tama turtlequote:Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef outcast_within het volgende:
macha euh hoe heete die dingen ook alweer. tomo's?
Daar ging de geloofwaardigheid van de serie wel wat door achteruit
Dat ook, ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef outcast_within het volgende:
De geloofwaardigheid van Love Hina?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef outcast_within het volgende:
zie smilies in quote....quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:54 schreef wdn het volgende:
Japanse meid achter de balie van onze lokale frituur:
"Lovely Complex 17 en 18 zijn geweldig"
Spoilers------------>
http://farm2.static.flickr.com/1322/934472061_08a7784db6.jpg![]()
http://farm2.static.flickr.com/1392/1018139192_b46ecdad31.jpg![]()
http://farm2.static.flickr.com/1188/1018139204_d2f7eb9ab2.jpg *wrijft ogen uit*![]()
![]()
http://farm2.static.flickr.com/1136/1018139212_fabbca82e4.jpg *wrijft nogmaals ogen uit*![]()
![]()
Oh en de subs van 17 zouden binnen nu en 2 uur uit moeten komen (volgens iemand van KissSub op IRC).
nopequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:54 schreef wdn het volgende:
Oh en de subs van 17 zouden binnen nu en 2 uur uit moeten komen (volgens iemand van KissSub op IRC).
echt niet.. een beetje irc transfer gaat met steady 500KB/secquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef wdn het volgende:
Nee, ik merk het
Iedereen op IRC liegt gewoon. Afschaffen moesten ze het
Dat eerste plaatje had ik al in iemand sig gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:54 schreef wdn het volgende:
Japanse meid achter de balie van onze lokale frituur:
"Lovely Complex 17 en 18 zijn geweldig"
Spoilers------------>
http://farm2.static.flickr.com/1322/934472061_08a7784db6.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1392/1018139192_b46ecdad31.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1188/1018139204_d2f7eb9ab2.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1136/1018139212_fabbca82e4.jpg
Ja dat maakt me dus nog niet uit. Ik wil gewoon dat er weer iets nieuws en groots begint .quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef Sora het volgende:
claymore morgen avondik wil dtb 19 & 20
welke nieuwe serie gaat 't trouwens over?
ik vond het errug jammer na RM: traumend dattie was afgelopenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef Crashcat het volgende:
Rozen Maiden Traumend afegekeken en wat is het toch een heerlijke wegkijkshow..
Alleen de stem van Nori is irritant.
Tevens begonnen aan Zetsubo Sensei en Shigurui..
Rozen maiden overture moet je ook zien als je dat al niet gedaan hebt, een echte ova zoals een ova hoort te zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef Crashcat het volgende:
Rozen Maiden Traumend afegekeken en wat is het toch een heerlijke wegkijkshow..
Alleen de stem van Nori is irritant.
Tevens begonnen aan Zetsubo Sensei en Shigurui..
zoiets als green green bijvoorbeeldquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef zquing het volgende:
anime voor volwassen vrouwen
ja dat had ik dus ook. het is opeens knal over. eerst die lange flashback waarin enigsinds word gezegd datquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Begin gevoelig te worden voor josei anime..![]()
Heb net de laatste aflevering (47) van Nana bekeken maar er is veels te weinig verteld over hoe het allemaal afgelopen is. Ik wil meer!![]()
En de muziek is geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke...???quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef zquing het volgende:
anime voor volwassen vrouwen
oke...??? omdat??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zoiets als green green bijvoorbeeld
quote:
quote:Josei manga (Japanese: 女性, lit. "woman", IPA /dʑʲosei/; also known as redīsu (レディース) or redikomi (レディコミ), lit. "ladies' comics"), is a genre of manga or anime created mostly by women, for late teenage and adult female audiences
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:31 schreef wdn het volgende:
Jij moet ook alles 2x uitgelegd hebben he
lol
ik meende inderdaad eerst ook toch echt 52 episodes in de planning te zien maar goed, S2 is ook wel prima maar ik vraag me af hoe ze hier mee door willen gaan. 't gat tussen die flashback en het einde vullen ofzo? vanaf het moment dat hachiko en nana niet meer in hetzelfde appartement woonden vond ik de serie echt een stuk minderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:53 schreef wdn het volgende:
Er komt een seizoen 2 van Nana dus we zijn er nog niet.
En het einde is wat abrupt omdat het eigenlijk 52 delen had moeten zijn ZONDER een S2.
Liever een einde met wat vraagtekens en een seizoen 2 dan geen seizoen 2 toch?![]()
En de muziek is inderdaad echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat met Nana1 + kind is maar een kleinigheidje enzo
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef wdn het volgende:
Flashback? Flashforward
Er gaat nog aardig wat gebeuren met Nana2. Laten we zeggen dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat met Nana1 + kind is maar een kleinigheidje enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flashforward idd, foutje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de torrents gingen mij namelijk te traag dus ik ging op zoek naar alternatieven![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef Sora het volgende:
mschol zie spoiler, dat gaat nog ff wat snellerleuk maar site is ruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de torrents gingen mij namelijk te traag dus ik ging op zoek naar alternatieven![]()
althans, een site die geilt op FF ofzo..
--edit--
ach ja wat wil je met 1500 errors
hmm ik heb nergens last van met ffquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk maar site is ruk.
althans, een site die geilt op FF ofzo..
--edit--
ach ja wat wil je met 1500 errors
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:53 schreef wdn het volgende:
Er komt een seizoen 2 van Nana dus we zijn er nog niet.
En het einde is wat abrupt omdat het eigenlijk 52 delen had moeten zijn ZONDER een S2.
Liever een einde met wat vraagtekens en een seizoen 2 dan geen seizoen 2 toch?![]()
Ja, er werd verteld aan het eind van 1 van de episodes van Nana (ergens rond 40+) dat seizoen 1 van Nana niet 55 episodes maar 47 episodes zou bevatten omdat de situatie in eps 47 meer logisch was als een eind van deze serie.quote:
enig idee van wie de release op usenet is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef mecano het volgende:
Nana ep1t/m 47 is trouwens te vinden op nieuwgroepen. Als je hele korte retentie hebt dan moet je snel wezen.
Volgens Eclipse waren de raws die zij voor Claymore gebruiken van zo'n slechte kwaliteit dat ze zo snel mogelijk dvd versies er van willen releasen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:31 schreef Jordy-B het volgende:
De releases van Eclipse zijn beter dan DVD-kwaliteit...
EP 11, 11.5, 12, 15, 16, 18, 19, 20, 31, 32, 33, 34, 35, 36 en 36.5 door IY-F&okiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
enig idee van wie de release op usenet is?
maarre die is wel relaxt.. Newszilla.xs4all.nl doet lekker z'n werk nu
he bah, niet originele bestandsnamen
wacht tot a.f.k. ze heeft?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef Canisfire het volgende:
btw waarom is er al een lucky star 18 uit weliswaar een hele trage download.
En een 17 die waar ik hem ook wil downloaden het niet wil doen.
guerrand toch? veel sneller als afk. ik zeg doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef Canisfire het volgende:
btw waarom is er al een lucky star 18 uit weliswaar een hele trage download.
En een 17 die waar ik hem ook wil downloaden het niet wil doen.
Och nee, dat is echt een ramp!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef Sora het volgende:
*zucht* waar blijft die raw echt? hoorde bij eclipse ook al dat ze vandaag waarschijnlijk laat zullen zijn
edit: mentar zegt net dat het waarschijnlijk niet meer vandaag word omdat ze pas om half 3 de eerste raw uitkwam. de uitzending was een kwartier later dan normaal en daardoor zijn veel recordings dus misgelopen.
Ja... Eclipse is de beste fansubber voor Claymore fansubs.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:44 schreef wdn het volgende:
Eclipse? We hebben het over claymore?
Jawel, maar als het gaat over de Claymore-releases, gaat het over Eclipse.quote:
De guerrand 17 werkt niet eens normaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
guerrand toch? veel sneller als afk. ik zeg doen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:22 schreef Crashcat het volgende:
Ippai oppai's!!!!!! xDDD
[afbeelding]
Hij wist niet dat het over Claymore ging, want hij las alleen de naam Eclipse.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar als het gaat over de Claymore-releases, gaat het over Eclipse.
Arme jongenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef outcast_within het volgende:
raki
en priscilla the one horned monster?
samen met isly sth sth of the north
say waa?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef outcast_within het volgende:
raki
en priscilla the one horned monster?
samen met isly sth sth of the north
Ik vroeg of het over Claymore ging meer niet. Dus flikker een end op met jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij wist niet dat het over Claymore ging, want hij las alleen de naam Eclipse.
zal ik het even vertalen voor je: de naam van de jongen is Raki niet Ruki.quote:
huillie! dramaqueen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vroeg of het over Claymore ging meer niet. Dus flikker een end op met je![]()
En gewoon omdat ik er ineens zin in heb...
zielig. ik heb hem nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:11 schreef wdn het volgende:
Weet je zo genoeg?
Oh en omdat hier al genoeg keer staat dat er een spoiler aankomt weet iederen dat ze mijn post maar niet moeten lezen toch?
See if I carequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
huillie! dramaqueen!
probeer ik jordy te bashen, loop jij hem te verdedigen
wacht maar totdat je hier wat langer zit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |