narnia leuk, mooi dat de halve britse, noorse en klassieke mythologie erbij gesleept wordt inclusief koning Arthur, heb bij de beschrijving van de Muggle Prime Minister me afgevraagd of dat John Major dan wel Tony Blair was en de WOII referenties waren te duidelijk maar kon ik hebben, maar ik ben erg blij dat ze Star Wars met rust heeft gelaten.

Ben tot veel bereid, maar dan had ik het verhaal ook niet meer geloofd hoor.
pi_51990494
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:00 schreef Koningin het volgende:
Hoe zou een gewone wizard Voldemort eigenlijk kunnen vermoorden?
Alleen met Avada Kedavra? Dat moet je dus wel kunnen!
Dat doet me aan iets denken wat ik een keer ergens gelezen heb. Gaan wizards/witches dood aan een pistoolschot in het hoofd? Lijkt mij van wel. En zo ja, wie zou er dan een oorlog winnen tussen wizzards en muggles.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:12:25 #247
22457 Patch
pi_51990516
Ik mag toch wel hopen dat John Mayor of Tony Blair die rol gaat spelen !
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:17:17 #248
119887 MevrouwLili
Sip...Gak...
pi_51990640
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef poon het volgende:

[..]

Dat doet me aan iets denken wat ik een keer ergens gelezen heb. Gaan wizards/witches dood aan een pistoolschot in het hoofd? Lijkt mij van wel. En zo ja, wie zou er dan een oorlog winnen tussen wizzards en muggles.
De wizards lijkt me. als je met een zwiep van een toverstok een gebouw kan laten neerpletteren, ben je als Muggle gauw het haasje...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:00:13 #249
88233 Steve
Still the best.
pi_51991877
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef poon het volgende:

[..]

Een magisch beschermings'shield' en de Muggles kunnen niks meer.
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef thijsdetweede het volgende:
Muggle Prime Minister me afgevraagd of dat John Major dan wel Tony Blair was
In HBP zou het John Major moeten zijn.

De tijd van kamperen zag ik een beetje als een rustpunt in een heel vol boek. Een beetje als de lessen die werden beschreven in vorige boeken (al waren die lessen meestal wel iets leuker ).

Snape's dood.....ik zag het meer alsof hij accepteerde dat het tijd voor hem was. En Nagini werd beschermd tegen magie, dus hij kon Nagini niet zomaar vermoorden (later werd die bescherming opgeheven en kon Neville de slang doodsteken). Die slang had dus ook gewoon de weg vrij om Snape op te vreten. Snape kon er niks tegen doen. Ik vond z'n dood wel iets mooi tragisch hebben. Ironisch bijna.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:01:00 #250
71919 wonderer
pi_51991901
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Patch het volgende:

[..]

SPOILER
Niet zo heel gaaf want dat zou niet erg verklaren waarom iedereen steeds zei dat Harry zo op James leek
Maar ik vraag me af hoe vaak hij heeft gedacht "Harry had mijn zoon moeten zijn".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')