quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag nog op mn werk, 2 van die best wel appetijtelijke deernes, wilden batterijen halen. Waren met zn 2'en een weekendje weg. Of ik ook van die wat dikkere batterijen had. Ik 2 types er bij pakken, ff vragen waar ze ze voor nodig hadden. Voor de zaklamp zeiden ze giegelend
, daarna bekeken ze de diktes van de batterijen. Zeggen ze, jah het is wel een dikke jongen die zaklamp. Yeah right
![]()
Khad helaas ff geen kaartje bij mequote:
11 augustus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef Snelwagen het volgende:
Wat een beeldige OP trouwens![]()
Wanneer is die paintbal meet nou?
De schuimkraag wordt maar geen 2 vingers dik, tapt niet echt lekker. Maar glijdt toch nog best goed naar binnenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:47 schreef Zoeken het volgende:
Wat is der met die olie dan??
Ga je hem nieuw halen dan of zoquote:
Jah 2de hands wordt moeilijkquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De schuimkraag wordt maar geen 2 vingers dik, tapt niet echt lekker. Maar glijdt toch nog best goed naar binnen![]()
Opzich logisch jaquote:
Serieus, geloof me. Die uitlaten doe ik wat aan. Het liefst nog voordat ik hem koopquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich logisch ja![]()
Maar die uitlaten, ff serieus, daar moet je wat aan doen![]()
edit: en misschien ook zijn snavel eraf halen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2 akra's zouden echt DE shit zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Serieus, geloof me. Die uitlaten doe ik wat aan. Het liefst nog voordat ik hem koop, dat ding klinkt ook al niet harder dan een natte scheet
. Ff kijken of ik nog wat kan regelen met een akra systeem...
Voorkant blijft zo, dat vind ik wel mooi![]()
Dan pwn je iedereen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich logisch ja![]()
Maar die uitlaten, ff serieus, daar moet je wat aan doen![]()
edit: en misschien ook zijn snavel eraf halen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen verse er in gooien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef -XX- het volgende:
Ik ga de olie terug gooien!
Het zit me niet lekker.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Snelwagen het volgende:
Boehoe
Ik ben motorloos, maar dat komt wel weer goed
![]()
Gister kwam er iemand kijken, direct verkocht. En met de aanhanger heeft ie hem meegenomen naar NH.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag nog op mn werk, 2 van die best wel appetijtelijke deernes, wilden batterijen halen. Waren met zn 2'en een weekendje weg. Of ik ook van die wat dikkere batterijen had. Ik 2 types er bij pakken, ff vragen waar ze ze voor nodig hadden. Voor de zaklamp zeiden ze giegelend
, daarna bekeken ze de diktes van de batterijen. Zeggen ze, jah het is wel een dikke jongen die zaklamp. Yeah right
![]()
quote:
Omdat ze denken dat je wel twee weken wil wachten en geen twee maanden.quote:
het winkelcentrum hier is tien minuten lopen, maar op dit moment doe je er een half uur met de auto over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Gawaine het volgende:
Zo, net even een digitaal bandenspanningmetertje gekocht![]()
Denk ga lekker ff met de auto, sta ik vast in een file inklusief omleiding op de A2![]()
Dan komt de hattemse knokploeg ff langsquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je wel twee weken wil wachten en geen twee maanden.
Dus aanbetalen en twee maanden wachten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |