..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft ff gewacht tot 13 uur, 4 streams![]()
![]()
Net alsof achter geen genoeg manieren heeft om Natasia erin te houden. Of ik met me sterk vergissen dat gedoe met Natasia is al geregeld die gaat pas als de febo er klaar voor is om d'r te vervangen door een neiuwe miljonair.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al geopperd dat het wellicht geen "script" was dat Huub dat telefoontje kreeg, maar wel toestemming... ik kan me zo voorstellen dat Huub geen zin had in een nutteloze ontslagaanvraag als dat toch (tijdens de stemming) door achter geblokkeerd zou worden... dat is de volgende optie dus lijkt me
Ben bang van wel jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Marrije het volgende:
Het zal de hele dag wel zo blijven, Dennis en Jaap achter de computer en Nadia en Natas bezig met kleding en makeup![]()
Dat kan ook, maar het lijkt me dat mevrouw nogal een eisenpakket op tafel heeft gelegd, en dat ze haar nu ff willen laten voelen dat ze niet alles naar haar hand kan zetten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Net alsof achter geen genoeg manieren heeft om Natasia erin te houden. Of ik met me sterk vergissen dat gedoe met Natasia is al geregeld die gaat pas als de febo er klaar voor is om d'r te vervangen door een neiuwe miljonair.
Ben bang van wel jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens wat nuttigs gaan doen![]()
Precies!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Ik zie het al, Natasia gaat weer eens nergens heen vanavond.
Vreemd, want niemand heeft haar meer echt nodig als backup, en het wordt zoveel rustiger in het huis. Zeker voor je oren. Maar ook voor je ogen. Is toch een zégen, om verlost te zijn van die loenzende grootsmoel, die te pas en te onpas d'r smerige uiers loopt in te smeren en met d'r dikke reet in strakke witte broekjes rondparadeert. Goor wijf.![]()
Naaktschrijven spreekt mij als naaktschrijver wel aan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit er een leuke site voor je bij?![]()
Het zal toch nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:17 schreef pasjesjen het volgende:
Nada gaat natasia niet wegstemmen
Wat me wel een beetje verbaasd is dat Natasia zo nadrukkelijk zegt ze nergens heen gaat. Is zij zich bewust van de sanctie (wat was dat ook alweer?) als zij akkoord gaat met d'r eigen ontslag? Verder irriteert het me mateloos dat 4 miljonairs op de ontslagdag een uitje hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar het lijkt me dat mevrouw nogal een eisenpakket op tafel heeft gelegd, en dat ze haar nu ff willen laten voelen dat ze niet alles naar haar hand kan zetten...
Dat ze dus wel toestemming gegeven hebben maar er vanuit gaan dat iemand (Amanda? Nadia? Dennis?) haar er wel inhoudt.
Al was het alleen maar om de onderhandelingen met Natasia even op scherp te zetten.
Is weer aandacht vrage van d'r.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Wat loopt Nada toch te zeiken. Ze wist toch van te voren dat er 120 camera's hangen die haar overal volgen, en nu zeuren dat ze zich niet in durft te smeren of een vaginale douche gebruiken.
Vreemde en slechte timing.Ik vraag me af wat de bedoeling is dat ze onderling niet kunnen overleggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat me wel een beetje verbaasd is dat Natasia zo nadrukkelijk zegt ze nergens heen gaat. Is zij zich bewust van de sanctie (wat was dat ook alweer?) als zij akkoord gaat met d'r eigen ontslag? Verder irriteert het me mateloos dat 4 miljonairs op de ontslagdag een uitje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |