Op welke?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik zie het ook....
heb erop geklikt![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik sta nogal zwak in mijn schoenen met bepaalde dingen...![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Op welke?![]()
Dennis is volgens mij nog dommer dan Amanda. Hij verhult het alleen beter met z'n onderkin.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis is volgens mij nog dommer dan Amanda. Hij verhult het alleen beter met z'n onderkin.
Ik zag net "Naakt schrijven" staan....die heb ik overgeslagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Op welke?![]()
Inderdaad daar heeft hij gelijk in, maar zo komt hij er onderuit dat hij ook een Scheitluis is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef pasjesjen het volgende:
Nix heeft wel gelijk, nada gaat niet mee zonder amanda
Ach mevrouw onschendbaar zal toch zeggen en weten"ik ga nergens".quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Wat is Dennix een scheiterd en nu zeggen dat nadia niks gaat doen, maar die LUL wil gewoon niks doen.
en daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad daar heeft hij gelijk in, maar zo komt hij er onderuit dat hij ook een Scheitluis is.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Vreemd dat niemand dit is opgevallen.
Fries staat hier gewoon keihard af te luisteren
Fries kent ook gebaren, want hij kijkt ook altijd het journaal voor doven en slechthorendenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Pfff, Nas vraagt iets en hij schrikt en valt aan alle kanten stilquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:20 schreef Clank het volgende:
Nu de vier aan het varen zijn voelt Dennis zich heel wat.. hij wordt ineens ook weer bij het spel betrokken![]()
Nee ze baalt als ze eruit gestemd wordt dat is haar eer te na. Geen gedagzegfeest etc. etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
Zou het toneelspel zijn van Natasia dat ze "echt niet wil en bang is voor een Ilona situatie" en nog geen zin hebben in de kinderen (nog een maand schoolvakantie immers) of kan ze het echt niet hebben dat haar plannen gedwarsboomd worden??
Haar referenties naar de Ilona situatie zijn sowieso BS natuurlijk, want als je dat laat spelen dan had ze er al uitgemoeten: telkens zeuren dat je (binnenkort) naar huis wilt valt daar ook onder.
Zeuren over naar huis gaan viel al onder Ilona situatie en zou op een directe verwijdering komen te staan, dat argument kan ze dus niet gebruiken.
*streams uit*quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:23 schreef Mika25 het volgende:
Het boottochtje gaat nu ineens weer wel door?
Dennis zei net dat ze van 11 tot 18 uur gingen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*streams uit*
Hoe laat zijn ze terug ?
En de kinderen een maand lang verzorgen hèquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ze baalt als ze eruit gestemd wordt dat is haar eer te na. Geen gedagzegfeest etc. etc.
Zouden ze daar een vakantiehulppaardenmeisje nodig hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Thank Youquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dennis zei net dat ze van 11 tot 18 uur gingen.
ik hoop eruitquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef Zus_konijn het volgende:
Wat denken jullie Natas erin of eruit?
Geef haar op danquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zouden ze daar een vakantiehulppaardenmeisje nodig hebben?
Ik weet nog een heel lief paardenmeisje
Idem!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik hoop eruit
maar ik denk dat ze blijft
poesiequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:32 schreef ikreageer het volgende:
Wat loopt die Dennis te draaien zeg , wat een figuur.. Bange haas!
Febo laat haar nooit gaan die wil een nieuwe miljonair.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef Zus_konijn het volgende:
Wat denken jullie Natas erin of eruit?
Geen ideequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef DrsH het volgende:
Ik mis de HH al enige tijd waar zijn die en wat hebben ze gedaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |