dat zegt wat over je vrouw joh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
Damn ik rijd in een lesbo bak
http://jalopnik.com/cars/(...)s-love-it-282250.php
Dat doet Lex niet, want Lex is liefquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wacht maar tot'ie weer een zip file post
Mmark?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
Kameraad van me wil een nieuw GTE blok opbouwen en zoekt een onderblok.
Mmarkk ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Mmark?
Nee sorry, ik heb er geen over
Klopt, jij bent liefquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar aan de ene kant. Ik ben ook nog nooit boos op je geweest
.
Ik zou ook niet weten waarom ik boos zou moeten worden eigenlijk.
Klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat doet Lex niet, want Lex is lief.
Hebben ze in Friesland geen asperines?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Dangel het volgende:
Kooooooooooop
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn
Die zijn er toch nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Xtreem het volgende:
dat geknuffel hier
Kunnen we niet weer gewoon die blauwen gaan afzeiken?
kusjeknufkroel is tofquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Xtreem het volgende:
dat geknuffel hier
jawel, maar die werken niet bij mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland geen asperines?
rot op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Xtreem het volgende:
dat geknuffel hier
Hmmm ik dacht dat je dat wel gewend was aangezien je durfde te posten in de bof topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
jawel, maar die werken niet bij mij
alleen zetpillen. maar ik heb liever koppijn dan dat ik iets in mn reet moet duwen
Waarom zou je koppijn over gaan van iets dat je in je reet stopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
jawel, maar die werken niet bij mij
alleen zetpillen. maar ik heb liever koppijn dan dat ik iets in mn reet moet duwen
nou ja die pil moet helemaal omhóóg natuurlijk naar je hoofd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef Dangel het volgende:
geen idee, ik heb nog nooit aambeien gehad
je zou eigenlijk eens met hem mee moeten rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |