abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51852206
hallo.

Volgens mij is alles wat er gebeurt is vannacht een groot complot.

ik heb mijn twijfels of Cassani micheal rassmussen wel echt heeft gezien.

ik denk namelijk dat een 3e partij rassmussen heeft geschaduwd en toen ze vervolgens hadden wat ze moesten hebben(hij zat in italie) zijn ze opzoek gegaan naar iemand die dit naar buiten kon brengen.
iemand met veel connecties bij de rabobank. dat werd Cassani

Deze 3e partij is vervolgens met Cassani gaan praten en hebben toen voorgesteld als jij dit verhaal op ons teken naar buiten brengt krijg je van ons een smak geld, Cassani is hierop ingegaan.

toen rasmussen de etappe won vond de 3e partij dit een goed moment en gaf Cassani de opdracht dit verhaal aan de rabobankploeg te vertellen en naar buiten te brengen.

gegroet
pi_51852314
zou kunnen want waarom zou die vriend van Rasmussen, Sorensen, hem gaan verlinken?
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:40:45 #3
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_51852332
Rasmussen heeft toegegeven.
C'est ca.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_51852394
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef 456 het volgende:
Rasmussen heeft toegegeven.
C'est ca.
onder druk?
pi_51852443
Een 3e partij of niet, hij heeft gelogen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51852552
Michael Rasmussen zegt vandaag in de Deense kranten dat hij niet heeft gelogen tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg.

Ga voor meer nieuws naar de NOS toursite

De krant B.T. citeert de ontslagen Rabo-coureur als volgt: "Mijn baas is gek". De kwaliteitskrant Politiken noteert: "Ik heb niet gelogen".

Deense journalisten zijn er woensdagavond in geslaagd met de weggestuurde klassementsleider in de Tour de France te spreken. Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest, en niet in Italië.

In de kranten ontkent de renner ook dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van in Mexico.

Dollemansbesluit
Rasmussen spreekt in een krant over "een dollemansbesluit" van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", zegt Rasmussen.

De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest, omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.

Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.
pi_51852660
Zucht... Op deze manier zullen we het nooit weten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_51852669
iK wil hem ook nog best geloven en was het niet rasmussen die onherkenbaar altijd rondeed(MIB), dus hoe kan al iemand hem herkennen? Miss was het Robert Gesink:p
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51852734
ik denk eerder dat die 3e partij een partij is die sinds 1986 geen tour meer gewonnen heeft en die de winst van rasmussen liever niet zagen
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:50:59 #10
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51852740
dit las ik ergens op een site, gepost door iemand. Klinkt mijn inziens geloofwaardiger:

Theo is inderdaad gek.

Gek gemaakt door de fransen die een nieuwe prof organisatie willen zonder inmengeing van de huidige UCI bobo's en de Rabopleog was daar niet voor uitgenodigd. Het hele rasmussen verhaal is door de fransen gebruikt als drukmiddel om de raboploeg in een hoekje te drukken.

Rasmussen is dus geslachtofferd om zodoende de raboploeg toegang te verschaffen in dit nieuwe wielren avontuur. UIteraard zijn wij nederlanders weer het braafste jongetje van de klas en geven meteen toe aan alle eisen c.q. dreigementen van de tourorganisatie.

Rasmuusen blijft een held die nu voor de rest van zijn leven getekend is en nooit meer als normaal mens behandeld zal worden door onze grote vrienden van de pers. Het is de pers dan ook weer gelukt om te bepalen wie er mag fietsen en wie niet, net als vorig jaar toen ze de favorieten zelfs al voor de tour begon kapotgemaakt hebben.

Je zult dan ook wel begrijpen dat de oplages van de franse kranten nog nooit zo groot zijn geweest als de afgelopen dagen. Zij zijn de ware schuldigen aan het kapot maken van de wielersport. Gek toch dat de franse pers eerder informatie heeft over dopinggebruik ddan de officiele instanties. Dat lek in de franse dopingbureaus wordt maar niet gedicht door de UCI of ASO.
Waarom worden die werknemers niet ontslagen of waarom nemen de UCI en ASO niet een ander lab voor de controles.

Allemaal legitieme vragen waarop we geen antwoord krijgen.
Jammer!!!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:52:27 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51852796
Hij heeft doping gebruikt. De raboploeg denkt ''slim' te zijn geweest door de tourleiding een stapje voor te zijn en er dus zonder dopingschandaal onderuit te komen.
pi_51852839
der is geen doping in het spel

er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:54:05 #13
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_51852853
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_51852872
Krijg er Pantani gevoelens bij, barbertje moest hangen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:55:20 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51852904
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:

er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
Het is altijd makkelijker om de schuld aan een ander te geven.
pi_51852937
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:

En jij hebt die info?
pi_51852938
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef amaranta het volgende:
Hij heeft doping gebruikt. De raboploeg denkt ''slim' te zijn geweest door de tourleiding een stapje voor te zijn en er dus zonder dopingschandaal onderuit te komen.
Lul niet, hij is nooit positief getest. Het enige dat er is gebeurt is dat hij in Italie gezeten zou hebben.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:02:12 #18
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51853150
Verschillende geruchten spelen nu wel ik hoop toch dat we getrakteerd worden op de waarheid vandaag
pi_51853180
iK wil hem ook nog best geloven en was het niet rasmussen die onherkenbaar altijd rondeed(MIB),
Dit vraag ik me serieus af, hoe kan iemand hem dan herkennen??
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51853199
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En jij hebt die info?
Het zou me niet verbazen eigenlijk, als ik nu allerlei reacties lees enzo.

@ TT: de man heet volgens mij iets anders.
sig verwijderd door FA
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:03:50 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51853204
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:04:07 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51853216
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
Verschillende geruchten spelen nu wel ik hoop toch dat we getrakteerd worden op de waarheid vandaag
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51853242
Dat verhaal van je past meer bij Armstrong die al 5 keer op rij de tour had gewonnen, maar Rasmussen is een nieuweling dus waarom zou hij de tour niet mogen winnnen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:05:35 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_51853268
Ik begin ook meer en meer te twijfelen aan het besluit van de Rabobank ploeg. Er speelt meer, veel meer waar wij niets vanaf weten.

Niet vergeten dat Rabo onder inmense druk stond van zowel de ASO, de UCI als overige ploegleiders. Of ze moesten zich terugtrekken of Rasmussen eruit gooien. Rasmussen die de tour zou winnen zou voor veel ploegen en de UCI/ASO onmogelijk zijn om te verteren.

De UCI/ASO dreigden met uitsluiting en afnemen van ProTour licentie van de Raboploeg als ze Rasmussen niet uit koers haalden. Dat hebben ze liever ook niet dus zoeken ze een manier om van Rasmussen af te komen. Dit was een ideale gelegenheid en die is met beide handen aangegrepen.

Zo zie ik het, ik vind het nu allemaal wel erg frapant dat Rasmussen eruit gehaald is. Oke hij heeft alles tegen maar is NOOIT!!! betrapt.

Ze hadden hem gewoon in koers moeten houden.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:05:41 #25
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51853271
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef MichelWuyts het volgende:
Goed kijken?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:07:24 #26
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51853340
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef MichelWuyts het volgende:
iK wil hem ook nog best geloven en was het niet rasmussen die onherkenbaar altijd rondeed(MIB),
Het ging er meer om dat het een grijze muis is. Wat een kulcomplotverhalen zeg.
Wasserwunderland
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:07:28 #27
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51853343
Ik weet wel zeker dat er meer speelt dan iedereen nu weet. Ik hoop wel dat het snel naar buiten komt.
pi_51853354
Hij is betrapt op leugens. Dat mag ook niet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:08:50 #29
142400 RedFever007
pi_51853399
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is betrapt op leugens. Dat mag ook niet.
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaan en Rasmussen uit de Tour te flikkeren
Lijkt mij niet
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:10:51 #30
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51853462
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaan en Rasmussen uit de Tour te flikkeren
Lijkt mij niet
Wel als het gaat om leugens tav. anti-doping-maatregelen.
Wasserwunderland
pi_51853467
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En jij hebt die info?
kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goed

dit land organiseert zelf de tour maar hebben sinds 1986 niet meer gewonnen

wat natuurlijk heel beschamend is

als laatste poging om de tour te winnen(want ook vanuit de overheid is er druk een eigen wielerfestijn organiseren maar niet winnen) hebben ze deze maffiapraktijken gedaan

in de hoop dat de winaar hiermee uitgeschakelt is en hun kunnen winnen

en daarmee ook weer hun imago kunnen opoetsen
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:11:13 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51853479
er zal heel wat informatie zijn die wij niet weten en ook nooit gáán weten waarschijnlijk.

conclusies trekken is op die manier nogal lastig.
Huilen dan.
pi_51853486
quote:

[..]

Lijkt mij niet
ja dat is een zeer geldige reden.
pi_51853505
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef tourrfan het volgende:

[..]

kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goed

als laatste poging om de tour te winnen(want ook vanuit de overheid is er druk een eigen wielerfestijn organiseren maar niet winnen) hebben ze deze maffiapraktijken gedaan

Dat is echte info inderdaad, berust op keiharde feiten.
pi_51853523
quote:

[..]

welke italiaan kan hem winnen dan ?
pi_51853531
quote:

[..]

Lijkt mij niet
Als je van wielrennen een schone sport wil maken, mag je niks meer tollereren. Leugens dus ook niet. Simpel. Zero tollerance, hoe jammer het ook is voor ons.
pi_51853535
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef Tup het volgende:

[..]

Het ging er meer om dat het een grijze muis is. Wat een kulcomplotverhalen zeg.
, grapjas

Hij heeft zelf verklaart in een interview dat hij inderdaad bij trainingen vaak onherkenbaar rondreed
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:12:41 #38
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51853536
quote:

[..]

Jezus, ga even naar TRU en BNW mafkoek
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51853561
maakt niet uit wat er aan de hand is allemaal hij heeft o.a gelogen wat een inbreuk is op de regels van de ploeg en inbreuk op de verschillende charters van de UCI. C'est ca
pi_51853606
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

, grapjas

Hij heeft zelf verklaart in een interview dat hij inderdaad bij trainingen vaak onherkenbaar rondreed
Als commentator herken je een renner wel, aan zijn houding etc.

Onherkenbaar rondrijden houdt vaak alleen maar in dat je op een ongemerkte fiets rijdt, zonder teamshirt en met een grote zonnebril. That's all.
pi_51853644
quote:

[..]

, grapjas

hij ging rijden met een burka zeker

Tuurlijk is die herkenbaar, maar niet zo herkenbaar dat je van ver ziet he iemand van rabobank, mss degene die wij zoeken.
pi_51853646
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef flyck het volgende:

[..]

welke italiaan kan hem winnen dan ?
lees nog eens goed

buurland van italie
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:15:48 #43
109065 sungaMsunitraM
pi_51853650
quote:
Jawel. Dat hij zijn 'whereabouts' te laat inleverde was al zeer dubieus, dat hij loog is gewoon fout.
pi_51853675
De belangrijkste vraag is misschien wel.

Hoe kun je iemand ontslaan om iets dat totaal niet speelt in deze tour. Het is een zaak die buiten de tour staat. Dit hadden ze intern kunnen oplossen. Hij heeft een boete gehad en UCI heeft te laat doorgegeven aan de tour de france directie dat hij waarschuwingen heeft gekregen waardoor hij mee kon doen in de Tour de france. Deze hele kwestie heeft niets met de tour de france te maken.

Waarom dan nu opeens wel?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:16:44 #45
142400 RedFever007
pi_51853689
quote:
De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen". Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.

Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.
Hij zegt dat hij WEL in Mexico zat en ontkent dat hij tegen De Rooij bekend heeft. Hoe betrouwbaar is die Italiaan, die Cassani
pi_51853698
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als commentator herken je een renner wel, aan zijn houding etc.

Onherkenbaar rondrijden houdt vaak alleen maar in dat je op een ongemerkte fiets rijdt, zonder teamshirt en met een grote zonnebril. That's all.
dat is toch onzin, als ik hier iemand in een neutrale trui scheef op zn fiets zie zitten dan zeg ik toch ook niet : 'hey Mancebo rijdt door mn straat'
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:17:14 #47
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51853704
quote:

[..]

, grapjas

Hij verklaarde ook in Mexico te zitten.
Wasserwunderland
pi_51853713
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:

Hoe kun je iemand ontslaan om iets dat totaal niet speelt in deze tour. Het is een zaak die buiten de tour staat. Dit hadden ze intern kunnen oplossen. Hij heeft een boete gehad en UCI heeft te laat doorgegeven aan de tour de france directie dat hij waarschuwingen heeft gekregen waardoor hij mee kon doen in de Tour de france. Deze hele kwestie heeft niets met de tour de france te maken.

Omdat hij nu opeens gelogen blijkt te hebben, dat is nieuw. Het zou onzin zijn om de tour uit te rijden en hem een dag later te ontslaan.
pi_51853722
ik zeg toch die cassani werkt in opdracht van voor een flink smak geld
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:17:57 #50
142400 RedFever007
pi_51853730
Of een lang iemand op de fiets "Kijk die lange Van Summeren hier door de straat rijden"
pi_51853737
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Omdat hij nu opeens gelogen blijkt te hebben, dat is nieuw. Het zou onzin zijn om de tour uit te rijden en hem een dag later te ontslaan.
dan had de rabobank ploeg wel gewonnen

iets wat mij voorkeur had
pi_51853748
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij WEL in Mexico zat en ontkent dat hij tegen De Rooij bekend heeft. Hoe betrouwbaar is die Italiaan, die Cassani
hoe betrouwbaar is rasmussen ?
mss had hij die reactie van de rooij niet verwacht?
pi_51853750
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij heeft niet gelogen zegt hij. De Rooij is gek!!
pi_51853755
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

dat is toch onzin, als ik hier iemand in een neutrale trui scheef op zn fiets zie zitten dan zeg ik toch ook niet : 'hey Mancebo rijdt door mn straat'
Nou, waarom niet?
pi_51853774
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Hij heeft niet gelogen zegt hij. De Rooij is gek!!
Hij zegt van niet, De Rooij zegt van wel. Niemand van de buitenwereld weet het zeker zonder alle info die nog niet naar buiten gekomen is.
pi_51853777
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:17 schreef Tup het volgende:

[..]

Hij verklaarde ook in Mexico te zitten.
Hij zegt toch zelf ook dat hij daar zat , maar als hij in Italie zou zitten zou hij niet zo snel herkent worden en waarom geloven ze die Italiaan wel op zijn woord?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:19:37 #57
142400 RedFever007
pi_51853784
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nou, waarom niet?
omdat er wereldwijd misschien 35.343.340 mensen scheef op de fiets zitten ?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:19:51 #58
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51853801
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn in staat elkaar te herkennen aan hun uiterlijk. Iedereen schijnt een erg specifiek gezicht te hebben.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51853803
Hij kan toch in Mexico en Italie in die maand geweest zijn. Dat is toch geen reden voor ontslag?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:20:01 #60
109065 sungaMsunitraM
pi_51853809
quote:

Wat er eerder speelde was dat hij zijn whereabouts niet of te laat inleverde.
Nu blijkt dat hij totaal ergens anders zat dan hij aan iedereen gemeld had. Dat is nog ff iets anders.

En wat het met de Tour te maken heeft? Het komt nu naar buiten dus wordt hij er nu uitgegooid (inderdaad verdacht dat het uitgerekend NU naar buiten komt, daar spelen wel wat belangen ja....)
pi_51853812
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nou, waarom niet?
omdat hij het niet zou hoeven zijn?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:21:04 #62
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51853844
Misschien kan Michaël als bewijs een flesje Corona overhandigen.
Wasserwunderland
pi_51853849
Trouwens ook wel heel toevallig dat nu opeens opduikt dat die italiaan hem gezien heeft. Waarom komt die niet direct met dat verhaal? Waarom nu pas?
pi_51853858
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn in staat elkaar te herkennen aan hun uiterlijk. Iedereen schijnt een erg specifiek gezicht te hebben.
Nou, ik heb het toch wel vaker voorgehad dat ik d8 dat ik iemand gezien had en er later naar vroeg en hij het niet was
pi_51853861
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef Eduard37 het volgende:
Hij kan toch in Mexico en Italie in die maand geweest zijn. Dat is toch geen reden voor ontslag?
Jawel, want dan had hij ook Italië op moeten geven.

Bovendien wordt er in Italië veel vaker en beter gecontroleerd dan in Mexico. Dus is het voor Rasmussen gunstig het niet op te geven.
pi_51853892
Lijkt net of ze gewacht hebben of hij definitief het geel zou winnen of niet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:22:19 #67
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51853894
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Eduard37 het volgende:
Trouwens ook wel heel toevallig dat nu opeens opduikt dat die italiaan hem gezien heeft. Waarom komt die niet direct met dat verhaal? Waarom nu pas?
Die Italiaan weet toch niet dat Rasmussen gezegd heeft in Mexico te zijn?
Op 21 juli stond dit in de krant in Italië juist nav. Michaels bewering.
Wasserwunderland
pi_51853898
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef tourrfan het volgende:

[..]

dan had de rabobank ploeg wel gewonnen

iets wat mij voorkeur had
Dat was het einde van de Rabo-ploeg geweest.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:23:13 #69
109065 sungaMsunitraM
pi_51853933
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom komt die niet direct met dat verhaal? Waarom nu pas?
Dat is idd een zaakje dat enorm stinkt. (net als het uitlekken van positieve dopingtests via l'Equipe)
pi_51853943
quote:

Als Rasmussen geel zou winnen en het zou daarna uitkomen dat hij zelfs tegen zijn ploeg heeft gelogen over zn verblijfplaats, dan ben je echt niet blij. Daar sta je dan met een leugenaar als winnaar, das geen goeie reclame hoor. En uitkomen doet t toch.

Maar ze kunnen toch gewoon checken of hij in Mexico is geweest?En dus of hij inderdaad gelogen heeft? Als t niet zo is zou het helemaal erg zijn, dan is het wel een ontzettend vreemd verhaal, van het statement van rabo van gisteren(dat Rasmussen bekend zou hebben) tot alles wat nu speelt.
pi_51853977
Hoe wil je checken dat hij in Mexico is geweest? Vingerafdrukken zoeken?
pi_51853982
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dat is idd een zaakje dat enorm stinkt. (net als het uitlekken van positieve dopingtests via l'Equipe)
Ze hebben gewacht of die het geel zou houden of niet. Als die het niet zou houden zouden ze niets doen maar toen duidelijk was na de bergetappe dat die de tour zou winnen heeft de Rooij actie moeten ondernemen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:25:22 #73
109065 sungaMsunitraM
pi_51854007
Vluchtgegevens van transatlantische vluchten van anderhalve maand geleden zijn nog wel ergens te vinden hoor
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:26:21 #74
109065 sungaMsunitraM
pi_51854040
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:24 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Ze hebben gewacht of die het geel zou houden of niet. Als die het niet zou houden zouden ze niets doen maar toen duidelijk was na de bergetappe dat die de tour zou winnen heeft de Rooij actie moeten ondernemen.
Ik denk eerder dat Cassani bewust tot nu gewacht heeft.

Rabo had geen keus meer imo.
pi_51854053
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Als Rasmussen geel zou winnen en het zou daarna uitkomen dat hij zelfs tegen zijn ploeg heeft gelogen over zn verblijfplaats, dan ben je echt niet blij. Daar sta je dan met een leugenaar als winnaar, das geen goeie reclame hoor. En uitkomen doet t toch.

Maar ze kunnen toch gewoon checken of hij in Mexico is geweest?En dus of hij inderdaad gelogen heeft? Als t niet zo is zou het helemaal erg zijn, dan is het wel een ontzettend vreemd verhaal, van het statement van rabo van gisteren(dat Rasmussen bekend zou hebben) tot alles wat nu speelt.
Rasmussen zegt nu in de pers dat De Rooij gek is. Dus hij liegt blijkbaar niet en ze gebruiken hem om de zaak die veel te laat bekend is geworden (namelijk tijdens de tour) alsnog te rechtvaardigen. We moeten niet vergeten als alles voor de tour bekend was geworden dan was hij uberhaupt niet gestart en hadden we dit allemaal niet gehad. Des te vreemder is het dat die nu zelfs ontslagen wordt.
pi_51854074
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:24 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat het die Italiaan opeens te binnen schoot toen hij het nieuws hoorde over dat Rasmussen in Mexico hoorde te zitten.

En hij had hem op meerdere dagen gezien, dus hij zal wel zeker zijn van zn zaak.
pi_51854085
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vluchtgegevens van transatlantische vluchten van anderhalve maand geleden zijn nog wel ergens te vinden hoor
Daar kom je niet zomaar aan volgens mij, zonder hulp van justitie oid.
pi_51854108
Hij volgt de tour al vanaf het begin het is een collega van Mart.
pi_51854131
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Eduard37 het volgende:
Hij volgt de tour al vanaf het begin het is een collega van Mart.
Dan nog, dan kan je het nieuws gemist hebben
pi_51854138
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef tourrfan het volgende:

[..]

lees nog eens goed

buurland van italie
Ohja, Contador is Frans natuurlijk, hoe kunnen we het vergeten....
pi_51854154
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja en? Die kun je toch gewoon inschakelen. Het lijkt me sowieso niet dat ze een typmiep van Easyjet gaan bellen en daar blind op afgaan .
sig verwijderd door FA
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:30:01 #82
2618 Beezz
Criticaster
pi_51854161
quote:

[..]

Het kan ook zijn dat het die Italiaan opeens te binnen schoot toen hij het nieuws hoorde over dat Rasmussen in Mexico hoorde te zitten.

En hij had hem op meerdere dagen gezien, dus hij zal wel zeker zijn van zn zaak.
Die Italiaan is co-commentator, dus het lijkt me sterkt dat hem dat nu pas te binnenschoot als die heisa rond Rasmussen al 1½ week aan de gang is ofzo.
pi_51854162
En ik zie geen enkele reden waarom Rasmussen erover zou liegen. De kans dat het naar boven komt dat je niet in Mexico zat is veel te groot. De risico's waren veel te groot om te liegen. Hij is niet gek....! Vooral niet als je alles op het winnen van de tour zet. Als je gelogen hebt presteer je echt niet zo goed als hij nu heeft gedaan. Dan zou je niet zo relax overkomen als hij de afgelopen weken heeft gedaan. Hij is geslachtofferd.
pi_51854183
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dan nog, dan kan je het nieuws gemist hebben
Hij is liefhebber van deze sport. Hoe kun je dan iets missen?
pi_51854189
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef Eduard37 het volgende:
En ik zie geen enkele reden waarom Rasmussen erover zou liegen. De kans dat het naar boven komt dat je niet in Mexico zat is veel te groot. De risico's waren veel te groot om te liegen. Hij is niet gek....! Vooral niet als je alles op het winnen van de tour zet. Als je gelogen hebt presteer je echt niet zo goed als hij nu heeft gedaan. Dan zou je niet zo relax overkomen als hij de afgelopen weken heeft gedaan. Hij is geslachtofferd.
De reden dat hij erover zou liegen, is dat hij zo geen dopingtests hoeft te doen. Lijkt me logisch.
pi_51854203
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Rasmussen zegt nu in de pers dat De Rooij gek is. Dus hij liegt blijkbaar niet en ze gebruiken hem om de zaak die veel te laat bekend is geworden (namelijk tijdens de tour) alsnog te rechtvaardigen. We moeten niet vergeten als alles voor de tour bekend was geworden dan was hij uberhaupt niet gestart en hadden we dit allemaal niet gehad. Des te vreemder is het dat die nu zelfs ontslagen wordt.
Jaja, het is zeker vreemd en zeker een zaak die stinkt. Ik zou nu niet direct meteen zeggen dat Rasmussen niet liegt hoor, ik bedoel hij kan nu ook proberen er weer tegenin te gaan. Wat ik uit andere topics heb begrepen stond 5 dagen geleden al in een italiaanse krant dat hij in Italie zou zijn geweest ipv Mexico. Rabo zou tijd hebben gehad in deze 5 dagen om dat te checken (vluchtgegevens, paspoort oid). Maar het is mij onduidelijk, en het is ook onduidelijk of hij nou heeft bekend, zoja, waarom hij dat nu intrekt, en zonee, waarom de Rooij dat dan zegt, want dan zou de Rooij iets verzinnen wat niet waar is en dat kan je in zijn positie ook niet maken. Veel kanten die niet kloppen hier.
pi_51854211
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:29 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ohja, Contador is Frans natuurlijk, hoe kunnen we het vergeten....
contador komt nog wel
pi_51854224
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Hij is liefhebber van deze sport. Hoe kun je dan iets missen?
Misschien heeft het voor die tijd niet in Italiaanse kranten gestaan.
pi_51854228
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef Eduard37 het volgende:

rasmussen zegt in de krant dat de rooij gek is, dus hij liegt niet.

we kunnen er mee stoppen hoor, de conclusie is duidelijk, hier is niets tegen in te brengen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:32:52 #90
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51854251
quote:

[..]

Met hulp van Rasmussen zelf dan misschien, die moet daa wel papieren van hebben.
pi_51854263
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:31 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Jaja, het is zeker vreemd en zeker een zaak die stinkt. Ik zou nu niet direct meteen zeggen dat Rasmussen niet liegt hoor, ik bedoel hij kan nu ook proberen er weer tegenin te gaan. Wat ik uit andere topics heb begrepen stond 5 dagen geleden al in een italiaanse krant dat hij in Italie zou zijn geweest ipv Mexico. Rabo zou tijd hebben gehad in deze 5 dagen om dat te checken (vluchtgegevens, paspoort oid). Maar het is mij onduidelijk, en het is ook onduidelijk of hij nou heeft bekend, zoja, waarom hij dat nu intrekt, en zonee, waarom de Rooij dat dan zegt, want dan zou de Rooij iets verzinnen wat niet waar is en dat kan je in zijn positie ook niet maken. Veel kanten die niet kloppen hier.
Misschien is het EN/EN? In mexico en in Italie. Als hij de vraag dan krijgt was je in Italie zegt die natuurlijk ja.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:33:43 #92
142400 RedFever007
pi_51854281
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Misschien heeft het voor die tijd niet in Italiaanse kranten gestaan.
kan ik me onmogelijk voorstellen
pi_51854297
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

rasmussen zegt in de krant dat de rooij gek is, dus hij liegt niet.

we kunnen er mee stoppen hoor, de conclusie is duidelijk, hier is niets tegen in te brengen
Ga nog steeds uit van de mens. We moeten niet vergeten dat we allemaal pionnen zijn in deze wereld van waar macht de baas is. Je kunt geslachtofferd worden.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:34:51 #94
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51854330
quote:

[..]

Paspoort stempels, in Mexico krijg je altijd een stempel bij binnenkomst en verlaten van het land. Of hij moet een bootje hebben gepakt in een haven, en de Atlantische oceaan overgestoken zijn, en Italie illegaal binnengevaren zijn, óf: hij heeft een Mexicaanse douanier wat Pesos toegestopt en met de stempels geknoeid. Dit lijkt mij, Mexico kennende, het meest aannemelijk
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51854338
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Misschien is het EN/EN? In mexico en in Italie. Als hij de vraag dan krijgt was je in Italie zegt die natuurlijk ja.
Maar dan nog heeft hij Italië niet opgegeven. En dat mág gewoon niet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:35:40 #96
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51854351
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Paspoort stempels, in Mexico krijg je altijd een stempel bij binnenkomst en verlaten van het land. Of hij moet een bootje hebben gepakt in een haven, en de Atlantische oceaan overgestoken zijn, en Italie illegaal binnengevaren zijn, óf: hij heeft een Mexicaanse douanier wat Pesos toegestopt en met de stempels geknoeid. Dit lijkt mij, Mexico kennende, het meest aannemelijk
Hij was met zijn waterfiets.
pi_51854360
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Eduard37 het volgende:

Ga nog steeds uit van de mens. We moeten niet vergeten dat we allemaal pionnen zijn in deze wereld van waar macht de baas is. Je kunt geslachtofferd worden.
inderdaad, je kan soms als slachtoffer worden van het systeem, maar hij heeft het zelf gezocht. rasmussen had gewoon zijn administratie deftig moeten verzorgen, dan zat hij zondag in die gele trui
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51854363
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar dan nog heeft hij Italië niet opgegeven. En dat mág gewoon niet.
Misschien was dat wel buiten de meldperiode dat hij in Italie was. Je hoeft toch niet elke minuut te verkaren waar je bent?
pi_51854383
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Misschien was dat wel buiten de meldperiode dat hij in Italie was. Je hoeft toch niet elke minuut te verkaren waar je bent?
Een maand/twee weken voor de tour valt wel in de meldperiode.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:37:04 #100
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_51854389
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:31 schreef tourrfan het volgende:

[..]

contador komt nog wel
Gelukkig staat de "Franse" Evans nu tweede, en anders die dekselse Fransoos Leipheimer wel...

Lul niet zo slap man, Chavanel is de best geklasseerde Fransman, op een 25e plek, ze gaan heus die eerste 24 er niet uitzetten hoor, in de laatste paar dagen.

Als er al een vuil spel gespeeld wordt is het inderdaad eerder door dreigementen van de ASO UCI om de Raboploeg licenties te ontzeggen/ uit te sluiten van een eventueel nieuw op te zetten competitie.
pi_51854398
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Zelfs bij en/en heeft hij gelogen. Zelfs dan vind ik dat genoeg reden om hem eruit te gooien. Ik denk toch wel dat het en/en zal zijn, maar bv dat hij eerder is teruggekomen dan gemeld. Het gaat erom dat als hij idd in Italie is geweest, dat hij dus heeft gelogen over zijn verblijfplaats, zowel tegen zijn werkgever als tegen de UCI en dus dat hij ook in de persconferentie van de rustdag niet volledig eerlijk geweest is.
pi_51854417
Waarom zou een wielerunie Rabo niet in een nieuwe competitie willen?
pi_51854478
Dicht.

Kan verder over worden gesproken in de Rasmussen-reeks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')