Jawel, maar als het gaat over de Claymore-releases, gaat het over Eclipse.quote:
De guerrand 17 werkt niet eens normaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
guerrand toch? veel sneller als afk. ik zeg doen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:22 schreef Crashcat het volgende:
Ippai oppai's!!!!!! xDDD
[afbeelding]
Hij wist niet dat het over Claymore ging, want hij las alleen de naam Eclipse.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar als het gaat over de Claymore-releases, gaat het over Eclipse.
Arme jongenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef outcast_within het volgende:
raki
en priscilla the one horned monster?
samen met isly sth sth of the north
say waa?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef outcast_within het volgende:
raki
en priscilla the one horned monster?
samen met isly sth sth of the north
Ik vroeg of het over Claymore ging meer niet. Dus flikker een end op met jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij wist niet dat het over Claymore ging, want hij las alleen de naam Eclipse.
zal ik het even vertalen voor je: de naam van de jongen is Raki niet Ruki.quote:
huillie! dramaqueen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vroeg of het over Claymore ging meer niet. Dus flikker een end op met je![]()
En gewoon omdat ik er ineens zin in heb...
zielig. ik heb hem nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:11 schreef wdn het volgende:
Weet je zo genoeg?
Oh en omdat hier al genoeg keer staat dat er een spoiler aankomt weet iederen dat ze mijn post maar niet moeten lezen toch?
See if I carequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
huillie! dramaqueen!
probeer ik jordy te bashen, loop jij hem te verdedigen
wacht maar totdat je hier wat langer zit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |