abonnement Unibet Coolblue
pi_51852206
hallo.

Volgens mij is alles wat er gebeurt is vannacht een groot complot.

ik heb mijn twijfels of Cassani micheal rassmussen wel echt heeft gezien.


ik denk namelijk dat een 3e partij rassmussen heeft geschaduwd en toen ze vervolgens hadden wat ze moesten hebben(hij zat in italie) zijn ze opzoek gegaan naar iemand die dit naar buiten kon brengen.
iemand met veel connecties bij de rabobank. dat werd Cassani

Deze 3e partij is vervolgens met Cassani gaan praten en hebben toen voorgesteld als jij dit verhaal op ons teken naar buiten brengt krijg je van ons een smak geld, Cassani is hierop ingegaan.

toen rasmussen de etappe won vond de 3e partij dit een goed moment en gaf Cassani de opdracht dit verhaal aan de rabobankploeg te vertellen en naar buiten te brengen.


gegroet
pi_51852314
zou kunnen want waarom zou die vriend van Rasmussen, Sorensen, hem gaan verlinken?
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:40:45 #3
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_51852332
Rasmussen heeft toegegeven.
C'est ca.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_51852394
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef 456 het volgende:
Rasmussen heeft toegegeven.
C'est ca.
onder druk?
pi_51852443
Een 3e partij of niet, hij heeft gelogen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51852552
Michael Rasmussen zegt vandaag in de Deense kranten dat hij niet heeft gelogen tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg.

Ga voor meer nieuws naar de NOS toursite

De krant B.T. citeert de ontslagen Rabo-coureur als volgt: "Mijn baas is gek". De kwaliteitskrant Politiken noteert: "Ik heb niet gelogen".

Deense journalisten zijn er woensdagavond in geslaagd met de weggestuurde klassementsleider in de Tour de France te spreken. Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest, en niet in Italië.

In de kranten ontkent de renner ook dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van in Mexico.

Dollemansbesluit
Rasmussen spreekt in een krant over "een dollemansbesluit" van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", zegt Rasmussen.

De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest, omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.

Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.
pi_51852660
Zucht... Op deze manier zullen we het nooit weten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51852669
iK wil hem ook nog best geloven en was het niet rasmussen die onherkenbaar altijd rondeed(MIB), dus hoe kan al iemand hem herkennen? Miss was het Robert Gesink:p
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51852734
ik denk eerder dat die 3e partij een partij is die sinds 1986 geen tour meer gewonnen heeft en die de winst van rasmussen liever niet zagen
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:50:59 #10
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51852740
dit las ik ergens op een site, gepost door iemand. Klinkt mijn inziens geloofwaardiger:


Theo is inderdaad gek.

Gek gemaakt door de fransen die een nieuwe prof organisatie willen zonder inmengeing van de huidige UCI bobo's en de Rabopleog was daar niet voor uitgenodigd. Het hele rasmussen verhaal is door de fransen gebruikt als drukmiddel om de raboploeg in een hoekje te drukken.

Rasmussen is dus geslachtofferd om zodoende de raboploeg toegang te verschaffen in dit nieuwe wielren avontuur. UIteraard zijn wij nederlanders weer het braafste jongetje van de klas en geven meteen toe aan alle eisen c.q. dreigementen van de tourorganisatie.

Rasmuusen blijft een held die nu voor de rest van zijn leven getekend is en nooit meer als normaal mens behandeld zal worden door onze grote vrienden van de pers. Het is de pers dan ook weer gelukt om te bepalen wie er mag fietsen en wie niet, net als vorig jaar toen ze de favorieten zelfs al voor de tour begon kapotgemaakt hebben.

Je zult dan ook wel begrijpen dat de oplages van de franse kranten nog nooit zo groot zijn geweest als de afgelopen dagen. Zij zijn de ware schuldigen aan het kapot maken van de wielersport. Gek toch dat de franse pers eerder informatie heeft over dopinggebruik ddan de officiele instanties. Dat lek in de franse dopingbureaus wordt maar niet gedicht door de UCI of ASO.
Waarom worden die werknemers niet ontslagen of waarom nemen de UCI en ASO niet een ander lab voor de controles.

Allemaal legitieme vragen waarop we geen antwoord krijgen.
Jammer!!!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:52:27 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51852796
Hij heeft doping gebruikt. De raboploeg denkt ''slim' te zijn geweest door de tourleiding een stapje voor te zijn en er dus zonder dopingschandaal onderuit te komen.
pi_51852839
der is geen doping in het spel

er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:54:05 #13
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_51852853
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_51852872
Krijg er Pantani gevoelens bij, barbertje moest hangen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:55:20 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51852904
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:
der is geen doping in het spel

er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
Het is altijd makkelijker om de schuld aan een ander te geven.
pi_51852937
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef tourrfan het volgende:
der is geen doping in het spel

er is een 3e partij die kosten wat het kost rasmussen wou uitschakelen en verkomen dat hij zou winnen
En jij hebt die info?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51852938
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef amaranta het volgende:
Hij heeft doping gebruikt. De raboploeg denkt ''slim' te zijn geweest door de tourleiding een stapje voor te zijn en er dus zonder dopingschandaal onderuit te komen.
Lul niet, hij is nooit positief getest. Het enige dat er is gebeurt is dat hij in Italie gezeten zou hebben.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:02:12 #18
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51853150
Verschillende geruchten spelen nu wel ik hoop toch dat we getrakteerd worden op de waarheid vandaag
pi_51853180
iK wil hem ook nog best geloven en was het niet rasmussen die onherkenbaar altijd rondeed(MIB),
Dit vraag ik me serieus af, hoe kan iemand hem dan herkennen??
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51853199
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En jij hebt die info?
Het zou me niet verbazen eigenlijk, als ik nu allerlei reacties lees enzo.


@ TT: de man heet volgens mij iets anders.
sig verwijderd door FA
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:03:50 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51853204
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:04:07 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51853216
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
Verschillende geruchten spelen nu wel ik hoop toch dat we getrakteerd worden op de waarheid vandaag
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51853242
Dat verhaal van je past meer bij Armstrong die al 5 keer op rij de tour had gewonnen, maar Rasmussen is een nieuweling dus waarom zou hij de tour niet mogen winnnen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:05:35 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_51853268
Ik begin ook meer en meer te twijfelen aan het besluit van de Rabobank ploeg. Er speelt meer, veel meer waar wij niets vanaf weten.

Niet vergeten dat Rabo onder inmense druk stond van zowel de ASO, de UCI als overige ploegleiders. Of ze moesten zich terugtrekken of Rasmussen eruit gooien. Rasmussen die de tour zou winnen zou voor veel ploegen en de UCI/ASO onmogelijk zijn om te verteren.

De UCI/ASO dreigden met uitsluiting en afnemen van ProTour licentie van de Raboploeg als ze Rasmussen niet uit koers haalden. Dat hebben ze liever ook niet dus zoeken ze een manier om van Rasmussen af te komen. Dit was een ideale gelegenheid en die is met beide handen aangegrepen.

Zo zie ik het, ik vind het nu allemaal wel erg frapant dat Rasmussen eruit gehaald is. Oke hij heeft alles tegen maar is NOOIT!!! betrapt.

Ze hadden hem gewoon in koers moeten houden.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:05:41 #25
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51853271
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef MichelWuyts het volgende:
Dit vraag ik me serieus af, hoe kan iemand hem dan herkennen??
Goed kijken?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')