Sterker nog: ik zag dat toen ze ging slapen..."Jongens, ik doe mijn oordopjes in dus ik hoor jullie niet meer..tot morgen!"quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat klopt althans dat zegt zij altijd zelf scherp opgemerkt![]()
![]()
Ze hoeft dan n.l niet al dat gekreun aan te horen van B&A
precies dat heb ik ook gehoordquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zag dat toen ze ging slapen..."Jongens, ik doe mijn oordopjes in dus ik hoor jullie niet meer..tot morgen!"
dus dat in combinatie met gefluister lijkt het mij onmogelijk dat ze ook maar iets gehoord heeft..![]()
Ze liegt dat ze barst maar de vraag is waar het verhaal dan wel vandaan komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zag dat toen ze ging slapen..."Jongens, ik doe mijn oordopjes in dus ik hoor jullie niet meer..tot morgen!"
dus dat in combinatie met gefluister lijkt het mij onmogelijk dat ze ook maar iets gehoord heeft..![]()
lekker rustig zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk nu liever naar die vrouw van het journaal voor doven en slechthorende, best aardig, zonder geluid.
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk nu liever naar die vrouw van het journaal voor doven en slechthorende, best aardig, zonder geluid.
![]()
Wie is Sharon nu weer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Sharon en Natasja staan te praten maar dat mogen we dus niet horen.
Geen last van, heb mijn ads block filter aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
Is dat nieuw hier, die Google ads , na het bericht invoeren?
Grapjasquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen last van, heb mijn ads block filter aan![]()
ik heb er ook geen last van hoorquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef Marrije het volgende:
Ik merk dat ik steeds meer een hekel krijg aan die jankstem van Nadia, ik verdraag Natas nog beter![]()
Dat meen je niet? Maken ze voor mij een uitzondering misschien.quote:
Als ik de verkleinwoorden van Natasja wegdenk en haar geschreeuw kan ik hier wel in meegaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef Marrije het volgende:
Ik merk dat ik steeds meer een hekel krijg aan die jankstem van Nadia, ik verdraag Natas nog beter![]()
dan blijft er niks overquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik de verkleinwoorden van Natasja wegdenk en haar geschreeuw kan ik hier wel in meegaan.
Thanx, het is weer weg nu, raar hoor.quote:
Da's ook weer waar.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
Kan ze niet gewoon doen, zoals in het script staat?
- Val van je paard en krijg een dwarslezing !
Zie je wel, ik ging al aan mezelf twijfelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef noekje het volgende:
Ik zie ook allemaal ads en het gaat allemaal over relaties.
Vrouw zoekt mannen?
Verleid iedere vrouw
Relatie Man vrouw
De nieuwe gay site
Dit is een cos, geen parenclub.![]()
tot zowquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Time to walk the dog, laterzzzzzzzz.
Part-time eikelquote:
Hoeft niet, ik zie het ook....quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je wel, ik ging al aan mezelf twijfelen.
Ajb, nu ben ik weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef Marrije het volgende:
waar is blomst, we hebben zo weinig caps![]()
![]()
jaap bewerkt dennis
Jij klikt ook op alles hequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik zie het ook....
heb erop geklikt![]()
Ja ik sta nogal zwak in mijn schoenen met bepaalde dingen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij klikt ook op alles he![]()
Klik hier !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |