Etenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef DrsH het volgende:
Ik mis de HH al enige tijd waar zijn die en wat hebben ze gedaan??
Ja daar hangt die ook vanaf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:37 schreef Marrije het volgende:
Alsof dennis zijn stem van nadia moet afhangen
Ik heb zelden zo'n zwakke figuur meegemaakt als dennix, deze kneus kan echt niet voor zichzelf denken en spreken dus zo snel mogelijk naar huis. Ik begin ook zijn twee maanden onschendbaarheid te begrijpen nuquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap tegen Dennis: je moet actie ondernemen en bellen naar achter en vragen hoe het zit
Dennis : Klopt.
En hij loopt naar de keuken om vreten te pakken.![]()
Ja dat is net zoiets als terrorquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap tegen Dennis: je moet actie ondernemen en bellen naar achter en vragen hoe het zit
Dennis : Klopt.
En hij loopt naar de keuken om vreten te pakken.![]()
Eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Ik zie het al, Natasia gaat weer eens nergens heen vanavond.
Vreemd, want niemand heeft haar meer echt nodig als backup, en het wordt zoveel rustiger in het huis. Zeker voor je oren. Maar ook voor je ogen. Is toch een zégen, om verlost te zijn van die loenzende grootsmoel, die te pas en te onpas d'r smerige uiers loopt in te smeren en met d'r dikke reet in strakke witte broekjes rondparadeert.
Ik doe het niet vaak, maar ..quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Vreemd, want niemand heeft haar meer echt nodig als backup, en het wordt zoveel rustiger in het huis. Zeker voor je oren. Maar ook voor je ogen. Is toch een zégen, om verlost te zijn van die loenzende grootsmoel, die te pas en te onpas d'r smerige uiers loopt in te smeren en met d'r dikke reet in strakke witte broekjes rondparadeert.
En gisteren waren er nog veel mensen van overtuigd dat dit het script was (dat ze eruit zou gaan)quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Er is geen script, wel sturing, VEEL sturing.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En gisteren waren er nog veel mensen van overtuigd dat dit het script was (dat ze eruit zou gaan)
Dus toch niet?
De een denkt dat álles gescript is. Lijkt me onzin.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En gisteren waren er nog veel mensen van overtuigd dat dit het script was (dat ze eruit zou gaan)
Dus toch niet?
Uhm, hoe wil jij het dan noemen als Natasia roept dat "achter" haar toch niet laat gaan en ze haar er niet uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus toch niet?
Scherpquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, hoe wil jij het dan noemen als Natasia roept dat "achter" haar toch niet laat gaan en ze haar er niet uit mogen stemmen![]()
Daar zal ze weer een paar boompjes voor moeten planten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze heeft de douche al aangezet... waterverspilling![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
De een denkt dat álles gescript is. Lijkt me onzin.
De ander denkt dat helemaal niéts gescript / gestuurd is, dat is m.i. echt naďef.
Het is iets er tussenin. Daar zijn overstelpende bewijzen voor, maar laten we die discussie maar niet wéér gaan beginnen hier.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, hoe wil jij het dan noemen als Natasia roept dat "achter" haar toch niet laat gaan en ze haar er niet uit
mogen stemmen![]()
Maar gisteren waren een flink aantal fokkers ervan overtuigd dat Natasia eruit stemmen het nieuwe script was. Dat kón gewoon niet anders. Huub trok opeens zijn ontslagaanvraag voor Brian in na een telefoontje met de redactie en vroeg er toen een aan voor Natasia. Dat móest dus het nieuwe script wel zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, hoe wil jij het dan noemen als Natasia roept dat "achter" haar toch niet laat gaan en ze haar er niet uit
mogen stemmen![]()
er is idd heel erg veel sturing richting een script...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is geen script, wel sturing, VEEL sturing.![]()
Daar geloof ik ook wel in ja. Dat is duidelijk gebleken dat afgelopen maanden. Natasia mag er niet uit.quote:
Scriptingish!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef farceman het volgende:
[..]
er is idd heel erg veel sturing richting een script...
Heeft ze het overleefd?quote:
Ik heb gisteren al geopperd dat het wellicht geen "script" was dat Huub dat telefoontje kreeg, maar wel toestemming... ik kan me zo voorstellen dat Huub geen zin had in een nutteloze ontslagaanvraag als dat toch (tijdens de stemming) door achter geblokkeerd zou worden... dat is de volgende optie dus lijkt mequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar gisteren waren een flink aantal fokkers ervan overtuigd dat Natasia eruit stemmen het nieuwe script was. Dat kón gewoon niet anders. Huub trok opeens zijn ontslagaanvraag voor Brian in na een telefoontje met de redactie en vroeg er toen een aan voor Natasia. Dat móest dus het nieuwe script wel zijn.
Maar het ergste gebuffer lijkt nou weg.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Maar wat is dat idd met die reclame onderaan de pagina..Nieuw idee van Danny?
Het kan ook een script zijn om het op een script te laten lijken en dan dat script onderuit te halen .quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar gisteren waren een flink aantal fokkers ervan overtuigd dat Natasia eruit stemmen het nieuwe script was. Dat kón gewoon niet anders. Huub trok opeens zijn ontslagaanvraag voor Brian in na een telefoontje met de redactie en vroeg er toen een aan voor Natasia. Dat móest dus het nieuwe script wel zijn.
Bij de profielen lijken ze er (gelukkig) al weer uitgesloopt te zijn... daar stonden ze een uurtje geleden ook..quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Maar wat is dat idd met die reclame onderaan de pagina..Nieuw idee van Danny?
oh nee het was dennis, of jaapquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:57 schreef Marrije het volgende:
Nadia draait ff een plaatje ter bevordering van haar zelfvertrouwen
Niet iedereen hoor. 'We' blijven wel fokken ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Lekker belangrijk, script of geen script, sturing of geen sturing. We blijven toch kijken dus !!!!!
Zal ik ook eens proberen, douche aanzetten als ik naar mijn werk ga en als ik terug kom is het water lekker op temperatuur.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
Staat nou al die tijd de douche aan en zij loopt nog op haar gemak een cdtje uit te zoeken
Zit er een leuke site voor je bij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:57 schreef demins het volgende:
[..]
Maar het ergste gebuffer lijkt nou weg.....
ze staat er net pas onder...ze moest eerst in haar badjas rondparaderen voor de cameraquote:
ze heeft ff gewacht tot 13 uur, 4 streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze staat er net pas onder...ze moest eerst in haar badjas rondparaderen voor de camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |