quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag nog op mn werk, 2 van die best wel appetijtelijke deernes, wilden batterijen halen. Waren met zn 2'en een weekendje weg. Of ik ook van die wat dikkere batterijen had. Ik 2 types er bij pakken, ff vragen waar ze ze voor nodig hadden. Voor de zaklamp zeiden ze giegelend
, daarna bekeken ze de diktes van de batterijen. Zeggen ze, jah het is wel een dikke jongen die zaklamp. Yeah right
![]()
Khad helaas ff geen kaartje bij mequote:
11 augustus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef Snelwagen het volgende:
Wat een beeldige OP trouwens![]()
Wanneer is die paintbal meet nou?
De schuimkraag wordt maar geen 2 vingers dik, tapt niet echt lekker. Maar glijdt toch nog best goed naar binnenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:47 schreef Zoeken het volgende:
Wat is der met die olie dan??
Ga je hem nieuw halen dan of zoquote:
Jah 2de hands wordt moeilijkquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De schuimkraag wordt maar geen 2 vingers dik, tapt niet echt lekker. Maar glijdt toch nog best goed naar binnen![]()
Opzich logisch jaquote:
Serieus, geloof me. Die uitlaten doe ik wat aan. Het liefst nog voordat ik hem koopquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich logisch ja![]()
Maar die uitlaten, ff serieus, daar moet je wat aan doen![]()
edit: en misschien ook zijn snavel eraf halen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2 akra's zouden echt DE shit zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Serieus, geloof me. Die uitlaten doe ik wat aan. Het liefst nog voordat ik hem koop, dat ding klinkt ook al niet harder dan een natte scheet
. Ff kijken of ik nog wat kan regelen met een akra systeem...
Voorkant blijft zo, dat vind ik wel mooi![]()
Dan pwn je iedereen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich logisch ja![]()
Maar die uitlaten, ff serieus, daar moet je wat aan doen![]()
edit: en misschien ook zijn snavel eraf halen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen verse er in gooien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef -XX- het volgende:
Ik ga de olie terug gooien!
Het zit me niet lekker.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Snelwagen het volgende:
Boehoe
Ik ben motorloos, maar dat komt wel weer goed
![]()
Gister kwam er iemand kijken, direct verkocht. En met de aanhanger heeft ie hem meegenomen naar NH.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag nog op mn werk, 2 van die best wel appetijtelijke deernes, wilden batterijen halen. Waren met zn 2'en een weekendje weg. Of ik ook van die wat dikkere batterijen had. Ik 2 types er bij pakken, ff vragen waar ze ze voor nodig hadden. Voor de zaklamp zeiden ze giegelend
, daarna bekeken ze de diktes van de batterijen. Zeggen ze, jah het is wel een dikke jongen die zaklamp. Yeah right
![]()
quote:
Omdat ze denken dat je wel twee weken wil wachten en geen twee maanden.quote:
het winkelcentrum hier is tien minuten lopen, maar op dit moment doe je er een half uur met de auto over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Gawaine het volgende:
Zo, net even een digitaal bandenspanningmetertje gekocht![]()
Denk ga lekker ff met de auto, sta ik vast in een file inklusief omleiding op de A2![]()
Dan komt de hattemse knokploeg ff langsquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je wel twee weken wil wachten en geen twee maanden.
Dus aanbetalen en twee maanden wachten.![]()
daar komt zeer binnenkort lees vandaag of morgen weer een mail overquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef Snelwagen het volgende:
Wat een beeldige OP trouwens![]()
Wanneer is die paintbal meet nou?
Voor mij geen 1 cylinder meer. Al hebben jij en Snelwagen straks wel strakke motorfietsen.quote:
Ori demper openmaken en aanpassen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:31 schreef Snelwagen het volgende:
Misschien aan 1 kant een akra, en dan aan de andere kant origineel. Kank nog ff sparen![]()
![]()
![]()
Klinkt geheimzinnig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar komt zeer binnenkort lees vandaag of morgen weer een mail over
Wat denk je van 2 Akra stikkers bij de fabriek opvragenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor mij geen 1 cylinder meer. Al hebben jij en Snelwagen straks wel strakke motorfietsen.![]()
[..]
Ori demper openmaken en aanpassen.![]()
[..]
Tja, linkjes goed lezen die ik gepost had. Ik blijf het niet voorkauwen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef -XX- het volgende:
WATTEVAKKKKKKKKKKKKKK IS DIT!?
Het oliepeil staat nu weer preciessssssssss hetzelfde als dat ik die halve pot hak er uit gehaald had.![]()
Ik wou het er bij gooien maar het is nu weer..nog steeds..
VEEL TE VOL!
Hoe kan dat gudverdumme ofzo![]()
A) hoe groot/klein is die pot hak ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef -XX- het volgende:
WATTEVAKKKKKKKKKKKKKK IS DIT!?
Het oliepeil staat nu weer preciessssssssss hetzelfde als dat ik die halve pot hak er uit gehaald had.![]()
Ik wou het er bij gooien maar het is nu weer..nog steeds..
VEEL TE VOL!
Hoe kan dat gudverdumme ofzo![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
A) hoe groot/klein is die pot hak ?
B) warm gecheckt of koud ? wanneer afgetapt ? warm of koud ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat inderdaad ook aan iets dergelijks te denken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:37 schreef Gawaine het volgende:
Wat denk je van 2 Akra stikkers bij de fabriek opvragen![]()
![]()
Je hebt van die uitlaatfolie die er op kan.
Helaas best nog wel prijzig. Maar scheelt nog veul met een Akra.![]()
![]()
Even een rondje over het dijkje doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef -XX- het volgende:
Mag ik hem ook gewoon laten draaien!??!?!
Hoe lang ongeveer? 5 min? 10 '?
, tot 60°?
*kijkt naar buiten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Even een rondje over het dijkje doendan is i goed
![]()
Kan jij niet ff gaan chekuh bij d'rquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Even een rondje over het dijkje doendan is i goed
![]()
Ja idd gewoon ff die olie peilen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan jij niet ff gaan chekuh bij d'r![]()
Ik ga zo rijden hoorquote:
Ik sta al vrij veel voor haar huis te starenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan jij niet ff gaan chekuh bij d'r![]()
1 kmquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:01 schreef Zoeken het volgende:
gewoon laten draaien is wat minder,
20 rondjes winkel zou moeten voldoen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik sta al vrij veel voor haar huis te starenmaar niemand komt naar buiten
![]()
Kijken jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Zieeeeeeeeeeeee ioh staan dan!
*ZWAAIT UIT HET RAAM.
even in bad hoor.
![]()
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor mij geen 1 cylinder meer. Al hebben jij en Snelwagen straks wel strakke motorfietsen.![]()
[..]
Ori demper openmaken en aanpassen.![]()
[..]
Klinkt geheimzinnig.
De meeste slijtage is bij de koude start.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef -XX- het volgende:
Mag ik hem ook gewoon laten draaien!??!?!
Hoe lang ongeveer? 5 min? 10 '?
, tot 60°?
WB ging zich al zorgen maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
valt wel mee hoormaar kan het ook wel posten, maar dan mist toch zo ongeveer de helft het
en anders mis ik waarschijnlijk ook nog wel wat reacties
En er is ook op geen enkel moment in je op gekomen om het batterijloze model te demonstreren, welke door schudden van de juiste spanning wordt voorzienquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |