Het is altijd makkelijker om de schuld aan een ander te geven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:
der is geen doping in het spel
er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
En jij hebt die info?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:
der is geen doping in het spel
er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
Lul niet, hij is nooit positief getest. Het enige dat er is gebeurt is dat hij in Italie gezeten zou hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef amaranta het volgende:
Hij heeft doping gebruikt. De raboploeg denkt ''slim' te zijn geweest door de tourleiding een stapje voor te zijn en er dus zonder dopingschandaal onderuit te komen.
Het zou me niet verbazen eigenlijk, als ik nu allerlei reacties lees enzo.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
Verschillende geruchten spelen nu welik hoop toch dat we getrakteerd worden op de waarheid vandaag
Goed kijken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef MichelWuyts het volgende:
Dit vraag ik me serieus af, hoe kan iemand hem dan herkennen??
Het ging er meer om dat het een grijze muis is. Wat een kulcomplotverhalen zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef MichelWuyts het volgende:
iK wil hem ook nog best geloven en was het niet rasmussen die onherkenbaar altijd rondeed(MIB),
Dit vraag ik me serieus af, hoe kan iemand hem dan herkennen??
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is betrapt op leugens. Dat mag ook niet.
Wel als het gaat om leugens tav. anti-doping-maatregelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaanen Rasmussen uit de Tour te flikkeren
Lijkt mij niet
kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goedquote:
ja dat is een zeer geldige reden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaanen Rasmussen uit de Tour te flikkeren
Lijkt mij niet
Dat is echte info inderdaad, berust op keiharde feiten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef tourrfan het volgende:
[..]
kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goed
dit land organiseert zelf de tour maar hebben sinds 1986 niet meer gewonnen
wat natuurlijk heel beschamend is
als laatste poging om de tour te winnen(want ook vanuit de overheid is er druk een eigen wielerfestijn organiseren maar niet winnen) hebben ze deze maffiapraktijken gedaan
in de hoop dat de winaar hiermee uitgeschakelt is en hun kunnen winnen
en daarmee ook weer hun imago kunnen opoetsen
welke italiaan kan hem winnen dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef tourrfan het volgende:
[..]
kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goed
als laatste poging om de tour te winnen(want ook vanuit de overheid is er druk een eigen wielerfestijn organiseren maar niet winnen) hebben ze deze maffiapraktijken gedaan
Als je van wielrennen een schone sport wil maken, mag je niks meer tollereren. Leugens dus ook niet. Simpel. Zero tollerance, hoe jammer het ook is voor ons.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef Tup het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat het een grijze muis is. Wat een kulcomplotverhalen zeg.
Jezus, ga even naar TRU en BNW mafkoekquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef tourrfan het volgende:
[..]
Als commentator herken je een renner wel, aan zijn houding etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, grapjas
Hij heeft zelf verklaart in een interview dat hij inderdaad bij trainingen vaak onherkenbaar rondreed
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, grapjas
Hij heeft zelf verklaart in een interview dat hij inderdaad bij trainingen vaak onherkenbaar rondreed
Jawel. Dat hij zijn 'whereabouts' te laat inleverde was al zeer dubieus, dat hij loog is gewoon fout.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
Hij zegt dat hij WEL in Mexico zat en ontkent dat hij tegen De Rooij bekend heeft. Hoe betrouwbaar is die Italiaan, die Cassaniquote:De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen". Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.
Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.
dat is toch onzin, als ik hier iemand in een neutrale trui scheef op zn fiets zie zitten dan zeg ik toch ook niet : 'hey Mancebo rijdt door mn straat'quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als commentator herken je een renner wel, aan zijn houding etc.
Onherkenbaar rondrijden houdt vaak alleen maar in dat je op een ongemerkte fiets rijdt, zonder teamshirt en met een grote zonnebril. That's all.
Hij verklaarde ook in Mexico te zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, grapjas
Omdat hij nu opeens gelogen blijkt te hebben, dat is nieuw. Het zou onzin zijn om de tour uit te rijden en hem een dag later te ontslaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
De belangrijkste vraag is misschien wel.
Hoe kun je iemand ontslaan om iets dat totaal niet speelt in deze tour. Het is een zaak die buiten de tour staat. Dit hadden ze intern kunnen oplossen. Hij heeft een boete gehad en UCI heeft te laat doorgegeven aan de tour de france directie dat hij waarschuwingen heeft gekregen waardoor hij mee kon doen in de Tour de france. Deze hele kwestie heeft niets met de tour de france te maken.
Waarom dan nu opeens wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |