abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51842793
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Vind je dan ook dat de rabo directie fout zit door hem uit de tour te nemen? (puur nieuwsgierigheid)
Ja, absoluut.

En het ontslag is natuurlijk helemaal van de zotte.

Let maar eens op, Erik Breuking zal ook vertrekken. Die kwam met een grote lach op zijn gezicht het hotel binnen om Michael te feliciteren. Wist nergens wat vanaf .
pi_51842801
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat we niet moeten vergeten hoe Rasmussen heeft gereden in deze tour
Is het daarom niet des te stommer van hem om dit alles op het spel te zetten? Hij wist echt wel waar hij mee bezig was/welk risico hij liep.
Dat maakt het juist zo zonde en zo tonglosmakend, het feit dat hij zo goed reed, dat hij zo'n favoriet was van velen, dat hij zo'n goede kans maakte.
Vivre
pi_51842803
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat we niet moeten vergeten hoe Rasmussen heeft gereden in deze tour
ja Rasmussen had 2 etappe zeges, geel en won wss de Tour. Allemaal leuk en aardig maar regels zijn regels en ook die kip moet zich eraan houden of je nu in het geel rijdt en werelds bezig was boeit niet meer.
pi_51842807
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dan lopen ze op sportwereld achter. Daar stond de reactie klaar voor 'de krant van morgen'
http://www.ad.nl/sport/tour/article1536626.ece

Stond woensdagochtend in de krant.
***** Kraak.....
pi_51842813
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:35 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ja Rasmussen had 2 etappe zeges, geel en won wss de Tour. Allemaal leuk en aardig maar regels zijn regels en ook die kip moet zich eraan houden of je nu in het geel rijdt en werelds bezig was boeit niet meer.
En zo werkt dat.
***** Kraak.....
pi_51842817
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:34 schreef Repitop het volgende:

[..]

Ja, absoluut.

En het ontslag is natuurlijk helemaal van de zotte.

Let maar eens op, Erik Breuking zal ook vertrekken. Die kwam met een grote lach op zijn gezicht het hotel binnen om Michael te feliciteren. Wist nergens wat vanaf .
Dat moet een pijnljk moment geweest zijn
Vivre
pi_51842818
In de jaren van Armstrong waren er nog geen out of competition controles?
pi_51842823
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:36 schreef Repitop het volgende:
Jawel, zelfs tijdens de Kerst.
sig verwijderd door FA
pi_51842830
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het gaat daar toch om? Hij was niet op de plaats waar hij volgens de ploeg moest zijn. Hij heeft zijn baas dus niet eerlijk verteld waar hij was, en daarom heeft Rabo hem uit de ploeg gehaald.

Of zit ik er naast?
Volgens mij klopt dat. Plus dat hij al eerder controles had ontlopen, dat speelde volgens mij ook mee in de beslissing. Of was dat weer iets anders? (god, het is tien over half 3, ik begin door de bomen het bos kwijt te raken)
Vivre
pi_51842831
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:34 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Is het daarom niet des te stommer van hem om dit alles op het spel te zetten? Hij wist echt wel waar hij mee bezig was/welk risico hij liep.
Dat maakt het juist zo zonde en zo tonglosmakend, het feit dat hij zo goed reed, dat hij zo'n favoriet was van velen, dat hij zo'n goede kans maakte.
Dat is waar, maar daarom wil ik heel graag weten wat Rasmussen's verhaal is.
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
pi_51842837
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:30 schreef One_of_the_few het volgende:
in de verklaring van rasmussen doet hij voorkomen dat het italie verhaal datgene is waarvoor hij gestraft is.
Wat zou het een blunder zijn als de directie dacht dat het nieuw bewijs was, maar dat het om dezelfde zaak gaat.
Hoezo zelfde zaak? Het gaat om een periode waarover Rasmussen de afgelopen tijd bij hoog en laag tegen de UCI, zijn eigen ploeg en de pers, heeft verkondigd dat hij in Mexico was. Maar daar was hij in ieder geval een deel van de tijd niet. Hij was in Italië. Dat lijkt me ernstig genoeg, zeker in het licht van "administratieve fouten" in dezelfde periode.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51842838
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:31 schreef Repitop het volgende:

[..]

Absoluut.

Je mag als renner meerdere tests missen per jaar. UCI zit hier zeker fout. Was al bijna een maand bekend en juist nu kwamen ze er mee. Stelletje schijnheilige lijers zijn het. Heel de wielerwereld is ziek.
UCI zit niet fout. Bij Rabo werd vandaag bekend dat hij hun voorgelogen had en ipv Mexico in Italië zat. Dit was de aanleiding om hem uit de Tour te halen. Dit heeft niks met de tests te maken die hij gemist heeft, dit gaat over de ploegleiding voorliegen en zeggen dat je in land/plaats A bent en op land/plaats B bent. Dat is een overtreding van de regelementen.
pi_51842839
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het gaat daar toch om? Hij was niet op de plaats waar hij volgens de ploeg moest zijn. Hij heeft zijn baas dus niet eerlijk verteld waar hij was, en daarom heeft Rabo hem uit de ploeg gehaald.

Of zit ik er naast?
Ik dacht dat naast de zaken die er al liepen en gepaseerd waren rabo nieuwe info kreeg. Een 3e geval waarvan rasmussen dus niks tegen de leiding had gezegd.

Iemand eerst een boete geven en dan midden in de tour in de gele trui hem eruit halen zou nergens op slaan. Ze wisten toch dat hij toen fout zat?
Oke, ze wisten dat hij telaat was met inleveren toen.

nu ik het zo typ, het moet haast wel een nieuw incident zijn.

Ook al lever je iets te laat in, daarvoor de boete, dan is het liegen over wat hij telaat heeft ingeleverd de reden van ontslag.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51842842
quote:
Jawel maar Armstrong heeft andere waardes vanwege zijn kankerverleden.
pi_51842846
Ik mag lijen dat Contador ook uit koers wordt genomen vanwege dat Fuentes-verhaal, dan maar Evans of Leipheimer...
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:38:18 #41
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51842849
quote:
Wat er vooral niet waren zijn verschillende nieuwe tests die dit jaar en de vorige twee jaar in voege zijn gegaan in de dopinglabs. Opsporingsmethoden voor EPO , bloeddoping , en nieuwe opspoormethodes voor Testosteron en anabolen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51842850
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/sport/tour/article1536626.ece

Stond woensdagochtend in de krant.
Dan lijkt me daar niks hypocriet aan van heintje
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51842861
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:37 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

Dat is waar, maar daarom wil ik heel graag weten wat Rasmussen's verhaal is.
Ik ook
Vivre
pi_51842862
Het gaat om wat nieuws. Vandaag kwam een bericht dat iemand hem in Italië had gezien toen hij zei dat hij in Mexico was. Na de etappe heeft de leiding van de Rabobank ploeg hem hier mee geconfronteerd en hij heeft toegegeven dat dit waar was.
pi_51842870
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dan lijkt me daar niks hypocriet aan van heintje
Inderdaad.
Al ben ik benieuwd hoe hij er nu dan tegenover staat, op dezelfde dag dat zijn interview gepubliceerd is gebeurd dit.

Edit:
staat er een beetje scheef, het is laat.
Vivre
pi_51842876
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:37 schreef Unstoppable het volgende:

Dat is een overtreding van de regelementen.
Na al een officiele waarschuwing van zijn werkgever.

Dit wordt een WGR topic.
***** Kraak.....
pi_51842886
hoop dat ze Solar ze kamer en Contador ze kamer ook nog ff uitspitten daar geloof ik nu ook echt helemaal niks meer van.
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
pi_51842890
#9 al? Jullie gaan hier sneller dat de COS van het DGK-subforum (en dat zegt veel! )
pi_51842891
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef ruud.nl het volgende:
Ik mag lijen dat Contador ook uit koers wordt genomen vanwege dat Fuentes-verhaal, dan maar Evans of Leipheimer...
Ik zou niet weten waarom Contador er nu uit moet ondanks die so called link met Fuentes die er niet eens is
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:42:11 #50
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842896
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:39 schreef Unstoppable het volgende:
Het gaat om wat nieuws. Vandaag kwam een bericht dat iemand hem in Italië had gezien toen hij zei dat hij in Mexico was. Na de etappe heeft de leiding van de Rabobank ploeg hem hier mee geconfronteerd en hij heeft toegegeven dat dit waar was.
Nou ja, dat bedoel ik ook. Maar zijn eerdere 'incidenten' waren ook toen hij in Mexico was. Daarom zag ik een verband enzo.

Maar hij is nu toch door de Rabo eruit gehaald, omdat hij hun regels overtreden heeft? Hij heeft tegen de ploegleiding gelogen over zijn verblijfplaats. En daarom moet hij stoppen en is hij ontslagen. Zie ik dat zo goed?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')