Ze zijn naar de parenclub Fun4Two geweest, aldus de terugkomers.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
Huub en Lieke zitten samen in een kledingkast![]()
Nee hoor, niet bewust, ik kwam net binnenvallen en zag Natasia de envelop wegbergen. Ik weet niks van wat die envelop te betekenen heeft... Dat vraag ik juist! Niemand anders die het gezien heeft?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je maak ons blij met een dooie mus![]()
Helaas is Lieke daar niet goed in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Huub en Lieke plannen. Huub gaat met Jaap praten. Lieke moet niet met Nadia praten, en niet pushen bij Amanda.
Huub in de sauna uit de kast gekomen en nu weer terug erin??quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
Huub en Lieke zitten samen in een kledingkast![]()
Dat laatste kon ik ook niet verstaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:47 schreef Dark het volgende:
Huub zegt tegen Lieke - Niet pushen!
Nadia doe we in de conference call?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef Darklight het volgende:
Heeft iedereen al hun stem uitgebracht?
dat zijn brieven die ze heeft geschreven en Achter zorgt dat ze verzonden wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, niet bewust, ik kwam net binnenvallen en zag Natasia de envelop wegbergen. Ik weet niks van wat die envelop te betekenen heeft... Dat vraag ik juist! Niemand anders die het gezien heeft?
Of we gaan met zijn allen een aktie voeren tegen RTLquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:29 schreef rooie3 het volgende:
Nou daar zijn we dus mooi klaar mee.Baal er best van dat er straks geen streams meer zijn.
RTL heeft 100% zeker sowieso al hoofdpijn vanwege de overname van 10quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of we gaan met zijn allen een aktie voeren tegen RTL![]()
![]()
[afbeelding]
Alleen van DGK, de rest hebben ze voor een prikkie kunnen hebben (gezien de beoogde verwachte toekomstige winst.)quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:51 schreef FdW het volgende:
[..]
RTL heeft 100% zeker sowieso al hoofdpijn vanwege de overname van 10![]()
geloof het nog steeds niet , want dat betekent weer acteur minder, dus minder tv.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef Darklight het volgende:
ik denk dat ze het groene licht van achter hebben gekregen
De negatieve Talpa/10 lucht blijft hangen bij alle voormalige 10 programma's en ''sterren''.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alleen van DGK, de rest hebben ze voor een prikkie kunnen hebben (gezien de beoogde verwachte toekomstige winst.)
Huub heeft ook info gekregen dat Dennis moeilijk deed, denk van iemand die mee wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef farceman het volgende:
[..]
geloof het nog steeds niet , want dat betekent weer acteur minder, dus minder tv.
De enige die ze mee moeten krijgen is Nadia, en als Amanda zegt dat het goed is gaat ze wel mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:56 schreef Zora01 het volgende:
Ik geloof er geen ene bal van dat Natasia eruit gaat. Die stemming lukt echt niet unaniem
Sterams stoppen binnenkort of toch niet?quote:De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
Het mag in ieder geval van achteren, dat is wel duidelijk. Huub kwam van achteren en trok direct de stemming van Brian in en vroeg er eentje aan voor Natasia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:56 schreef Zora01 het volgende:
Ik geloof er geen ene bal van dat Natasia eruit gaat. Die stemming lukt echt niet unaniem
Ik lig dubbel als het vanavond wel lukt... sterker nog: daar drink ik een borrel op!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:56 schreef Zora01 het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig dubbel als het vanavond wel lukt... sterker nog: daar drink ik een borrel op!
Oeh... moet ff ijsklontjes gaan maken.
Ik hoop echt dat mensen haar buiten met rust laten. Ze heeft OOK menselijke kanten die ik zeer waardeer. Maar gezien de gebeurtenissen van afgelopen weken vrees ik voor minder leuke taferelen voor haar zo af en toe. Het zou schandalig zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig dubbel als het vanavond wel lukt... sterker nog: daar drink ik een borrel op!
Oeh... moet ff ijsklontjes gaan maken.
10 maanden bedoel je.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat mensen haar buiten met rust laten. Ze heeft OOK menselijke kanten die ik zeer waardeer. Maar gezien de gebeurtenissen van afgelopen weken vrees ik voor minder leuke taferelen voor haar zo af en toe. Het zou schandalig zijn!
Moet ze zich maar normaal gedragenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat mensen haar buiten met rust laten. Ze heeft OOK menselijke kanten die ik zeer waardeer. Maar gezien de gebeurtenissen van afgelopen weken vrees ik voor minder leuke taferelen voor haar zo af en toe. Het zou schandalig zijn!
Er blijven anders genoeg irritante acteurs achter in de villa. Dus minder tv zal wel meevallen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef farceman het volgende:
[..]
geloof het nog steeds niet , want dat betekent weer acteur minder, dus minder tv.
Ik moet het eerst nog zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:03 schreef heracles het volgende:
Zeven uur geschiet het wonder
IK denk niet dat ze daar populairder van wordt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia moet populairder worden en daarom stemt ze als enige Natas er niet uit
Ja, het bashen gaat inderdaad al van heel ver terug, maar de laatste weken vind ik het echt over "the top".quote:
krijgt ze bij de volgende stemrondes ontzettende problemen mee als ze dat doetquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia moet populairder worden en daarom stemt ze als enige Natas er niet uit
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
Natasia schopte Jaap expres en was boos toen hij haar niet exit liet gaan
Natasia houdt haar 7000 euro als ze niet zelf gaat
Wegstemmen betekent geen vervanger
Dat zijn de redenen waarom Huub vindt dat ze haar weg moeten stemmen.
Reken er maar niet op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het dan echt gaan lukken ???? Ik durf het bijna niet te hopen.......
Met Natasja -wacht maar tot je buiten bent!- Blank kan ik geen medelijden hebben!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
7uur moeten ze het doorgevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dit gesprek niet, ze moeten toch altijd van te voren al achter vertellen wat ze gaan stemmen?
Ik hoop dat je een momentje vind om eens na te gaan denken over wat je zegt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moet ze zich maar normaal gedragen
Hoop dat ze hard wordt aangepakt, geen medelijden mee
ik drink er al vast een lekker glaasje op!quote:
Hoe zo'n hekel ik ook aan haar heb, hoop ik met je mee.... ik mag er dan een borrel (of 2 a 3) op willen drinken als ze naar huis moet, maar als ik d'r morgen bij de AH tegenkom dan negeer ik d'r nog liever dan dat ik haar 2 seconden van m'n (negatieve) aandacht gun.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Amanda Nadia weet om te praten is ze weg...... (vooralsnog natuurlijk, ze moeten idd nog naar achteren)quote:
Dat vind ik dan dom van je.......quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef demins het volgende:
[..]
Met Natasja -wacht maar tot je buiten bent!- Blank kan ik geen medelijden hebben!!!
Een extra glas rosé danquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed idee....... Jammer alléén dat ik geen bubbelwijn heb......
![]()
voor mij mag ze alleen verbaal hard aangepakt worden dat verdient ze .quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moet ze zich maar normaal gedragen
Hoop dat ze hard wordt aangepakt, geen medelijden mee
~quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik dan dom van je.......
Nee de livestreams waar nu voor wordt betaalt stoppen niet maar vanaf september wordt het de fokking Brady Bunch dus wat maakt het uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:57 schreef F04 het volgende:
[..]
Sterams stoppen binnenkort of toch niet?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef demins het volgende:
[..]
Met Natasja -wacht maar tot je buiten bent!- Blank kan ik geen medelijden hebben!!!
Negeren zou een prima optie zijn. Maar we "kennen" haar geen van allen echt. Alleen maar vanuit DGK, vanuit die situatie daar. En ik kan er niet eentje opnoemen die daar schone handen heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zo'n hekel ik ook aan haar heb, hoop ik met je mee.... ik mag er dan een borrel (of 2 a 3) op willen drinken als ze naar huis moet, maar als ik d'r morgen bij de AH tegenkom dan negeer ik d'r nog liever dan dat ik haar 2 seconden van m'n (negatieve) aandacht gun.
en dan per ongeluk tegen haar tere scheentjes aanrijden met een winkelwagen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Als ik haar in de AH zou tegenkomen, zou ik proberen de bodyguards te spotten....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Negeren zou een prima optie zijn. Maar we "kennen" haar geen van allen echt. Alleen maar vanuit DGK, vanuit die situatie daar. En ik kan er niet eentje opnoemen die daar schone handen heeft.
Natasja staat haar mannetje wel hoor, ze zal er hartelijk om schaterlachen. En als dat niet helpt dan dreigt ze gewoon met auto''s die opgeblazen worden en dan brult ze heel hard..Je moederrrr, je moederrrr, je moederrrr, je moederrrr...gvd. grr. #*#....houdt je bek....sputter...sputter...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand heeft ook maar één enkel recht om haar aan te pakken. Ze heeft niemand van ons ook maar iets aangedaan. Zo simpel ligt het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor mij mag ze alleen verbaal hard aangepakt worden dat verdient ze .
Alleen als ze elkaar nodig hebben in het spel anders neverquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:09 schreef ericahysterica het volgende:
wat lopen die brian en huub te bonden zeg weer een handjeklap
Nog een extra reden om die Natasja weg te stemmenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee de livestreams waar nu voor wordt betaalt stoppen niet maar vanaf september wordt het de fokking Brady Bunch dus wat maakt het uit![]()
![]()
JA RTL gaat de streams niet uitzenden maar TALPA wel, dat is wat JdM heeft afgedwongen bij de onderhandelingen. Het brengt ook wel leuk op natuurlijk
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:11 schreef farceman het volgende:
Tas wilt dus echt naar huis!!!
Nu moet de redactie de Ilona truuk uithalen
Nee hoor, ik kwam net binnenvallen en zag Natasia de envelop wegbergen. Ik weet niks van wat die envelop te betekenen heeft... Dat vraag ik juist! Niemand anders die het gezien heeft?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je maak ons blij met een dooie mus![]()
zure lucht van t kotsenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:11 schreef Darklight het volgende:
poetst nadia alweer haar tanden![]()
volgens mij al de 5e keer vandaag
Dit is weer ZO dom en ZO typisch Amanda.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:14 schreef farceman het volgende:
Amanda verneukt nu het hele plan, door met Natasia te praten.
Natasia probeert achter voor de gek te houden
Gaat niet meer werken denk ik nu?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit is weer ZO dom en ZO typisch Amanda.
Zei 'ie maar dames, hij heeft het over damens.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
Brian tegen Dennis: Ik ken dames, ga een dame niet onder druk zetten, als Jaap tegen Nadia zegt "als je niet meestemt dan heb je de hele groep tegen je" dat werkt niet bij een dame...
Persoonlijk denk ik dat Nadia juist heel erg gebaat is bij zoveel duidelijkheid
nee geloof maar alles dan is de poppenkast veeeeel leukerquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
Willen jullie mij straks troosten als ik er toch weer blijk ingetrapt te zijn ?![]()
Of zal ik mezelf deze marteling van "nep" niet aan doen ?![]()
Sorry, heb het geprobeerd, maar mijn toetsenbord weigert datquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei 'ie maar dames, hij heeft het over damens.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |