..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft ff gewacht tot 13 uur, 4 streams![]()
![]()
Net alsof achter geen genoeg manieren heeft om Natasia erin te houden. Of ik met me sterk vergissen dat gedoe met Natasia is al geregeld die gaat pas als de febo er klaar voor is om d'r te vervangen door een neiuwe miljonair.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al geopperd dat het wellicht geen "script" was dat Huub dat telefoontje kreeg, maar wel toestemming... ik kan me zo voorstellen dat Huub geen zin had in een nutteloze ontslagaanvraag als dat toch (tijdens de stemming) door achter geblokkeerd zou worden... dat is de volgende optie dus lijkt me
Ben bang van wel jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Marrije het volgende:
Het zal de hele dag wel zo blijven, Dennis en Jaap achter de computer en Nadia en Natas bezig met kleding en makeup![]()
Dat kan ook, maar het lijkt me dat mevrouw nogal een eisenpakket op tafel heeft gelegd, en dat ze haar nu ff willen laten voelen dat ze niet alles naar haar hand kan zetten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Net alsof achter geen genoeg manieren heeft om Natasia erin te houden. Of ik met me sterk vergissen dat gedoe met Natasia is al geregeld die gaat pas als de febo er klaar voor is om d'r te vervangen door een neiuwe miljonair.
Ben bang van wel jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens wat nuttigs gaan doen![]()
Precies!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Ik zie het al, Natasia gaat weer eens nergens heen vanavond.
Vreemd, want niemand heeft haar meer echt nodig als backup, en het wordt zoveel rustiger in het huis. Zeker voor je oren. Maar ook voor je ogen. Is toch een zégen, om verlost te zijn van die loenzende grootsmoel, die te pas en te onpas d'r smerige uiers loopt in te smeren en met d'r dikke reet in strakke witte broekjes rondparadeert. Goor wijf.![]()
Naaktschrijven spreekt mij als naaktschrijver wel aan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit er een leuke site voor je bij?![]()
Het zal toch nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:17 schreef pasjesjen het volgende:
Nada gaat natasia niet wegstemmen
Wat me wel een beetje verbaasd is dat Natasia zo nadrukkelijk zegt ze nergens heen gaat. Is zij zich bewust van de sanctie (wat was dat ook alweer?) als zij akkoord gaat met d'r eigen ontslag? Verder irriteert het me mateloos dat 4 miljonairs op de ontslagdag een uitje hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar het lijkt me dat mevrouw nogal een eisenpakket op tafel heeft gelegd, en dat ze haar nu ff willen laten voelen dat ze niet alles naar haar hand kan zetten...
Dat ze dus wel toestemming gegeven hebben maar er vanuit gaan dat iemand (Amanda? Nadia? Dennis?) haar er wel inhoudt.
Al was het alleen maar om de onderhandelingen met Natasia even op scherp te zetten.
Is weer aandacht vrage van d'r.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Wat loopt Nada toch te zeiken. Ze wist toch van te voren dat er 120 camera's hangen die haar overal volgen, en nu zeuren dat ze zich niet in durft te smeren of een vaginale douche gebruiken.
Vreemde en slechte timing.Ik vraag me af wat de bedoeling is dat ze onderling niet kunnen overleggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat me wel een beetje verbaasd is dat Natasia zo nadrukkelijk zegt ze nergens heen gaat. Is zij zich bewust van de sanctie (wat was dat ook alweer?) als zij akkoord gaat met d'r eigen ontslag? Verder irriteert het me mateloos dat 4 miljonairs op de ontslagdag een uitje hebben.
Ben blij dat ze dat niet durft trouwens, ik zit er niet op te wachten om dat te zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Wat loopt Nada toch te zeiken. Ze wist toch van te voren dat er 120 camera's hangen die haar overal volgen, en nu zeuren dat ze zich niet in durft te smeren of een vaginale douche gebruiken.
Ga je even uitgebreid tegen je niet likker en de camera zeggen dat je de vaginale douche niet kan gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
en weet je, ze zou het doen! Ondertussen zou ze giechelend in de camera en spiegel kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef HiDiHo het volgende:
Nou nadia, benen wijd en mastruberen voor de camera. Dat wil je toch ?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
en weet je, ze zou het doen! Ondertussen zou ze giechelend in de camera en spiegel kijken.
Sanctie op akkoord gaan met eigen ontslag is ontslag zonder teruggave van de borg, echter aansturen op eigen ontslag door oeverloos geouwehoer over hoe graag je (binnenkort) naar huis wilt heeft als sanctie directe verwijdering zonder teruggave van de borg.... dus al zou ze niet "akkoord gaan" met haar ontslag, ze loopt wel zeker constant te zeiken over haar bijna vertrek en stelt ook niet meer dat ze tot 23 september blijft... ze wekt dus de suggestie dat haar medebewoners haar een plezier doen door haar voor die tijd weg te stemmen (anders immers verlies van borg).quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat me wel een beetje verbaasd is dat Natasia zo nadrukkelijk zegt ze nergens heen gaat. Is zij zich bewust van de sanctie (wat was dat ook alweer?) als zij akkoord gaat met d'r eigen ontslag? Verder irriteert het me mateloos dat 4 miljonairs op de ontslagdag een uitje hebben.
Dat is de vraag nog maar... Amanda, Brian, Huub en Lieke kunnen zo uitstekend overleggen natuurlijk en als het bij die vier rond is dan is het risico voor Dennis, Jaap en Nadia vrij groot (outcasting) als ze daar niet in meegaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemde en slechte timing.Ik vraag me af wat de bedoeling is dat ze onderling niet kunnen overleggen.
Ik hoop dat dat de opzet is maar ik vraag me echt af of ze Nada kunnen overtuigen, ze lijkt zo stellig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar... Amanda, Brian, Huub en Lieke kunnen zo uitstekend overleggen natuurlijk en als het bij die vier rond is dan is het risico voor Dennis, Jaap en Nadia vrij groot (outcasting) als ze daar niet in meegaan
Maarja voor haar gelden de Natasia-regels dus dit wordt ook weer door de vingers gezien voor mevrouw..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sanctie op akkoord gaan met eigen ontslag is ontslag zonder teruggave van de borg, echter aansturen op eigen ontslag door oeverloos geouwehoer over hoe graag je (binnenkort) naar huis wilt heeft als sanctie directe verwijdering zonder teruggave van de borg.... dus al zou ze niet "akkoord gaan" met haar ontslag, ze loopt wel zeker constant te zeiken over haar bijna vertrek en stelt ook niet meer dat ze tot 23 september blijft... ze wekt dus de suggestie dat haar medebewoners haar een plezier doen door haar voor die tijd weg te stemmen (anders immers verlies van borg).
Ze overtreedt de Ilona-regel dus sowieso al.
Dan hoeft ze zich ook niet druk te maken over overtreding van de Ilona regel (wat ze Huub verwijt met zijn ontslag aanvraag voor haar maar zelf toch al doet)quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maarja voor haar gelden de Natasia-regels dus dit wordt ook weer door de vingers gezien voor mevrouw..![]()
Anyone?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef Zapper het volgende:
Wanneer en hoe laat is die stemmingronde?
Ach welnee... die Nadia liegt alles aan elkaar en zit vanavond rustig met een uitgestreken smoelwerk Natasia de hut uit te stemmen als Amanda haar verteld heeft dat dat de bedoeling is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat de opzet is maar ik vraag me echt af of ze Nada kunnen overtuigen, ze lijkt zo stellig.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef ikreageer het volgende:
En daar bij komt ook nog dat ze denkt dat ze maatje 38 heeft..
Dat staat nooit op voorhand vast, het enige wat wel vrij zeker is, is dat ze de geplande tijd niet gaan halen, dus of dat nou 20.00 uur of 22.00 uur is... maakt niet uit, het wordt toch later.quote:
Gisterquote:
Op basis waarvan zou zij een eisenpakket op tafel kunnen leggen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar het lijkt me dat mevrouw nogal een eisenpakket op tafel heeft gelegd
Paar bitches van Fok hadden een aksie opgezet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat ze het toch vol gaat houden tot 23 september. Wat wil dat mens nou?
Dat mag ze wel zeggen (anders zou iedereen op die manier wel heel makkelijk een stemming kunnen afwenden) er staat alleen als sanctie een onmiddelijke verwijdering zonder teruggave van borg op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Natasia vindt het ook wel lekker als ze vanavond thuis is , dat mag zei toch niet zeggen want dan gaat de stemming toch niet door?
En het staat toch al vastquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat nooit op voorhand vast, het enige wat wel vrij zeker is, is dat ze de geplande tijd niet gaan halen, dus of dat nou 20.00 uur of 22.00 uur is... maakt niet uit, het wordt toch later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |