Dat vond ik bijzonder eenvoudigquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:58 schreef LasTeR het volgende:
Hahah inderdaad als je na gaat dat ik in 3 weken tijd 15 hamburgers heb gegeten, 5 hotdogs, veel gebarbecue'd, en vaak uit eten ben geweest.Probeer maar eens goed gezond te eten in Amerika.
Gelopen? Niet bepaald. Meer gelogeerd in het huis van mijn pa en dingen doen waarbij niet teveel aandacht wordt geschonken aan je conditie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef octopussy het volgende:
Maar je hebt ook vast veel gelopen in die 3 weken. Dat compenseert toch al weer iets.
Wel als je voor jezelf kiest waar je heen gaat en je eigen boodschapjes doet... Maar goed, als ik in een restaurant zit op vakantie prefereer ik wel ribs of een flinke cheeseburger boven een salade.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vond ik bijzonder eenvoudigGezond eten in Amerika. Je moet alle fastfoodplekken gewoon negeren en er is ontzettend veel gezond en slank eten te koop; véél meer dan in Nederland. Ik nam eigenlijk altijd salades en de dressing kreeg je er altijd naast als je daarom vroeg. Ook bij de bbq's waar ik ben geweest kon je heel slank eten (okay, de peanutbutterpie die ik een paar keer heb gehad na een bbq hakt er dan wel weer in
)
Ik was 6 jaar geleden 3 weekjes in de VS en ben toen bijna 5kg afgevallen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:58 schreef LasTeR het volgende:
Hahah inderdaad als je na gaat dat ik in 3 weken tijd 15 hamburgers heb gegeten, 5 hotdogs, veel gebarbecue'd, en vaak uit eten ben geweest.Probeer maar eens goed gezond te eten in Amerika.
Cool!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:46 schreef teigan het volgende:
Ik val af....![]()
Echt het laatste wat ik verwachte op dit moment... Volgende week maar eens kijken op de weegdag of het ook echt blijvend is..
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo Teigan!
Beter dan ik, resultaat van 2,5 dag crashen: + 2 ons!!!
Porties zijn inderdaad gigantisch! En tja, als je dán je bordje leeg wilt eten...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef conleche het volgende:
Wel viel me op dat de porties daar echt enorm zijn. En dat is natuurlijk wel een valkuil, want van teveel eten van gezonde voeding kom je natuurlijk ook gewoon aan. (zo kan ik me een ontbijt herinneren in Miami met kwark en vers fruit: dat was genoeg voor een weeshuis)
Is de mijne ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, liever niet
m'n spijsvertering zal wel over de zeik zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik heb heel lang lijnzaad gebruikt, maar dat hielp eigenlijk maar heel weinig. Denk gewoon dat ik niet moet ontbijten met yoghurt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:15 schreef teigan het volgende:
kun je dan niet beter lijnzaad ofzo ergens door mikken Levitation?
laxeerpillen zijn troep...
je moet er steeds meer slikken voor hetzelfde effect, en je darmen worden er lui van..
Oeh, heet dat zo! Die heb ik in China gegeten... kwa structuur deed het me een beetje aan kiwi denken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
pitahaya's kun je op de markt kopen, ik zag ze laatst ook weer liggen.. Ze worden ook wel drakenfruit genoemd.
http://www.langfruit.nl/proddb/products.asp?action=groupby&product=Pitahaya%20Rood&productgroup=Exoten
Ik wist het eerder ook niet hoor, pas toen ik twee keer een uur na zo'n ding ineens naar de wc moest rennen begon me iets te dagen..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, heet dat zo! Die heb ik in China gegeten... kwa structuur deed het me een beetje aan kiwi denken.![]()
Dat van dat laxeereffect had ik op vakantie moeten weten... we aten het terwijl we al aan de buikloop waren.![]()
![]()
Hmm, handig, ze neemt de telefoon ook niet op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:52 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag zou ik naar een vriendin gaan, maar ik ben vergeten hoe laat ik daar zou zijn (ik ga met de trein en dan haalt ze me daar op, dus dat is toch wel nuttig om te weten). Ze reageert niet op sms, dus zo maar even bellen
Misschien slaapt ze nogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef Fannetje het volgende:
Dat is een goed teken, ymme!
Ik ga zo dan toch maar richting station en pak de trein van 13.02. Hopelijk is ze er dan gewoon om 13.19 (de tijd die ik dénk dat we afgesproken hebben). Wel vreemd, dat ze helemaal niet op de telefoon reageert...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Levi, gedroogde pruimen halen, 's avonds twee van die dingen in een kopje water in de week zetten. 's Morgens op je nuchtere maag pruimen plus water naar binnen werken. De meest natuurlijke manier om je darmen aan het werk te zetten
En hij maakte zich al zorgen dat ik zo weinig atquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
Waarom zou je dat doen?
Wel lollig trouwens
Hoe geef je die jongen een schuldcomplex
Ja, daaromquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij maakte zich al zorgen dat ik zo weinig at![]()
Ik denk dat ik eerst eens ga kijken of ik ergens zo'n drakenvrucht kan vinden. De pruimen hou ik in gedachten!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Levi, gedroogde pruimen halen, 's avonds twee van die dingen in een kopje water in de week zetten. 's Morgens op je nuchtere maag pruimen plus water naar binnen werken. De meest natuurlijke manier om je darmen aan het werk te zetten
Mogelijkheid 1: schuldgevoel aanpratenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef freecell het volgende:
Ja, daarom
Maar waarom zei je dan 87?
Hoewel ik het bijzonder grappig vind, snap ik het niet helemaal
Welkomquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef DABAMaster het volgende:
*doet ook mee*
Mogelijkheid 3: Kijken of ik nu tegen hem kan liegenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: schuldgevoel aanpraten
Mogelijkheid 2: dwarsigheid
Die valt afquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Mogelijkheid 6: Geen flauw benul dat ik er in m'n hoofd 10 kg afgetrokken had
Waarschijnlijk wel bij een Turkse winkel. Of op de markt zoals gezegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:59 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik eerst eens ga kijken of ik ergens zo'n drakenvrucht kan vinden. De pruimen hou ik in gedachten!![]()
Dank je : ), Hoe: sport. Hoeveel? Van 108 in april, tot 95 nu, tot 87 na de zomer/herfst tot 81 op 1 januariquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WelkomVertel eens wat meer: hoe wil je af gaan vallen en hoeveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |