zure lucht van t kotsenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:11 schreef Darklight het volgende:
poetst nadia alweer haar tanden![]()
volgens mij al de 5e keer vandaag
Dit is weer ZO dom en ZO typisch Amanda.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:14 schreef farceman het volgende:
Amanda verneukt nu het hele plan, door met Natasia te praten.
Natasia probeert achter voor de gek te houden
Gaat niet meer werken denk ik nu?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit is weer ZO dom en ZO typisch Amanda.
Zei 'ie maar dames, hij heeft het over damens.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
Brian tegen Dennis: Ik ken dames, ga een dame niet onder druk zetten, als Jaap tegen Nadia zegt "als je niet meestemt dan heb je de hele groep tegen je" dat werkt niet bij een dame...
Persoonlijk denk ik dat Nadia juist heel erg gebaat is bij zoveel duidelijkheid
nee geloof maar alles dan is de poppenkast veeeeel leukerquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
Willen jullie mij straks troosten als ik er toch weer blijk ingetrapt te zijn ?![]()
Of zal ik mezelf deze marteling van "nep" niet aan doen ?![]()
Sorry, heb het geprobeerd, maar mijn toetsenbord weigert datquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei 'ie maar dames, hij heeft het over damens.....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef F04 het volgende:
Shit ik heb het gemist. Werd hij para? iemand cap?
Ze legt het nu goed uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Marrije het volgende:
amanda snapt het
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
geen para, maar wel para caps in jouw topic gezet
![]()
thx
En cap Netty is van MIJ !!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee geloof maar alles dan is de poppenkast veeeeel leuker![]()
We willen streams, niet die achterlijke website met foute infoquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:27 schreef ScofieldM het volgende:
Laatste nieuws voor de ongerusten onder ons:
QUOTE Nowlive:
nog 1 keer:
De livestreams van De Gouden Kooi blijven voorlopig nog in de lucht, maar een internetsite voor het programma komt er niet als De Gouden Kooi in het najaar overgaat naar RTL.Wie dat allemaal wil zien kan alleen nog terecht op de speciale Gouden Kooi-site waar alleen nog de livestreams te zien zijn voor wie er bijna vier euro per maand voor overheeft. De gratis filmpjes, het nieuws en de dagboeken die nu nog te zien en te lezen zijn op goudenkooi.tv verdwijnen.
Hier uit blijkt dat we gewoon de live streams kunnen blijven volgen!!!
Dus datte. www.degoudenkooi.tv stopt, streams niet![]()
Oh gelukkig dit is mijn perfecte therapie en anders moet ik weer een andere zoekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:27 schreef ScofieldM het volgende:
Laatste nieuws voor de ongerusten onder ons:
QUOTE Nowlive:
nog 1 keer:
De livestreams van De Gouden Kooi blijven voorlopig nog in de lucht, maar een internetsite voor het programma komt er niet als De Gouden Kooi in het najaar overgaat naar RTL.Wie dat allemaal wil zien kan alleen nog terecht op de speciale Gouden Kooi-site waar alleen nog de livestreams te zien zijn voor wie er bijna vier euro per maand voor overheeft. De gratis filmpjes, het nieuws en de dagboeken die nu nog te zien en te lezen zijn op goudenkooi.tv verdwijnen.
Hier uit blijkt dat we gewoon de live streams kunnen blijven volgen!!!
Dus datte. www.degoudenkooi.tv stopt, streams niet![]()
Mocht ze inderdaad vertrekken dan doe ik met je mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik drink er al vast een lekker glaasje op!![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, aan de andere kant heeft Nadia zoveel duidelijkheid wel nodig...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef Kimberleyy het volgende:
Brian had gelijk.. Nadia is niet gediend van de opmerking van Jaap!
Dat denk ik ook, maar zodra ze het toegeeft grijpt de redactie in. Dus gewoon niet over praten en eruit stemmen ... alleen sommigen begrijpen het niet helemaal ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:28 schreef Darklight het volgende:
volgens mij is nataisa het er wel mee eens
Dat wisten wel alquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef elcastel het volgende:
Amanda verlult zich weer ? Ze gaat sowieso over 2 weken (2-3)....
ja maar dat was dan ook een boerenopmerking van Jaapquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
Nadia gaat roet in het eten gooien en geeft straks Jaap de schuld![]()
Nee joh, lekker onder druk zetten en bang makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dat was dan ook een boerenopmerking van Jaap![]()
Ach kom, het was gewoon een stukje duidelijkheid... en dat heeft Nadia nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dat was dan ook een boerenopmerking van Jaap![]()
Sinds ik het heb voorspeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef PumaStreamer het volgende:
sinds wanneer zijn brian en hubio vriendjes?
sinds ze meer grip lijken te krijgen op een miljoen euro squote:Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Zijn ze niet, ze hebben een gemeenschappelijk doel.... Brian en Huub regelen DGK tis gewoon zo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef PumaStreamer het volgende:
yup........leuk hequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:31 schreef Mika25 het volgende:
Soap
Basis principe van dit "spel" is om je medebewoners weg te krijgen. Dus wat doen ze...ze laten mensen vrijwillig vertrekken zodat er een nieuwe bewoner voor terug komt. Ze hadden Bart, Sylvia, Eric en Natasja allemaal weg kunnen stemmen. Maar aangezien dit geen spel is, maar een ordinaire soap moeten we naar deze voorspelbare en absoluut onlogische acties kijken?
Anita woordquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, het was gewoon een stukje duidelijkheid... en dat heeft Nadia nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |