kan ik ook wel over klagne, er loopt er nog een van vorig jaar waar als Landis wordt vrijgesproken ik 60 euro krijg en anders niet en in de versie van dit jaar ben ik mn eerste plek ook al kwijt dankzij al die doping rennersquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:25 schreef borisz het volgende:
Casa Luna is een best lollig programma, ging net iemand klagen over zijn wielerpoules![]()
je bedoelt je verjaardagstopic?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef dndiek het volgende:
Ik kan ook klagen over posts die door een slotje heen knallen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:04 schreef DarkShine het volgende:
Net ff weekendje Luxemburg geboekt. Wou niet weg komend weekend (Rasmussen in het geel, Parijs in zicht), vanavond meteen geboekt.
drukfoutjequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef Bluezz het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooi
De trein had de airco vol aan *bibber*
Ik lees net in de krant dat de treinkaartjes volgend jaar goedkoper worden, ik heb het 3 keer gelezen, en ik geloof het nog steeds niet
quote:Jos Brink ongeneeslijk ziek
Jos Brink (65) is ongeneeslijk ziek.
Dat heeft zijn impressariaat bekend
gemaakt.De presentator heeft darmkanker
met uitzaaiingen in zijn longen,been,en
zijn lymfeklieren.De ziekte werd deze
week ontdekt.
Brink brak zijn vakantie in Italië af
omdat hij zoveel pijn had.In Nederland
ging hij naar het ziekenhuis en daar
kreeg hij al snel het slechte nieuws.
Volgende week wordt de behandeling
gestart.Eerst wordt hij geopereerd en
daarna krijgt hij chemotherapie.
Op doktersvoorschrift ziet Brink af van
de geplande tour met cabaretgroep
Purper.
Ms omdat dan die chipkaart in gaat. dan wordt het voor 75 % van de reizen 1% goedkoper, en voor 25% alsnog duurderquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees net in de krant dat de treinkaartjes volgend jaar goedkoper worden, ik heb het 3 keer gelezen, en ik geloof het nog steeds niet
misschien gaan ze airco's uitzetten, dat scheelt energie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde het op de radio vanochtend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
Jos Brink ongeneeselijk ziek (kanker)
Klopt, ik heb hem al uitgeprobeerd in Amsterdam, en het is in gebruik veel duurder dan de strippenkaartquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:13 schreef Ole het volgende:
Ms omdat dan die chipkaart in gaat. dan wordt het voor 75 % van de reizen 1% goedkoper, en voor 25% alsnog duurder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |