Misschien slaapt ze nogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef Fannetje het volgende:
Dat is een goed teken, ymme!
Ik ga zo dan toch maar richting station en pak de trein van 13.02. Hopelijk is ze er dan gewoon om 13.19 (de tijd die ik dénk dat we afgesproken hebben). Wel vreemd, dat ze helemaal niet op de telefoon reageert...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Levi, gedroogde pruimen halen, 's avonds twee van die dingen in een kopje water in de week zetten. 's Morgens op je nuchtere maag pruimen plus water naar binnen werken. De meest natuurlijke manier om je darmen aan het werk te zetten
En hij maakte zich al zorgen dat ik zo weinig atquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
Waarom zou je dat doen?
Wel lollig trouwens
Hoe geef je die jongen een schuldcomplex
Ja, daaromquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij maakte zich al zorgen dat ik zo weinig at![]()
Ik denk dat ik eerst eens ga kijken of ik ergens zo'n drakenvrucht kan vinden. De pruimen hou ik in gedachten!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Levi, gedroogde pruimen halen, 's avonds twee van die dingen in een kopje water in de week zetten. 's Morgens op je nuchtere maag pruimen plus water naar binnen werken. De meest natuurlijke manier om je darmen aan het werk te zetten
Mogelijkheid 1: schuldgevoel aanpratenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef freecell het volgende:
Ja, daarom
Maar waarom zei je dan 87?
Hoewel ik het bijzonder grappig vind, snap ik het niet helemaal
Welkomquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef DABAMaster het volgende:
*doet ook mee*
Mogelijkheid 3: Kijken of ik nu tegen hem kan liegenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: schuldgevoel aanpraten
Mogelijkheid 2: dwarsigheid
Die valt afquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Mogelijkheid 6: Geen flauw benul dat ik er in m'n hoofd 10 kg afgetrokken had
Waarschijnlijk wel bij een Turkse winkel. Of op de markt zoals gezegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:59 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik eerst eens ga kijken of ik ergens zo'n drakenvrucht kan vinden. De pruimen hou ik in gedachten!![]()
Dank je : ), Hoe: sport. Hoeveel? Van 108 in april, tot 95 nu, tot 87 na de zomer/herfst tot 81 op 1 januariquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WelkomVertel eens wat meer: hoe wil je af gaan vallen en hoeveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |