quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag nog op mn werk, 2 van die best wel appetijtelijke deernes, wilden batterijen halen. Waren met zn 2'en een weekendje weg. Of ik ook van die wat dikkere batterijen had. Ik 2 types er bij pakken, ff vragen waar ze ze voor nodig hadden. Voor de zaklamp zeiden ze giegelend
, daarna bekeken ze de diktes van de batterijen. Zeggen ze, jah het is wel een dikke jongen die zaklamp. Yeah right
![]()
Khad helaas ff geen kaartje bij mequote:
11 augustus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef Snelwagen het volgende:
Wat een beeldige OP trouwens![]()
Wanneer is die paintbal meet nou?
De schuimkraag wordt maar geen 2 vingers dik, tapt niet echt lekker. Maar glijdt toch nog best goed naar binnenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:47 schreef Zoeken het volgende:
Wat is der met die olie dan??
Ga je hem nieuw halen dan of zoquote:
Jah 2de hands wordt moeilijkquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De schuimkraag wordt maar geen 2 vingers dik, tapt niet echt lekker. Maar glijdt toch nog best goed naar binnen![]()
Opzich logisch jaquote:
Serieus, geloof me. Die uitlaten doe ik wat aan. Het liefst nog voordat ik hem koopquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich logisch ja![]()
Maar die uitlaten, ff serieus, daar moet je wat aan doen![]()
edit: en misschien ook zijn snavel eraf halen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2 akra's zouden echt DE shit zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Serieus, geloof me. Die uitlaten doe ik wat aan. Het liefst nog voordat ik hem koop, dat ding klinkt ook al niet harder dan een natte scheet
. Ff kijken of ik nog wat kan regelen met een akra systeem...
Voorkant blijft zo, dat vind ik wel mooi![]()
Dan pwn je iedereen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich logisch ja![]()
Maar die uitlaten, ff serieus, daar moet je wat aan doen![]()
edit: en misschien ook zijn snavel eraf halen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen verse er in gooien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef -XX- het volgende:
Ik ga de olie terug gooien!
Het zit me niet lekker.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Snelwagen het volgende:
Boehoe
Ik ben motorloos, maar dat komt wel weer goed
![]()
Gister kwam er iemand kijken, direct verkocht. En met de aanhanger heeft ie hem meegenomen naar NH.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag nog op mn werk, 2 van die best wel appetijtelijke deernes, wilden batterijen halen. Waren met zn 2'en een weekendje weg. Of ik ook van die wat dikkere batterijen had. Ik 2 types er bij pakken, ff vragen waar ze ze voor nodig hadden. Voor de zaklamp zeiden ze giegelend
, daarna bekeken ze de diktes van de batterijen. Zeggen ze, jah het is wel een dikke jongen die zaklamp. Yeah right
![]()
quote:
Omdat ze denken dat je wel twee weken wil wachten en geen twee maanden.quote:
het winkelcentrum hier is tien minuten lopen, maar op dit moment doe je er een half uur met de auto over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Gawaine het volgende:
Zo, net even een digitaal bandenspanningmetertje gekocht![]()
Denk ga lekker ff met de auto, sta ik vast in een file inklusief omleiding op de A2![]()
Dan komt de hattemse knokploeg ff langsquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je wel twee weken wil wachten en geen twee maanden.
Dus aanbetalen en twee maanden wachten.![]()
daar komt zeer binnenkort lees vandaag of morgen weer een mail overquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef Snelwagen het volgende:
Wat een beeldige OP trouwens![]()
Wanneer is die paintbal meet nou?
Voor mij geen 1 cylinder meer. Al hebben jij en Snelwagen straks wel strakke motorfietsen.quote:
Ori demper openmaken en aanpassen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:31 schreef Snelwagen het volgende:
Misschien aan 1 kant een akra, en dan aan de andere kant origineel. Kank nog ff sparen![]()
![]()
![]()
Klinkt geheimzinnig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar komt zeer binnenkort lees vandaag of morgen weer een mail over
Wat denk je van 2 Akra stikkers bij de fabriek opvragenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor mij geen 1 cylinder meer. Al hebben jij en Snelwagen straks wel strakke motorfietsen.![]()
[..]
Ori demper openmaken en aanpassen.![]()
[..]
Tja, linkjes goed lezen die ik gepost had. Ik blijf het niet voorkauwen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef -XX- het volgende:
WATTEVAKKKKKKKKKKKKKK IS DIT!?
Het oliepeil staat nu weer preciessssssssss hetzelfde als dat ik die halve pot hak er uit gehaald had.![]()
Ik wou het er bij gooien maar het is nu weer..nog steeds..
VEEL TE VOL!
Hoe kan dat gudverdumme ofzo![]()
A) hoe groot/klein is die pot hak ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef -XX- het volgende:
WATTEVAKKKKKKKKKKKKKK IS DIT!?
Het oliepeil staat nu weer preciessssssssss hetzelfde als dat ik die halve pot hak er uit gehaald had.![]()
Ik wou het er bij gooien maar het is nu weer..nog steeds..
VEEL TE VOL!
Hoe kan dat gudverdumme ofzo![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
A) hoe groot/klein is die pot hak ?
B) warm gecheckt of koud ? wanneer afgetapt ? warm of koud ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat inderdaad ook aan iets dergelijks te denken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:37 schreef Gawaine het volgende:
Wat denk je van 2 Akra stikkers bij de fabriek opvragen![]()
![]()
Je hebt van die uitlaatfolie die er op kan.
Helaas best nog wel prijzig. Maar scheelt nog veul met een Akra.![]()
![]()
Even een rondje over het dijkje doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef -XX- het volgende:
Mag ik hem ook gewoon laten draaien!??!?!
Hoe lang ongeveer? 5 min? 10 '?
, tot 60°?
*kijkt naar buiten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Even een rondje over het dijkje doendan is i goed
![]()
Kan jij niet ff gaan chekuh bij d'rquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Even een rondje over het dijkje doendan is i goed
![]()
Ja idd gewoon ff die olie peilen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan jij niet ff gaan chekuh bij d'r![]()
Ik ga zo rijden hoorquote:
Ik sta al vrij veel voor haar huis te starenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan jij niet ff gaan chekuh bij d'r![]()
1 kmquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:01 schreef Zoeken het volgende:
gewoon laten draaien is wat minder,
20 rondjes winkel zou moeten voldoen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik sta al vrij veel voor haar huis te starenmaar niemand komt naar buiten
![]()
Kijken jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Zieeeeeeeeeeeee ioh staan dan!
*ZWAAIT UIT HET RAAM.
even in bad hoor.
![]()
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor mij geen 1 cylinder meer. Al hebben jij en Snelwagen straks wel strakke motorfietsen.![]()
[..]
Ori demper openmaken en aanpassen.![]()
[..]
Klinkt geheimzinnig.
De meeste slijtage is bij de koude start.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef -XX- het volgende:
Mag ik hem ook gewoon laten draaien!??!?!
Hoe lang ongeveer? 5 min? 10 '?
, tot 60°?
WB ging zich al zorgen maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
valt wel mee hoormaar kan het ook wel posten, maar dan mist toch zo ongeveer de helft het
en anders mis ik waarschijnlijk ook nog wel wat reacties
En er is ook op geen enkel moment in je op gekomen om het batterijloze model te demonstreren, welke door schudden van de juiste spanning wordt voorzienquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[afbeelding][afbeelding]
zie hiero voor update
[afbeelding]
jammer van het poobweer
Zeer dikquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[afbeelding][afbeelding]
zie hiero voor update
[afbeelding]
jammer van het poobweer
Hoe breed is je achterslofquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[afbeelding][afbeelding]
zie hiero voor update
[afbeelding]
jammer van het poobweer
weer een stap in de goede richtingquote:
beter jaquote:Beter ga ik mijn auto snel verkopen![]()
Te breed kan natuurlijk ook de rijeigenschappen nadelig beïnvloeden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weer een stap in de goede richting
[..]
beter ja
achter was 170, nu 180 idd..missch 190
nog beter
Ach joh, heb je iets om aan vast te houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
Te breed kan natuurlijk ook de rijeigenschappen nadelig beïnvloeden.
zal met 190 nog wel gaan denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef bvvt het volgende:
congratsquote:
feliquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb een enorme smile op m'n bakkus![]()
14 dagen veel slapen gaan de dagen snellerquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef -XX- het volgende:
Net in de booster geweest!!!! vorig jaar ook, maar toen ging hij niet zo lang door.
![]()
![]()
[afbeelding]
Leuk, maar ow zo misselijk nu.![]()
![]()
![]()
Me broers, JA MOET JE OP JE HUIG DRUKKEN, DAN GA JE KOTSEN EN IS JE MISSLIJKHEID WEG!!!
Ik druk op me huigalleen koren!! , nu doet me huig ook nog eens pijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt met hetzelfde schip mee als die 690 van Snelwagenquote:
Weet je zeker dat het smile isquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Neeh, ik had de maat van het bovenste plaatje in haar post genomen, ik heb het goed, jij nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Overigens mis ik 258 * 536 pixels inplaats van 254* 536. Heb je vanaf je eigen cam zitten omrekenen![]()
![]()
Rijeigenschappenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
Donequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef Gawaine het volgende:
IOH doe mij ff mailen op gawaine apelul xs4all punt nl
ff een vraagje over een avater aanpassen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef ikookhier het volgende:
[img=578xnull]http://i132.photobucket.com/albums/q2/IOH_2007/Z750IOHlookgood.jpg[/img]
Nog 14 dagen![]()
nicequote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[img=200xnull]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC01317_22.jpg[/img][img=200xnull]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02380-35.jpg[/img]
zie hiero voor update
[img=578xnull]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02385-35.jpg[/img]
jammer van het poobweer
quote:
quote:
hummm... iets met Firefox dus....quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://i132.photobucket.com/albums/q2/IOH_2007/ccccc.jpg[/img]
![]()
Jij ook alquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Fokking hell, ik vanavond. Kd8 tijdens het avondeten opeens van. Hey laat ik eens direct een motor gaan kopen. Dus de auto aangeslingert richting Zwartebroek. Schijnen die prestige's maar in een bepaalde oplage gemaakt te zijn ofzo(klonk mij nieuw in de oren terwijl ik er toch echt wel goed ben geïnformeerd, en zelfs nog met meerdere dealers erover gesproken). Dus nog maar ff kijken of ik morgen gebeld wordt door KTM, en die dubbele akra is ook pas vanaf September leverbaar
, maar die komt er wel.
FFquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen last van hier hoorIE of FireFox?
Logisch met FullQuickReply bedacht ik me achterafquote:
Jahwel gister, tis dat je el Presidente bent. Anders had je terug moeten lezen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij ook al
Minderz, ben je eindelijk zo ver gooit KTM roet in het eten
Je hebt je andere motor nog niet verkocht toch?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zat inderdaad ook aan iets dergelijks te denken.![]()
Je hebt van die uitlaatfolie die er op kan.
Helaas best nog wel prijzig. Maar scheelt nog veul met een Akra.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
achter was iets van 6 tientjes, geloof iets meer dan 1 meterquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef hicham het volgende:
Dus je hebt nu eindelijk een achterrem OPM ?
Voor hoeveel heb je die stalen remleidingen gehosseld
Ik wil rondom doen inclusief koppeling, majeh, plaatselijke motorzaak was veel te duur
Ff rondkijkeH wat fatsoenlijke prijs is
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Logisch met FullQuickReply bedacht ik me achteraf![]()
Maar hier geen problemen mee, dus het ligt aan jou
you smart assquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef Gawaine het volgende:
Hier ook alles in orde![]()
[img=578xnull]http://www.xs4all.nl/~gawaine/Test/okido.JPG[/img]
Volgens mij stond er een adresje in dat MF topic van die belgische gast die z'n goene Banditquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef hicham het volgende:
Dus je hebt nu eindelijk een achterrem OPM ?
Voor hoeveel heb je die stalen remleidingen gehosseld
Ik wil rondom doen inclusief koppeling, majeh, plaatselijke motorzaak was veel te duur
Ff rondkijkeH wat fatsoenlijke prijs is
Ik was wel begonnen met bijlezen maar vond het teveel dus ben maar gestoptquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jahwel gister, tis dat je el Presidente bent. Anders had je terug moeten lezen hoor![]()
![]()
quote:
En voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
achter was iets van 6 tientjes, geloof iets meer dan 1 meter![]()
Ja dat zijn HEL leidingen volgens mij, maar er is geen enkel kleurtje wat bij mijn motor past dus neem gewoon old-sk00l stalen remleidingenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij stond er een adresje in dat MF topic van die belgische gast die z'n goene Bandit
omgebouwd heeft naar een witte SF. Je kon er ook veel verschillende kleuren bestellen.![]()
voor had ik al een deel voor liggen, dus minder nodig: 30 eurootjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:56 schreef hicham het volgende:
En voorOk 6 tientjes is dus normale prijs
4 leidingen (2 voor, 1 achterrem, 1 koppeling) is dus 240
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bent tog thuiswonende hoogopgeleide fulltimergeld is no prob
![]()
So true.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef bvvt het volgende:
Ik las over die 1m heen, of heb je die er achteraf ingeëdit?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar . 1m. is wel lang, zul je toch niet nodig hebben
Middelste foto is mooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef -XX- het volgende:
Nog wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ik lurk in m'n slaapquote:
Heb je je medicijnen wel gehad, en sinds wanneer mag je zonder begeleiding uit je dwangbuis?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik lurk in m'n slaapen stuiter nog een beetje rond
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen wel gehad, en sinds wanneer mag je zonder begeleiding uit je dwangbuis?
Je bent toch niet ontsnapt uit de inrichting?quote:
Ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je bent toch niet ontsnapt uit de inrichting?
Kan ik me niet herinnerenquote:
Neeh, http://www.stahlflex-center.de verkoopt een complete set incl. koppeling voor 109,95 EURquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las over die 1m heen, of heb je die er achteraf ingeëdit?
Maar dan zou een redelijke prijs dus iets van ... 150-175 euro zijn exclusief manuren?
Hey, respectaquote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hey, respectazoiets doe je gewoon niet met een foto waar een ander op staat!
Damn, doet -XX- het zelf. ()
Zit in Adblockquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:19 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, bij mij nu hier op et werk ook de weergave problemen in FireFox.
damn vreemd gezicht
Had dat nou eerder gezegd, dan hebben we allemaal een bestelling kunnen doorgevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Worldbeater het volgende:
Net toestemming van de general manager van het zusterbedrijf om even te shoppen in het magazijn.
Gratis een hand vol grote M8x55 'hoge treksterkte'imbusbouten voor de Triumph gescoord.![]()
![]()
Morgen de vorkolie van de Trophy verversen.
En gelijk alle bouten vervangen dus.![]()
Hmm, Adblock zit eer bij mij nie top.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zit in Adblock
Hier iig wel.
Kan te maken hebben met een wijziging in de lay-out van het forum, want t probleem heb ik alleen hier...maar adblock dus...
[/laatste edit]
Ik kan het hier beter niet bekijken, maar ik schat dat er genoeg leermomentjes inzitten.quote:
Een en al geknoei mennn daar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan het hier beter niet bekijken, maar ik schat dat er genoeg leermomentjes inzitten.
Voor jou dan.![]()
En nog beter kijk je helemaal niet.![]()
Psychopaat Psycholoogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:45 schreef -XX- het volgende:
Een en al geknoei mennn daar.![]()
![]()
Vieze amateurtjes!
Klikt weg.*
Overal waar te voor staat is nooit goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Psychopaat PsycholoogWB schat in te veel sex, te weinig liefde. (
)
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef hicham het volgende:
Neeh, http://www.stahlflex-center.de verkoopt een complete set incl. koppeling voor 109,95 EUR
Oh ja joh?
JoAH![]()
![]()
Die ER6 zal nog wel geen aangetaste boutjes hebben mag ik hopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Had dat nou eerder gezegd, dan hebben we allemaal een bestelling kunnen doorgeven![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Worldbeater het volgende:
Net toestemming van de general manager van het zusterbedrijf om even te shoppen in het magazijn.
Gratis een hand vol grote M8x55 'hoge treksterkte'imbusbouten voor de Triumph gescoord.![]()
![]()
Morgen de vorkolie van de Trophy verversen.
En gelijk alle bouten vervangen dus.![]()
tepelsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Overal waar te voor staat is nooit goed.![]()
Te pels.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wordt automatisch van je salaris ingehouden
[..]
tepels
Weirdddddddddd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, Adblock zit eer bij mij nie top.
maar bedrijfsmatig worden er wel reclame sites geblocked - kan daar ook door komen dus.......
Had thuis wel gemeerkt dat er in eens een andere manier van reclame op FOK te vinden was. - met name onderaan op de pagina staat nu in eens een reclame blok.....
tegek voor woordenquote:
Tena ladyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Weirdddddddddd.
Nu werkt het ineens weer wel correct
[..]
tegek voor woorden
Hij weet niet wat ik heb, en het interesseerd niemand hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef Rib-i het volgende:
Wordt automatisch van je salaris ingehouden
Hoe kom je er op .quote:tepels
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:21 schreef -XX- het volgende:
Wottefok! dat is die snorremans!!
borat!!!!!!!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:21 schreef -XX- het volgende:
Wottefok! dat is die snorremans!!
borat!!!!!!!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Optreden in 1970.
Winnaar songfestival.![]()
Recent optreden.![]()
Nu geen optredens meer.![]()
wil niet helemaal lukken hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ER6 zal nog wel geen aangetaste boutjes hebben mag ik hopen.![]()
Ik probeerte blijven.
![]()
Last van tintelende tepels?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef -XX- het volgende:
Hoe lang kan je evenwichtsorgaan in de war geklutst zijn.![]()
Ik lijk wel zwanger.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef -XX- het volgende:
Hoe lang kan je evenwichtsorgaan in de war geklutst zijn.![]()
Ik lijk wel zwanger.![]()
Gister!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Last van tintelende tepels?![]()
Althans, meer dan normaal.![]()
Je was al misselijk van de week.![]()
Sommige vrouwen weten het echt niet meer wat ze op Sensation White hebben uitgespookt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij weet wat je hebt gedaan, wij kunnen alleen vermoedens hebben
Die roze pilltjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sommige vrouwen weten het echt niet meer wat ze op Sensation White hebben uitgespookt.![]()
[afbeelding] +
Jaaa, snoepjessssssquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sommige vrouwen weten het echt niet meer wat ze op Sensation White hebben uitgespookt.![]()
[afbeelding] +
[afbeelding]
=![]()
Informatieblad.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt er nog gereden dit weekendook op motoren
Zondag ziet er slecht uit, voor zaterdag maar wat afspreken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:59 schreef hicham het volgende:
Zaterdag ziet er slecht uit, voor zondag maar wat afspreken?
Feliquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Gehaald!!!
Lopen met de motor ging in 1 keer goed.
Daarna langzame slalom, ook 1e keer goed
Hierna, uitwijken, ook 1e keer.
Toen noodstop, te laat koppeling in 1e keer, 2e keer goed
Daarna remproef, 1e keer vond hij dat ik met mijn voet de versnelling aanraakte voor het wegrijden, 2e keer door een windvlaag op mijn linkerbeen gesteund ipv rechts. Geen idee wat hij daarvan vond.
Toen vertragingsoefening, 1e keer goed.
Als laatste 8'je, ook 1e keer goed.
Moet wel zeggen dat hij wel de stress een beetje weg nam door eerst rustig een babbeltje te maken. Hielp wel. En nu 4 september AVD
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Gehaald!!!
Ik lees zaterdagochtend/-middag wel of er iets wordt afgesprokenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Zondag ziet er slecht uit, voor zaterdag maar wat afspreken?
Doe ff een foto van de huidige situatiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
feli
pff, net 2 uur in de tuin bezig geweest... maar alle troep is uit het hoekje verplaatst naar het andere hoekje
dus binnenkort kan ik gaan beginnen met afdakje bouwen voor de motor
zal ik wel ff makenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Doe ff een foto van de huidige situatie![]()
Dan spiegel je de foto tochquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zal ik wel ff makenmoet zo toch nog ff meten
had eigenlijk ook een foto moeten maken toen alle troep er nog stond, maar dat bedacht ik me natuurlijk weer te laat
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
verplaatst naar het andere hoekje
Boutjes? Ik dacht meer aan, dempers, schokbrekers, veren, stalen remleidingen en ander pron accessoiresquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ER6 zal nog wel geen aangetaste boutjes hebben mag ik hopen.![]()
Ik probeerte blijven.
![]()
Ik zag van de week een oude krant met een verslag van Sensation White.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef -XX- het volgende:
Mooi pakje!maar nmiet verstandig!!!!!!!!
Dan zouden er te veel mannen iedere maand moeten terug komen wegens een te hogen tensie!!!!![]()
Neem maar een handje.quote:
Morgen de voorvork eraf, en daarna rijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nice!!!! En we gaan er vanuit dat we 4 september er een Triumph rijder bij hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Gehaald!!!
Die til je idd zo op, weinig voor nodig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef Zoeken het volgende:
Anders laat je even een ktm duke limeted edition zonder slot onbeheerd op een industrieterreintje staan langs een grote weg![]()
![]()
Had wel een lekker voorband maar dan nog busje en weg is tie.
Uitgebreide klus verslagen is een ziekte. (quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:54 schreef Roderick2085 het volgende:
zal ik wel ff makenmoet zo toch nog ff meten
had eigenlijk ook een foto moeten maken toen alle troep er nog stond, maar dat bedacht ik me natuurlijk weer te laat
Een scheepszuiger van 2 meter hoog, dat hebben ze wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Boutjes? Ik dacht meer aan, dempers, schokbrekers, veren, stalen remleidingen en ander pron accessoires
Geerd..... dat is vrij normaal bij de KTM dealerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef Zoeken het volgende:
Anders laat je even een ktm duke limeted edition zonder slot onbeheerd op een industrieterreintje staan langs een grote weg![]()
![]()
Had wel een lekker voorband maar dan nog busje en weg is tie.
[afbeelding]
VroegAh poste ik ook dat soort waarschuwingen.quote:
Toen was MARS nog niet in de statuten vastgelegd, nu welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
VroegAh poste ik ook dat soort waarschuwingen.
Wel ff oppassen misschien.![]()
Nee, waarschuwingen zijn voor fags! [/Pimber]![]()
![]()
Schikt maandag?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef hicham het volgende:
Ik zal de mes vast slijpen, dan doet het minder pijn![]()
Wordt
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:50 schreef hicham het volgende:
[..] gaat het bij mij de ene oog in en de andere oog uit
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wordt
tja, je moet wat als je het niet weg kan brengenquote:
hmm, morgen klussenquote:Morgen, 13:00 Hoevelaken, van daaruit zien we wel verder
De goodies stromen binnen ineens [afbeelding]
Snelgas net uit de brievenbus gevist [afbeelding] [/koffiekoekje]
ja, daar ben ik dan dus ook niet zo goed inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uitgebreide klus verslagen is een ziekte. ()
Welke Brouwer, want er zijn er een paar in de crosswereld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:58 schreef Snelwagen het volgende:
z0mfg, krijg ik een offertje binnen van brouwer. Ik zo kijken naar die prijs, daar kon ik een superduke voor kopen. Klopt helemaal niks van die offerte. Dubbele BTW enzo, en daar dan weer BPM over
. Dus ik bellen, maar toen werd het nogsteeds maar ¤1000,- goedkoper. n00bs. Gaven niet eens een beetje korting omdat ik niks had in te ruilen ofwat. En die lui gedraagden zich gister ook alsof ik daar een binnenband kwam kopen vond ik een beetje maarja.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
foto's: speciaal voor hicham 575px breed
hoekje waar het afdakje komt:
[afbeelding]
aarde en plantenrotzooi nee, dit kwam er niet allemaal vandaanmaar wel ongeveer 3/4 denk ik
[afbeelding]
waarschijnlijk die paal die er al staat eruit halen, want die staat daar niet echt gelukkig....
zoals het er nu naar uitziet word het een afdakje van 200x220 cmmorgen eerst ff bij de bouwmarkt kijken
Brouwer motors Zwartebroekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welke Brouwer, want er zijn er een paar in de crosswereld.
De twee die ik ken zijn overigens zeeeeeer...........![]()
Klein tukkie.![]()
![]()
quote:
+quote:
Kenker, wat is dat laagopgeleidenpostgedrag besmettelijkquote:
Gebradenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:58 schreef Snelwagen het volgende:
En die lui gedraagden zich gister ook alsof ik daar een binnenband kwam kopen vond ik een beetje maarja.
Waar zit die trekhaak van je pa preciesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
eerst de rest van de tuin snoeien / onkruid weghalen ed, daarna pa optrommelen die heeft een trekhaak en karretje huren
Vetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:06 schreef Snelwagen het volgende:
[img=578xnull]http://www.supermotoracer.com/0707_july_posts/world_track.jpg[/img]
Filmpje
Op 2.11 een high jump tegen elkaar.quote:
Crossers.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:07 schreef Snelwagen het volgende:
Brouwer motors Zwartebroek, kom daar wel regelmatig. Nou zoals ze nu met je omgaan als je daar een nieuwe motor wil gaan kopen
![]()
hij heeft hem ook aan de achterkant zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
+
[..]
Kenker, wat is dat laagopgeleidenpostgedrag besmettelijk
[..]
Gebraden [afbeelding]
[..]![]()
[..]
Waar zit die trekhaak van je pa preciesKun je niet beter gewoon een auto gebruiken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op 2.11 een high jump tegen elkaar.![]()
@R&K, pixs mogen 580Px zijn volgens M.A.R.S.
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wordt
Ziet er goed uit tochquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Hij staat nu droogjesen is verlost van zijn vuilniszak
![]()
Die van mijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil alleen maar even melden dat mijn vriend een KTM heeft gekocht, hij is er heel blij mee, het ding is groot en stuurt gemakkelijk.
Als hij erop zit, zit ie ook op en motor en niet op een snorfiets(hij is nogal lang en veel motoren zien er heel klein uit als hij erop zit)
Ik heb er verder geen verstand van ofzo, maar hijs wel mooi.
Dat haakje aan de muur is ervoor dat de dief vastzit als hij weg wilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ziet er goed uit tochzie note
NOTE: waarom heb je hem niet tot het eind van die schuur gemaaktnu steekt je voorband er uit
![]()
TIP: maak er een simpele deur voor, geen dicht maar toch een waarover een dief ff na gaat
Week niet.quote:
heH, zaten daar tegels onder of heb je die in de tussentijd nog gelegd sinds de laatste keer dat ik er wasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
foto's: speciaal voor hicham 575px breed
hoekje waar het afdakje komt:
aarde en plantenrotzooi nee, dit kwam er niet allemaal vandaanmaar wel ongeveer 3/4 denk ik
waarschijnlijk die paal die er al staat eruit halen, want die staat daar niet echt gelukkig....
zoals het er nu naar uitziet word het een afdakje van 200x220 cmmorgen eerst ff bij de bouwmarkt kijken
Doen we alles in duo's tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
Je vriendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil alleen maar even melden dat mijn vriend een KTM heeft gekocht, hij is er heel blij mee, het ding is groot en stuurt gemakkelijk.
Als hij erop zit, zit ie ook op en motor en niet op een snorfiets(hij is nogal lang en veel motoren zien er heel klein uit als hij erop zit)
Ik heb er verder geen verstand van ofzo, maar hijs wel mooi.
Ah owkeequote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Week niet.
Hij is zwart.![]()
Nee, hij komt uit Duitsland, alleen hebben ze de nrplaat verkeerd gemaakt dus moet ie nog een nieuwe krijgen.(T ipv F)
Jah nuttige post verder dan hehquote:
Jah aangezien die kerel ook met zn vriendin wasquote:
Je vriendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Week niet.
Hij is zwart.![]()
Nee, hij komt uit Duitsland, alleen hebben ze de nrplaat verkeerd gemaakt dus moet ie nog een nieuwe krijgen.(T ipv F)
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef hicham het volgende:
[..]
heH, zaten daar tegels onder of heb je die in de tussentijd nog gelegd sinds de laatste keer dat ik er was
Ziet er iig een stuk netter uit(zolang je de andere hoek maar niet ziet
Opmerking over fotomaat al gemaakt zie ik, had je de laatste revisie van het MARS regelement niet doorgekregen?
kunnen we wel doenquote:[..]
Doen we alles in duo's tegenwoordigMotoren kopen, schuurtjes bouwen
Ph4t
Ik wou t gewoon even zeggen, weet ook wel dat het niet echt een zinnige post is, maar ik vind het leuk om te zien dat ie er zo blij mee is.quote:
Ik ken wel iemand die daarvoor geschikt isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kunnen we wel doenmoet er nog iemand eind september / begin oktober een motor kopen tegelijk met mij
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]die tegels lagen er al die tijd al ja
hebben alleen heel lang geen daglicht gezien
heb wel 3 van die kleine steentjes bij moeten leggen, want er miste er 3heb alleen geen idee hoe dat zo gekomen is
Nee hoor, welkom.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wou t gewoon even zeggen, weet ook wel dat het niet echt een zinnige post is, maar ik vind het leuk om te zien dat ie er zo blij mee is.
En ik ben een vrouw, wij staan erom bekend dat we onzinnige dingen zeggen geloof ik.
@ NOTE: Dakje hangt nog wat overquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ziet er goed uit tochzie note
NOTE: waarom heb je hem niet tot het eind van die schuur gemaaktnu steekt je voorband er uit
![]()
TIP: maak er een simpele deur voor, geen dicht maar toch een waarover een dief ff na gaat
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wou t gewoon even zeggen, weet ook wel dat het niet echt een zinnige post is, maar ik vind het leuk om te zien dat ie er zo blij mee is.
En ik ben een vrouw, wij staan erom bekend dat we onzinnige dingen zeggen geloof ik.
Ja hallo. Een zwarte zei ze toch,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wat is het voor'n KTM weet je dat?
EEJ! zo ben ik helemaal nietquote:
Post eens wat pics van jezelfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ah nice, leuke fietsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Een duke
Dat verklaart direct waarom die zo lekker groot is, en op een duke zit nog een oud type lc4 blok dus trilt ook goedquote:
wat is EHV topic ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben wel wat gewend(EHV-topic!)
Eusjquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom.We zien liever jouw dan je vriend
![]()
/Rib-i
Dubbeleusjquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
EEJ! zo ben ik helemaal niet![]()
[..]
Post eens wat pics van jezelf[/Rib-i]
ps. neem 't ons niet kwalijkje gaat t vanzelf begrijpen/snappen/hummor van in zien, als je wat langer mee leest
![]()
Eindhoven de geksteeeee!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben wel wat gewend(EHV-topic!)
zout of zoetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Verdulle... nu heb ik zin in pop-corn... [afbeelding]
Niet teveel eten hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Verdulle... nu heb ik zin in pop-corn... [afbeelding]
Kost me weer extra geld aan popcornquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een fobo, maar of je daar nou blij van wordt![]()
Jah ik heb al een proefles gehad, maar kwam niet echt aan mn ontspanning toequote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipik ga op Yoga
![]()
Ik heb al voorpret.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een fobo, maar of je daar nou blij van wordt![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die daarvoor geschikt is
WB
ja man, dat vermogen van mijn gs'je ga ik echt missenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Die motor heeft zoveel vermogen, trekt de stoeptegels zo uit de stoep
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eusj
[..]
Dubbeleusj![]()
Mijn imago
[..]
Eindhoven de geksteeeee!!!
Dat hoeft nou ook weer niet, tis alleen dat ik er niet heel charmant op sta zeg maar.quote:
Ik heb vanmorgen al mee gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipik ga op Yoga
![]()
Ik ga er dan ook niet heen voor de rustquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al mee gedaan
en idd je komt nie taan rust toe
je bloeddruk is veeeeels te hoog
Replyquote:
droogjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Heb ik weer de verkeerde tepakken gehadquote:
Laat ons eerst maar schrikken, dan valt de rest mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat hoeft nou ook weer niet, tis alleen dat ik er niet heel charmant op sta zeg maar.
beterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Gehaald!!!
Lopen met de motor ging in 1 keer goed.
Daarna langzame slalom, ook 1e keer goed
Hierna, uitwijken, ook 1e keer.
Toen noodstop, te laat koppeling in 1e keer, 2e keer goed
Daarna remproef, 1e keer vond hij dat ik met mijn voet de versnelling aanraakte voor het wegrijden, 2e keer door een windvlaag op mijn linkerbeen gesteund ipv rechts. Geen idee wat hij daarvan vond.
Toen vertragingsoefening, 1e keer goed.
Als laatste 8'je, ook 1e keer goed.
Moet wel zeggen dat hij wel de stress een beetje weg nam door eerst rustig een babbeltje te maken. Hielp wel. En nu 4 september AVD
replyquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen, 13:00 Hoevelaken, van daaruit zien we wel verder
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgen de voorvork eraf, en daarna rijden.![]()
..... dus Maasvlate meeten@16.00.![]()
![]()
Ja, die gaat zo dood, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens best een beetje eng dat ie nu motorrijdt.
Hij heeft jaren aan wielrennen gedaan en is ik weet niet hoe vaak gevallen, nooit zo voorzichtig geweest.
Ik weet dat een motor heel iets anders is, maar ik ben bang dat ie er uiteindelijk net zo mee om zal gaan als met zijn fiets, zeker omdat het zo'n licht ding is.
En hij is nogal snel geirriteerd en opgefokt in het verkeer.
Ik zal er niets van zeggen, wil zijn plezier niet vergallen, maar toch.
Hebben jullie daar nooit last van, vrouwen die ongerust zijn?
Hij heeft ook pas net zijn rijbewijs trouwens.
Dank je voor je opbeurende commentaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, die gaat zo dood, ik hoor het al.![]()
Sjah, ik heb daar geen last vanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens best een beetje eng dat ie nu motorrijdt.
Hij heeft jaren aan wielrennen gedaan en is ik weet niet hoe vaak gevallen, nooit zo voorzichtig geweest.
Ik weet dat een motor heel iets anders is, maar ik ben bang dat ie er uiteindelijk net zo mee om zal gaan als met zijn fiets, zeker omdat het zo'n licht ding is.
En hij is nogal snel geirriteerd en opgefokt in het verkeer.
Ik zal er niets van zeggen, wil zijn plezier niet vergallen, maar toch.
Hebben jullie daar nooit last van, vrouwen die ongerust zijn?
Hij heeft ook pas net zijn rijbewijs trouwens.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, die gaat zo dood, ik hoor het al.![]()
daar zijn we heel goed in hierquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je voor je opbeurende commentaar.
Ik wil dan wel een roze motor.En helm en outfit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sjah, ik heb daar geen last van
Ik vind het vervelend voor je maar het beste is dat je zelf gaat rijden
Ey manquote:
Gaat hij zichzelf weg edittenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:16 schreef Zoeken het volgende:
plingplingplingplingtuupuutuutuutquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een roze motor.En helm en outfit.
[afbeelding]
Ik heb geen idee wat voor iets het is en of ie fatsoenlijk rijdt.
Maar hij is wel roze!!!![]()
Je hebt maar drie groene nodig, en die zijn er al.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
plingplingplingplingtuupuutuutuut
Dat klopt
[afbeelding]
Je mag 2 ballen pakken
Publiek roept groengroengroengroen!!!
Je hoort me wel.quote:
Niets mis met Harley, leuk als je wat ouder bent of als je wat te compenseren hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt maar drie groene nodig, en die zijn er al.
En harley?
Ik weet dat die vraag vaak niet goed valt, dus wat is er mis mee(kennis zweert bij harley)
Ik houd niet zo van Harleys, vind ze wel mooi(ook lang niet altijd natuurlijk) maar ze maken teveel herrie en zijn veel te duur.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niets mis met Harley, leuk als je wat ouder bent of als je wat te compenseren hebt![]()
Je neemt het toch wel met een korrel zak zout wat hier wordt gepost![]()
Ohjajohquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje cut it out met die kloon.![]()
sure, sloapuh doe je moar doordeweeksquote:Eindelijk weekend, ik ga eens vroeg maffen.![]()
![]()
![]()
Niets mis mee, image does the damagequote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Harleys, vind ze wel mooi(ook lang niet altijd natuurlijk) maar ze maken teveel herrie en zijn veel te duur.
bovendien schijnen ze niet zo goed te zijn.
Maar ik weet niet wat er niet goed aan is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |