Dat de directie van de Rabobank zich wou terugtrekken? Lijkt me stug, die hebben een prima baan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Vervang aandeelhouders door de directie en je hebt weer een theorie
Ik denk dat iedereen in het vak zit prima weet hoe het zit hoor. Beroeps-renners nemen niet zoveel risico met rare briefjes en valse verklaringen omdat ze spaghetti lekkerder vinden dan taco's.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat Boogerd ook wel inziet dat de Rabo leiding geen andere keuze had. Boogerd baalde gewoon heel erg van de kutsituatie zoals het nu is. Rasmussen is in een bepaald opzicht wel 'slachtoffer' van de hele wielercultuur op dit moment. Het doodvonnis voor zijn carriere is al voltrokken voordat we nou echt weten hoe het zit. In die situatie heeft Boogerd persoonlijk medelijden met Rasmussen.
Dat betekent niet dat hij het niet eens is met de beslissing van de Rabobank. Dat betekent niet dat hij de leugens van Rasmussen goedpraat. Dat beketent dat hij baalt van het wielrennen op dit moment. Precies zoals hij het zei: 'zo heb ik geen zin meer om wielrenner te zijn'.
Om een statement te maken: niet het team maar Rasmussen zat fout. Lijkt me heel verstandig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:08 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Vraag me wel af waarom de rest niet afstapt, ik zou het niet mee rdoen.
Typisch dat de leiding van Rabo dit liever wil dan de renners zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Om een statement te maken: niet het team maar Rasmussen zat fout. Lijkt me heel verstandig.
Ja, ik ben erg benieuwd wat nu het wáre verhaal is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:51 schreef Lann555 het volgende:
Ik vind het zeer opvallend dat Rasmussen zo stellig ontkent dat hij bekent heeft. Het zaakje word met de dag gekker
Ach, Vinokourov ontkent ook dat ie doping heeft gebruikt voor de tijdrit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:51 schreef Lann555 het volgende:
Ik vind het zeer opvallend dat Rasmussen zo stellig ontkent dat hij bekent heeft. Het zaakje word met de dag gekker
Vino ontkent ook nog steeds.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:51 schreef Lann555 het volgende:
De ploegleiding beweerd dat hij iig iets heeft toegegeven. Rasmussen beweerd dat de ploegleider niet goed bij zijn hoofd is. Dat is toch wel iets anders dan de Vino situatie. Vino is betrapt en ontkent het. Bij het verhaal van Rasmussen ontbreken zulke harde feiten en zijn er slechts verschillende verklaringen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, Vinokourov ontkent ook dat ie doping heeft gebruikt voor de tijdrit.
Rasmussen probeert nog te redden wat er te redden valt. Morgen ontkent hij zelfs nog dat hij ooit op een mountainbike heeft gezeten als dat beter uitkomt.
Inderdaad, ontkennen is een 2e natuur geworden voor beroepsrenners.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef methodmich het volgende:
Rasmussen probeert nog te redden wat er te redden valt. Morgen ontkent hij zelfs nog dat hij ooit op een mountainbike heeft gezeten als dat beter uitkomt.
Moet dat niet 2007 zijn in je sig?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef Tup het volgende:
OMERTA
Als publiek kun je dan iig afwegen welke belangen er spelen. Heeft Rasmussen belang bij ontkennen? JA!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef Lann555 het volgende:
[..]
De ploegleiding beweerd dat hij iig iets heeft toegegeven. Rasmussen beweerd dat de ploegleider niet goed bij zijn hoofd is. Dat is toch wel iets anders dan de Vino situatie. Vino is betrapt en ontkent het. Bij het verhaal van Rasmussen ontbreken zulke harde feiten en zijn er slechts verschillende verklaringen.
Altijd geweest. Joop ontkent ook nog altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Inderdaad, ontkennen is een 2e natuur geworden voor beroepsrenners.
How, wacht even, Joop ontkent ondertussen dat hij ooit ontkend heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Altijd geweest. Joop ontkent ook nog altijd.
Daar zat ik idd ook aan te denken, toen de Rooy meen ik 4-5 dagen geleden bij Martje zat wist hij van niks. Overigens zat hij er toen ook al geslagen bij terwijl ze nog in het geel reden. Waarschijnlijk door de hetse van de Franse media is de druk op de Rooy te groot geworden en moest er iemand geslachtofferd worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:10 schreef LENUS het volgende:
Breaking news:
Iemand na die persconferentie van Rasmussen Smeets gezien 's avonds? Daar zat een journalist van De Telegraaf, met nieuws over een nieuwe profleague. Elf ploegen waren uitnodigd en de grote baas van de Tour was erbij betrokken, maar nota bene De Rooij wist van niets. En dat terwijl Rabo toch bekend staat als een van de meest integere ploegen en ook nog eens het geel in de ploeg had. Misschien mochten ze meedoen aan die nieuwe league mits ze er het hoofd van Rasmussen voor terug gaven![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
How, wacht even, Joop ontkent ondertussen dat hij ooit ontkend heeft.
Schei nou toch uit, de druk kan wel groot zijn maar als er niks te verbergen valt was Rasmussen gewoon in het geel aangekomen in Parijs hoor... Rasmussen is degene die vieze spelletjes heeft gespeeld, dat is helaas voor hem uitgekomen en de ploeg kon dan ook niet anders dan hem ontslaan... en dat ie zelf ontkent is toch logisch: hij heeft niks meer te verliezen nu... laatste strohalm om eventueel nog een carriere te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:10 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook aan te denken, toen de Rooy meen ik 4-5 dagen geleden bij Martje zat wist hij van niks. Overigens zat hij er toen ook al geslagen bij terwijl ze nog in het geel reden. Waarschijnlijk door de hetse van de Franse media is de druk op de Rooy te groot geworden en moest er iemand geslachtofferd worden.
Dat dit de gele trui was kwam de Fransen ook goed uit.
De Franse pers, enkele renners en de Franse ploegleiders hebben net zo goed vieze spelletjes gespeeld hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Rasmussen is degene die vieze spelletjes heeft gespeeld, dat is helaas voor hem uitgekomen en de ploeg kon dan ook niet anders dan hem ontslaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |