Het is altijd makkelijker om de schuld aan een ander te geven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:
der is geen doping in het spel
er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
En jij hebt die info?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:
der is geen doping in het spel
er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
Lul niet, hij is nooit positief getest. Het enige dat er is gebeurt is dat hij in Italie gezeten zou hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef amaranta het volgende:
Hij heeft doping gebruikt. De raboploeg denkt ''slim' te zijn geweest door de tourleiding een stapje voor te zijn en er dus zonder dopingschandaal onderuit te komen.
Het zou me niet verbazen eigenlijk, als ik nu allerlei reacties lees enzo.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
Verschillende geruchten spelen nu welik hoop toch dat we getrakteerd worden op de waarheid vandaag
Goed kijken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef MichelWuyts het volgende:
Dit vraag ik me serieus af, hoe kan iemand hem dan herkennen??
Het ging er meer om dat het een grijze muis is. Wat een kulcomplotverhalen zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef MichelWuyts het volgende:
iK wil hem ook nog best geloven en was het niet rasmussen die onherkenbaar altijd rondeed(MIB),
Dit vraag ik me serieus af, hoe kan iemand hem dan herkennen??
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is betrapt op leugens. Dat mag ook niet.
Wel als het gaat om leugens tav. anti-doping-maatregelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaanen Rasmussen uit de Tour te flikkeren
Lijkt mij niet
kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goedquote:
ja dat is een zeer geldige reden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
kom op zeg, is dat een reden om je ploeg zo af te laten gaanen Rasmussen uit de Tour te flikkeren
Lijkt mij niet
Dat is echte info inderdaad, berust op keiharde feiten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef tourrfan het volgende:
[..]
kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goed
dit land organiseert zelf de tour maar hebben sinds 1986 niet meer gewonnen
wat natuurlijk heel beschamend is
als laatste poging om de tour te winnen(want ook vanuit de overheid is er druk een eigen wielerfestijn organiseren maar niet winnen) hebben ze deze maffiapraktijken gedaan
in de hoop dat de winaar hiermee uitgeschakelt is en hun kunnen winnen
en daarmee ook weer hun imago kunnen opoetsen
welke italiaan kan hem winnen dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef tourrfan het volgende:
[..]
kom op zeg het is een buurland van italie dus met die maffia praktijken zit het wel goed
als laatste poging om de tour te winnen(want ook vanuit de overheid is er druk een eigen wielerfestijn organiseren maar niet winnen) hebben ze deze maffiapraktijken gedaan
Als je van wielrennen een schone sport wil maken, mag je niks meer tollereren. Leugens dus ook niet. Simpel. Zero tollerance, hoe jammer het ook is voor ons.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef Tup het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat het een grijze muis is. Wat een kulcomplotverhalen zeg.
Jezus, ga even naar TRU en BNW mafkoekquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef tourrfan het volgende:
[..]
Als commentator herken je een renner wel, aan zijn houding etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, grapjas
Hij heeft zelf verklaart in een interview dat hij inderdaad bij trainingen vaak onherkenbaar rondreed
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, grapjas
Hij heeft zelf verklaart in een interview dat hij inderdaad bij trainingen vaak onherkenbaar rondreed
Jawel. Dat hij zijn 'whereabouts' te laat inleverde was al zeer dubieus, dat hij loog is gewoon fout.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
Hij zegt dat hij WEL in Mexico zat en ontkent dat hij tegen De Rooij bekend heeft. Hoe betrouwbaar is die Italiaan, die Cassaniquote:De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen". Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.
Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.
dat is toch onzin, als ik hier iemand in een neutrale trui scheef op zn fiets zie zitten dan zeg ik toch ook niet : 'hey Mancebo rijdt door mn straat'quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als commentator herken je een renner wel, aan zijn houding etc.
Onherkenbaar rondrijden houdt vaak alleen maar in dat je op een ongemerkte fiets rijdt, zonder teamshirt en met een grote zonnebril. That's all.
Hij verklaarde ook in Mexico te zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, grapjas
Omdat hij nu opeens gelogen blijkt te hebben, dat is nieuw. Het zou onzin zijn om de tour uit te rijden en hem een dag later te ontslaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
De belangrijkste vraag is misschien wel.
Hoe kun je iemand ontslaan om iets dat totaal niet speelt in deze tour. Het is een zaak die buiten de tour staat. Dit hadden ze intern kunnen oplossen. Hij heeft een boete gehad en UCI heeft te laat doorgegeven aan de tour de france directie dat hij waarschuwingen heeft gekregen waardoor hij mee kon doen in de Tour de france. Deze hele kwestie heeft niets met de tour de france te maken.
Waarom dan nu opeens wel?
dan had de rabobank ploeg wel gewonnenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat hij nu opeens gelogen blijkt te hebben, dat is nieuw. Het zou onzin zijn om de tour uit te rijden en hem een dag later te ontslaan.
hoe betrouwbaar is rasmussen ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij WEL in Mexico zat en ontkent dat hij tegen De Rooij bekend heeft. Hoe betrouwbaar is die Italiaan, die Cassani
Hij heeft niet gelogen zegt hij. De Rooij is gek!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat hij nu opeens gelogen blijkt te hebben, dat is nieuw. Het zou onzin zijn om de tour uit te rijden en hem een dag later te ontslaan.
Nou, waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
dat is toch onzin, als ik hier iemand in een neutrale trui scheef op zn fiets zie zitten dan zeg ik toch ook niet : 'hey Mancebo rijdt door mn straat'
Hij zegt van niet, De Rooij zegt van wel. Niemand van de buitenwereld weet het zeker zonder alle info die nog niet naar buiten gekomen is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hij heeft niet gelogen zegt hij. De Rooij is gek!!
Hij zegt toch zelf ook dat hij daar zatquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:17 schreef Tup het volgende:
[..]
Hij verklaarde ook in Mexico te zitten.
Sommige mensen zijn in staat elkaar te herkennen aan hun uiterlijk. Iedereen schijnt een erg specifiek gezicht te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
dat is toch onzin, als ik hier iemand in een neutrale trui scheef op zn fiets zie zitten dan zeg ik toch ook niet : 'hey Mancebo rijdt door mn straat'
Wat er eerder speelde was dat hij zijn whereabouts niet of te laat inleverde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
Hoe kun je iemand ontslaan om iets dat totaal niet speelt in deze tour. Het is een zaak die buiten de tour staat. Dit hadden ze intern kunnen oplossen. Hij heeft een boete gehad en UCI heeft te laat doorgegeven aan de tour de france directie dat hij waarschuwingen heeft gekregen waardoor hij mee kon doen in de Tour de france. Deze hele kwestie heeft niets met de tour de france te maken.
omdat hij het niet zou hoeven zijn?quote:
Nou, ik heb het toch wel vaker voorgehad dat ik d8 dat ik iemand gezien had en er later naar vroeg en hij het niet wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in staat elkaar te herkennen aan hun uiterlijk. Iedereen schijnt een erg specifiek gezicht te hebben.
Jawel, want dan had hij ook Italië op moeten geven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef Eduard37 het volgende:
Hij kan toch in Mexico en Italie in die maand geweest zijn. Dat is toch geen reden voor ontslag?
Die Italiaan weet toch niet dat Rasmussen gezegd heeft in Mexico te zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Eduard37 het volgende:
Trouwens ook wel heel toevallig dat nu opeens opduikt dat die italiaan hem gezien heeft. Waarom komt die niet direct met dat verhaal? Waarom nu pas?
Dat was het einde van de Rabo-ploeg geweest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef tourrfan het volgende:
[..]
dan had de rabobank ploeg wel gewonnen
iets wat mij voorkeur had
Dat is idd een zaakje dat enorm stinkt. (net als het uitlekken van positieve dopingtests via l'Equipe)quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom komt die niet direct met dat verhaal? Waarom nu pas?
Als Rasmussen geel zou winnen en het zou daarna uitkomen dat hij zelfs tegen zijn ploeg heeft gelogen over zn verblijfplaats, dan ben je echt niet blij. Daar sta je dan met een leugenaar als winnaar, das geen goeie reclame hoor. En uitkomen doet t toch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
Ze hebben gewacht of die het geel zou houden of niet. Als die het niet zou houden zouden ze niets doen maar toen duidelijk was na de bergetappe dat die de tour zou winnen heeft de Rooij actie moeten ondernemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat is idd een zaakje dat enorm stinkt. (net als het uitlekken van positieve dopingtests via l'Equipe)
Ik denk eerder dat Cassani bewust tot nu gewacht heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:24 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht of die het geel zou houden of niet. Als die het niet zou houden zouden ze niets doen maar toen duidelijk was na de bergetappe dat die de tour zou winnen heeft de Rooij actie moeten ondernemen.
Rasmussen zegt nu in de pers dat De Rooij gek is. Dus hij liegt blijkbaar niet en ze gebruiken hem om de zaak die veel te laat bekend is geworden (namelijk tijdens de tour) alsnog te rechtvaardigen. We moeten niet vergeten als alles voor de tour bekend was geworden dan was hij uberhaupt niet gestart en hadden we dit allemaal niet gehad. Des te vreemder is het dat die nu zelfs ontslagen wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Als Rasmussen geel zou winnen en het zou daarna uitkomen dat hij zelfs tegen zijn ploeg heeft gelogen over zn verblijfplaats, dan ben je echt niet blij. Daar sta je dan met een leugenaar als winnaar, das geen goeie reclame hoor. En uitkomen doet t toch.
Maar ze kunnen toch gewoon checken of hij in Mexico is geweest?En dus of hij inderdaad gelogen heeft? Als t niet zo is zou het helemaal erg zijn, dan is het wel een ontzettend vreemd verhaal, van het statement van rabo van gisteren(dat Rasmussen bekend zou hebben) tot alles wat nu speelt.
Het kan ook zijn dat het die Italiaan opeens te binnen schoot toen hij het nieuws hoorde over dat Rasmussen in Mexico hoorde te zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:24 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht of die het geel zou houden of niet. Als die het niet zou houden zouden ze niets doen maar toen duidelijk was na de bergetappe dat die de tour zou winnen heeft de Rooij actie moeten ondernemen.
Daar kom je niet zomaar aan volgens mij, zonder hulp van justitie oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vluchtgegevens van transatlantische vluchten van anderhalve maand geleden zijn nog wel ergens te vinden hoor
Dan nog, dan kan je het nieuws gemist hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Eduard37 het volgende:
Hij volgt de tour al vanaf het begin het is een collega van Mart.
Ohja, Contador is Frans natuurlijk, hoe kunnen we het vergeten....quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef tourrfan het volgende:
[..]
lees nog eens goed
buurland van italie
Ja en? Die kun je toch gewoon inschakelen. Het lijkt me sowieso niet dat ze een typmiep van Easyjet gaan bellen en daar blind op afgaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar kom je niet zomaar aan volgens mij, zonder hulp van justitie oid.
Die Italiaan is co-commentator, dus het lijkt me sterkt dat hem dat nu pas te binnenschoot als die heisa rond Rasmussen al 1½ week aan de gang is ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het die Italiaan opeens te binnen schoot toen hij het nieuws hoorde over dat Rasmussen in Mexico hoorde te zitten.
En hij had hem op meerdere dagen gezien, dus hij zal wel zeker zijn van zn zaak.
Hij is liefhebber van deze sport. Hoe kun je dan iets missen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan nog, dan kan je het nieuws gemist hebben
De reden dat hij erover zou liegen, is dat hij zo geen dopingtests hoeft te doen. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef Eduard37 het volgende:
En ik zie geen enkele reden waarom Rasmussen erover zou liegen. De kans dat het naar boven komt dat je niet in Mexico zat is veel te groot. De risico's waren veel te groot om te liegen. Hij is niet gek....! Vooral niet als je alles op het winnen van de tour zet. Als je gelogen hebt presteer je echt niet zo goed als hij nu heeft gedaan. Dan zou je niet zo relax overkomen als hij de afgelopen weken heeft gedaan. Hij is geslachtofferd.
Jaja, het is zeker vreemd en zeker een zaak die stinkt. Ik zou nu niet direct meteen zeggen dat Rasmussen niet liegt hoor, ik bedoel hij kan nu ook proberen er weer tegenin te gaan. Wat ik uit andere topics heb begrepen stond 5 dagen geleden al in een italiaanse krant dat hij in Italie zou zijn geweest ipv Mexico. Rabo zou tijd hebben gehad in deze 5 dagen om dat te checken (vluchtgegevens, paspoort oid). Maar het is mij onduidelijk, en het is ook onduidelijk of hij nou heeft bekend, zoja, waarom hij dat nu intrekt, en zonee, waarom de Rooij dat dan zegt, want dan zou de Rooij iets verzinnen wat niet waar is en dat kan je in zijn positie ook niet maken. Veel kanten die niet kloppen hier.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Rasmussen zegt nu in de pers dat De Rooij gek is. Dus hij liegt blijkbaar niet en ze gebruiken hem om de zaak die veel te laat bekend is geworden (namelijk tijdens de tour) alsnog te rechtvaardigen. We moeten niet vergeten als alles voor de tour bekend was geworden dan was hij uberhaupt niet gestart en hadden we dit allemaal niet gehad. Des te vreemder is het dat die nu zelfs ontslagen wordt.
contador komt nog welquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ohja, Contador is Frans natuurlijk, hoe kunnen we het vergeten....![]()
Misschien heeft het voor die tijd niet in Italiaanse kranten gestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hij is liefhebber van deze sport. Hoe kun je dan iets missen?
rasmussen zegt in de krant dat de rooij gek is, dus hij liegt niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef Eduard37 het volgende:
Rasmussen zegt nu in de pers dat De Rooij gek is. Dus hij liegt blijkbaar niet en ze gebruiken hem om de zaak die veel te laat bekend is geworden (namelijk tijdens de tour) alsnog te rechtvaardigen. We moeten niet vergeten als alles voor de tour bekend was geworden dan was hij uberhaupt niet gestart en hadden we dit allemaal niet gehad. Des te vreemder is het dat die nu zelfs ontslagen wordt.
Met hulp van Rasmussen zelf dan misschien, die moet daa wel papieren van hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien is het EN/EN? In mexico en in Italie. Als hij de vraag dan krijgt was je in Italie zegt die natuurlijk ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:31 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Jaja, het is zeker vreemd en zeker een zaak die stinkt. Ik zou nu niet direct meteen zeggen dat Rasmussen niet liegt hoor, ik bedoel hij kan nu ook proberen er weer tegenin te gaan. Wat ik uit andere topics heb begrepen stond 5 dagen geleden al in een italiaanse krant dat hij in Italie zou zijn geweest ipv Mexico. Rabo zou tijd hebben gehad in deze 5 dagen om dat te checken (vluchtgegevens, paspoort oid). Maar het is mij onduidelijk, en het is ook onduidelijk of hij nou heeft bekend, zoja, waarom hij dat nu intrekt, en zonee, waarom de Rooij dat dan zegt, want dan zou de Rooij iets verzinnen wat niet waar is en dat kan je in zijn positie ook niet maken. Veel kanten die niet kloppen hier.
kan ik me onmogelijk voorstellenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien heeft het voor die tijd niet in Italiaanse kranten gestaan.
Ga nog steeds uit van de mens. We moeten niet vergeten dat we allemaal pionnen zijn in deze wereld van waar macht de baas is. Je kunt geslachtofferd worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
rasmussen zegt in de krant dat de rooij gek is, dus hij liegt niet.
we kunnen er mee stoppen hoor, de conclusie is duidelijk, hier is niets tegen in te brengen![]()
Paspoort stempels, in Mexico krijg je altijd een stempel bij binnenkomst en verlaten van het land. Of hij moet een bootje hebben gepakt in een haven, en de Atlantische oceaan overgestoken zijn, en Italie illegaal binnengevaren zijn, óf: hij heeft een Mexicaanse douanier wat Pesos toegestopt en met de stempels geknoeid. Dit lijkt mij, Mexico kennende, het meest aannemelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar dan nog heeft hij Italië niet opgegeven. En dat mág gewoon niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Misschien is het EN/EN? In mexico en in Italie. Als hij de vraag dan krijgt was je in Italie zegt die natuurlijk ja.
Hij was met zijn waterfiets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Paspoort stempels, in Mexico krijg je altijd een stempel bij binnenkomst en verlaten van het land. Of hij moet een bootje hebben gepakt in een haven, en de Atlantische oceaan overgestoken zijn, en Italie illegaal binnengevaren zijn, óf: hij heeft een Mexicaanse douanier wat Pesos toegestopt en met de stempels geknoeid. Dit lijkt mij, Mexico kennende, het meest aannemelijk
inderdaad, je kan soms als slachtoffer worden van het systeem, maar hij heeft het zelf gezocht. rasmussen had gewoon zijn administratie deftig moeten verzorgen, dan zat hij zondag in die gele truiquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Eduard37 het volgende:
Ga nog steeds uit van de mens. We moeten niet vergeten dat we allemaal pionnen zijn in deze wereld van waar macht de baas is. Je kunt geslachtofferd worden.
Misschien was dat wel buiten de meldperiode dat hij in Italie was. Je hoeft toch niet elke minuut te verkaren waar je bent?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar dan nog heeft hij Italië niet opgegeven. En dat mág gewoon niet.
Een maand/twee weken voor de tour valt wel in de meldperiode.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Misschien was dat wel buiten de meldperiode dat hij in Italie was. Je hoeft toch niet elke minuut te verkaren waar je bent?
Gelukkig staat de "Franse" Evans nu tweede, en anders die dekselse Fransoos Leipheimer wel...quote:
Zelfs bij en/en heeft hij gelogen. Zelfs dan vind ik dat genoeg reden om hem eruit te gooien. Ik denk toch wel dat het en/en zal zijn, maar bv dat hij eerder is teruggekomen dan gemeld. Het gaat erom dat als hij idd in Italie is geweest, dat hij dus heeft gelogen over zijn verblijfplaats, zowel tegen zijn werkgever als tegen de UCI en dus dat hij ook in de persconferentie van de rustdag niet volledig eerlijk geweest is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Misschien is het EN/EN? In mexico en in Italie. Als hij de vraag dan krijgt was je in Italie zegt die natuurlijk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |