Nee hoor niets mis met een parenclub, al is fun4two wel een kneuter clubje...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef waxmask het volgende:
Niemand hier die durft te zeggen dat ze het over parenclubs hebben?... Proef ik hier enige schaamte?
Bier en Tieten:quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de melodie van 'Geil moet ze zijn' :'Lijden moet die heks'.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Als je zo lang in het programma zit gaan je emoties van het ene naar het andere uiterste.
Als ik vroeger afscheid moest nemen van mijn vakantie vriendje was het al drama![]()
Flens is vandaag niet in Eemnes..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ""doet"Flens nog even, komt Naadje ook aan haar trekken.![]()
Ja dat vrees ik ook. Ze maken ons eerst lekker en dan ......BOEM.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, die exit wordt geblokt door achter
Binnen een week of 2 zit natasia op een gesloten paaz afdeling..Dan begint de kooi pas echt voor haar..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind Tas toch wel een verbitterde blik hebben, zou ze beseffen dat ze niets bereikt heeft, dan alléén maar ellende, door in het huis te gaan ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Bier en Tieten:
Weg met Tassie
lala lalalala
Zing met Passie:
Weg met Tahasiehie
Krijg de tering
haha hahahaha
Trek eens lering
Uit je rotkarakter
etc
Ik kan hier ook erg slecht tegen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef wolferl het volgende:
Lieke Lair
nee, dit is onder het mom, je wilt toch al weg en wij willen geen miljonair ervoor terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef soylent het volgende:
Waarom is Brian aan het janken? En hoezo gaat Natasia er zo zeker uit? Brian houdt haar er toch wel in?
Heeft ome fons RTL besloten ben ik bang voor..Geen spelwaarde meer..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef soylent het volgende:
Waarom is Brian aan het janken? En hoezo gaat Natasia er zo zeker uit? Brian houdt haar er toch wel in?
Binnen een paar dagen enkeltje SU zul je bedoelen, die zie je niet meer voor eind December.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Binnen een week of 2 zit natasia op een gesloten paaz afdeling..Dan begint de kooi pas echt voor haar..
ja en.? ik woon al jaren naast mijn buren....quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:29 schreef Darklight het volgende:
Ook wel logisch dat Brain het er moielijk mee heeft
Die zitten al 10 maanden samen in dat huis, vanaf het begin
Er is van alles mis met een parenclub, gezeik van al die soppende stelletjes om je heen.......Een duinpan met ondergaande zon is een beter alternatief.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee hoor niets mis met een parenclub, al is fun4two wel een kneuter clubje...
Och ermquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef bijvoorbeeld het volgende:
[..]
hehe.. 2 jaar geleden
Afscheid nemen van lekkere seks is altijd moeilijk!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is van alles mis met een parenclub, gezeik van al die soppende stelletjes om je heen.......Een duinpan met ondergaande zon is een beter alternatief.
En U weet dat van of via....? Of zit Flens bij U op de bank?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Flens is vandaag niet in Eemnes..
wat dan???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef wolferl het volgende:
Lieke Lair
De meeste schatten liggen begraven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef bijvoorbeeld het volgende:
Natas is een schatZe "is" gewoon een beetje Gouden kooi..
Ze wonen samen.. niet naast elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en.? ik woon al jaren naast mijn buren....
Mijn sjampie staat koudquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
[..]
loeder!
Gaan we er met z'n allen op drinken vanavond?
Leandra doet al mee..
en worden nooit gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De meeste schatten liggen begraven.![]()
Lijkt mij niet....quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef milk-shake het volgende:
nou hopen dat niemand roet in het eten gooit.......................de febo of zo
Ik verwacht een brief dat het nietig verklaard wordt omdat ze het toch min of meer met toestemming van Natasja hebben gedaan (vooral Nadia).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef milk-shake het volgende:
nou hopen dat niemand roet in het eten gooit.......................de febo of zo
Ik ga net doen alsof ik van niets weet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dan is de verrassing straks des te groter!![]()
vertel wat dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Ze wonen samen.. niet naast elkaar.
Ze maken samen iets mee dat nog nooit iemand heeft meegemaakt.. dat schept een band.
die dat???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Rotterdammert het volgende:
die dat zogenaamde medelijden van huub en lieke
dat julie daar niet kotsmisselijk van worden van die 2![]()
Ben bang van niet. Het plan is tenslotte in het geheim geboren. Tenzij ze nog meetellen dat haar toestemming kwam voordat ze hun stem achter moesten melden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik verwacht een brief dat het nietig verklaard wordt omdat ze het toch min of meer met toestemming van Natasja hebben gedaan (vooral Nadia).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Valse tieten
Gratis en voor nop
Mag ik schieten
Ohohohop je rotkop
ja want het mocht nooit op deze manierquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik verwacht een brief dat het nietig verklaard wordt omdat ze het toch min of meer met toestemming van Natasja hebben gedaan (vooral Nadia).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |