En U weet dat van of via....? Of zit Flens bij U op de bank?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Flens is vandaag niet in Eemnes..
wat dan???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef wolferl het volgende:
Lieke Lair
De meeste schatten liggen begraven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef bijvoorbeeld het volgende:
Natas is een schatZe "is" gewoon een beetje Gouden kooi..
Ze wonen samen.. niet naast elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en.? ik woon al jaren naast mijn buren....
Mijn sjampie staat koudquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
[..]
loeder!
Gaan we er met z'n allen op drinken vanavond?
Leandra doet al mee..
en worden nooit gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De meeste schatten liggen begraven.![]()
Lijkt mij niet....quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef milk-shake het volgende:
nou hopen dat niemand roet in het eten gooit.......................de febo of zo
Ik verwacht een brief dat het nietig verklaard wordt omdat ze het toch min of meer met toestemming van Natasja hebben gedaan (vooral Nadia).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef milk-shake het volgende:
nou hopen dat niemand roet in het eten gooit.......................de febo of zo
Ik ga net doen alsof ik van niets weet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dan is de verrassing straks des te groter!![]()
vertel wat dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Ze wonen samen.. niet naast elkaar.
Ze maken samen iets mee dat nog nooit iemand heeft meegemaakt.. dat schept een band.
die dat???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Rotterdammert het volgende:
die dat zogenaamde medelijden van huub en lieke
dat julie daar niet kotsmisselijk van worden van die 2![]()
Ben bang van niet. Het plan is tenslotte in het geheim geboren. Tenzij ze nog meetellen dat haar toestemming kwam voordat ze hun stem achter moesten melden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik verwacht een brief dat het nietig verklaard wordt omdat ze het toch min of meer met toestemming van Natasja hebben gedaan (vooral Nadia).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Valse tieten
Gratis en voor nop
Mag ik schieten
Ohohohop je rotkop
ja want het mocht nooit op deze manierquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik verwacht een brief dat het nietig verklaard wordt omdat ze het toch min of meer met toestemming van Natasja hebben gedaan (vooral Nadia).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |