Wat zullen we een goede nachtrust hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
Natasia weet al dat ze vanavond bij Joan (haar zus) gaat slapen.
Jawel de buren hebben hun toestemming gegeven dus het magquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef mazaru het volgende:
Dit klinkt toch echt als toestemming om zich weg te laten stemmen, dat mag toch niet?
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jawel de buren hebben hun toestemming gegeven dus het mag![]()
Onbegrijpelijk, er moet een addertje onder het gras zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:52 schreef Maria44 het volgende:
Nu gaat Natas dus openlijk accoord met haar ontslag, stelletje domme dellen toch ook. Vind je het een gunst snik snik
Nu zegt ze al dat ze geen moeite meer zal doen om te blijven. Hoe stom kunnen ze zijn. Huub had het nog zo gezegd...
Nee mag niet. De sanctie hierop is een verwijdering uit de villa. Dus als ze gaat, zal ze eruitgezet moeten worden door de FEBO en dan komt er gewoon een vervanger.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef mazaru het volgende:
Dit klinkt toch echt als toestemming om zich weg te laten stemmen, dat mag toch niet?
Ze is een beetje drietig dat ze niet onschendbaar is..... zoals ze vanmorgen nog 2402 keer schreeuwde!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Natasia fluisterde dus net dat de buren een mes in haar rug hebben gestoken, hoe zit dat?
Nee hoor dat denk ik niet.. Zo is Nadia gewoon.. en van Amanda vind ik het niets meer dan logischquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:55 schreef F04 het volgende:
allemaal krokodillentranen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
Ga janken nada, maar dan thuis..stom manipulatief wijf!
Had net het filmpje bekeken....quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is een beetje drietig dat ze niet onschendbaar is..... zoals ze vanmorgen nog 2402 keer schreeuwde!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:56 schreef ToughLove het volgende:
Jaap van Otterlo kwam weer even op bezoek.
Zou wel een giller zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Nu denkt Natasja dat Huub en Lieke haar er niet uit gaan stemmen.![]()
Na het jankfestival..quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef Borga het volgende:
Hoe laat gaan ze stemmen
Ach hr demins wat gezellig u hier te treffen; ik was in een bedroefde stemming en vroeg mij af waar dat toch vandaan kwam. Welnu..het antwoord was hier te vinden zo bleek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie! U valt met uw adellijke neus in de boter!![]()
Tutututtu, hij zegt net : Waar is Amanda.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef farceman het volgende:
Nix heeft wel een grote rol in het geheel he.....hahahahah hij heeft nog geen 10 woorden gezegd
Ok, na de kooi is ze iig schendbaar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is een beetje drietig dat ze niet onschendbaar is..... zoals ze vanmorgen nog 2402 keer schreeuwde!![]()
Dus Heer Jappie is weer vertrokken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach hr demins wat gezellig u hier te treffen; ik was in een bedroefde stemming en vroeg mij af waar dat toch vandaan kwam. Welnu..het antwoord was hier te vinden zo bleek.![]()
Tja. Maar het is natuurlijk wel mooi als Amanda van gedachten verandert, of Nadia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef Kimberleyy het volgende:
Die blik van Huub waar Natasia het over heeft was een hint dat ze niet teveel dr bek open moet trekken!
genieten dit..............Yessssssquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, de lol van de stemming is er wel af zo?
Top OP, vooral de cap van Yairoquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar![]()
alleen het nummer is fout![]()
![]()
Dan zou ik het anders aanpakken en zeggen.. Als jullie mij eruit stemmen dan ben ik klaar met jullie.. zoietsquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Maar het is natuurlijk wel mooi als Amanda van gedachten verandert, of Nadia.
Gaarne achteraan aansluiten in de rij...u wilt te graag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Heer Jappie is weer vertrokken?![]()
Heb ik al gemeld in de FB... samen met de aanvraag voor een slotje voor mijn topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar![]()
![]()
Hij is weer super!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar![]()
![]()
Nou nee, want dat is weer een bedreiging en dan moeten ze alleen maar weer veel huilenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Dan zou ik het anders aanpakken en zeggen.. Als jullie mij eruit stemmen dan ben ik klaar met jullie.. zoiets![]()
ging z n tong uit blijdschap naar binnen??quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Perfect gespeeld door Brian, hij omarmd gelijk Nadia i.p.v. Natasia.
Ook goed!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Of het is een truc om de niemendalletjes op andere gedachten te brengen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga er steeds meer in geloven !!! Natasja geeft zelfs indirect haar zegen aan Nadia en Amanda om haar weg te sturen.....
Als Natasia dat tegen Nadia zou zeggen.. dat ze het niet moet doen omdat ze zich dan genaaid voelt door haar dan zou Nadia het denk ik niet doen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee, want dat is weer een bedreiging en dan moeten ze alleen maar weer veel huilen![]()
Hoi !quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaarne achteraan aansluiten in de rij...u wilt te graag.![]()
Dat noem ik niet bepaald "Indirect"quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga er steeds meer in geloven !!! Natasja geeft zelfs indirect haar zegen aan Nadia en Amanda om haar weg te sturen.....
Ik kan er echt geen wijs meer uit. Wil ze nou wel of niet vanavond weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook goed!Als ze maar wel op die bank komt.
Juist. Huub heeft al door dat ze teveel heeft gezegd en dat het hele plan in duigen is gevallen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef Kimberleyy het volgende:
Die blik van Huub waar Natasia het over heeft was een hint dat ze niet teveel dr bek open moet trekken!
SSSSSSSSSSTTTTquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat noem ik niet bepaald "Indirect"
Gewoon recht voor zijn raap, dus compleet tegen de regels in![]()
Dat komt door haar extreem hoge EQ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:02 schreef neehe het volgende:
God wat haat ik die jankende Naad.
Volgens mij is er niemand thuis, dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
Vraag me af hoe de stemming is in huize Natasia?
Hopelijk is het koopavond in Almere, voor de benodigde hoofdpijnstillers.
Ze moeten altijd vooraf hun stem kenbaar maken. Maar het zou mooi zijn als je gelijk had.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:05 schreef Katewalker het volgende:
Ik val binnen als Natasia telefoon krijgt, ze moet naar achter? Ze mag niet worden weg gestemd want ze wil dat zelf.
??
Ze denkt bij zichzelf, dat heb ik goed geregeld door accoord te gaan met mijn ontslag, nu mag ik er niet uitgestemd worden, net als Ilona en ik geef Huub en Lieke de schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze gaat er dus niet uitNatasjas gevoel zegt dat het niet goed komt
Japppppppppppppppiequote:
Het wordt inderdaad alléén maar erger, geloof ik......quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
Het is toch echt zum kotzen dat eeuwige gejank van Nadia "ik wil graag populair zijn" Tranendal
Dat was de variant die we nog niet hebben gehad... de jankerd.
Even wachten totdat ze weer aandacht nodig heeft, anders gaat ze niet huilen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef mootie het volgende:
Kan iemand nog even dat plaatje van "AANDACHTSHOER" erin gooien?![]()
Toch blijft het een raar verhaal, maar ik geniet er wel van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Goed teken dat Natas als eerste moet.....kunnen ze haar voorbereiden op het goede nieuws !
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Kimberleyy het volgende:
Even voor alle duidelijkheid.. Stel Natasia wordt vanavond weggestemd, er komt dan geen nieuwe milionair voor in haar plaats?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef mootie het volgende:
Kan iemand nog even dat plaatje van "AANDACHTSHOER" erin gooien?![]()
Heeee Nossie...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoi !![]()
Gonna stay ?
21:30 u stemming ? Kan bijna niet wachten.....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch blijft het een raar verhaal, maar ik geniet er wel van.
Brian nu ook in tranen.
hele dag op t water doet goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef farceman het volgende:
Wat is Huub bruin opeens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |