Neuh..dat gaat me net te ver..ik vind het prima dat ze weg gaat..weer een schreeuwer minder..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef cobain94 het volgende:
Zijn er ook fokkers die nu zitten te huilen?
nee hoor, die exit wordt geblokt door achterquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
De stemming gaat komen..... Alles wijst erop dat Natasja vandaag haar laatste schreeuw in DGK geuit heeft.....
Ik moet vooral heel hard lachen om dat overdreven gedoe van Nadiaquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Neuh..dat gaat me net te ver..ik vind het prima dat ze weg gaat..weer een schreeuwer minder..![]()
Precies, dat had ik gisteren ook al. Dat ze al veel eerder een exit (lees: trap onder haar hol) had moeten hebben en dat ze er nu makkelijk vanaf komt. Maar het zal wel zijn om de kindjes te sparen (7000 euro).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef shmoopy het volgende:
Mijn aanstaande euforie over het eindelijk opzouten van zdngmw wordt overgschaduwd door het knagende gevoel dat ze eerst nog heel erg en publiekelijk gestraft moet worden voor al haar walgelijke wandaden in DGK.
ik heb dat soort mensen op meters afstand doorquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef wolferl het volgende:
Nadia vuile huichelaar, ik heb betere nep tranen gezien.
ik zal eerlijk zijn, ik niet, ik erger me er kapot aan, domme hamsterquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet vooral heel hard lachen om dat overdreven gedoe van Nadia![]()
Echt niet..... Kijk eens naar Brian......quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, die exit wordt geblokt door achter
Ze zal wel een immuniteitsbrief krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, die exit wordt geblokt door achter
Hij is nu wel de oudste!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ik begrijp het ook wel van Brian hoor....... He's the survivor nu......
Hier ook, het is alsof ik gekietelt wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet vooral heel hard lachen om dat overdreven gedoe van Nadia![]()
da's niet wonderlijk, dat is gewoon voor deze vrouwelijke uitgave van narcissusquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef Vandaag... het volgende:
Wonderlijk hoe Nadia bij alles de aandacht op zichzelf vestigt
[afbeelding]
Misschien worden ze wel gedwongen wegens toneelhaak ofzo? Ik snap wel waarom hun daarom kunnen janken , vooral Brian die moet iemand wegstemmen waarmee hij al 10 maanden samen zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Dark het volgende:
Als ze het zo erg vinden dat Tas weggaat, dan houden ze haar toch lekker in die Kooi?
Maar waarom zouden ze nu allemaal zo hard huilen als nog niet zeker is dat ze eruit gaat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef Darklight het volgende:
Fantastisch als iemand haar niet wegstemt![]()
ik heb me er nooit in verdiept emotionele parasieten houd ik altijd direct op afstandquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef De_Moester het volgende:
[..]
da's niet wonderlijk, dat is gewoon voor deze vrouwelijke uitgave van narcissus![]()
voor de tv-momentjes?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze nu allemaal zo hard huilen als nog niet zeker is dat ze eruit gaat?
Precies vanaf dag 1 (eigenlijk dag 1 -7) zit tie al met Tas. En zoals Huub zegt...dit is het zelfde als ik Sylvia zou moeten laten vallen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ik begrijp het ook wel van Brian hoor....... He's the survivor nu......
Omdat ze net hebben gestemdquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze nu allemaal zo hard huilen als nog niet zeker is dat ze eruit gaat?
omdat ze niet weg wil. Ze wil ook een immuniteitsbrief krijgen net als Ilona. Maar ik hoop dat achter haar verwijderd wegens overtreding van de regels. Ze heeft al teveel overtredingen ongestraft kunnen doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef Marrije het volgende:
Natas vindt alles goed.
Das mooi.
Achter vast niet.
brian heeft het nog niet door.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Echt niet..... Kijk eens naar Brian......
Hallo, ze gaat gewoon naar huis! 30km verderop!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:29 schreef Darklight het volgende:
Ook wel logisch dat Brain het er moielijk mee heeft
Die zitten al 10 maanden samen in dat huis, vanaf het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |