ja, maar dat geldt volgens mij niet in dit geval, of ik moet nu iets heel erg gemist hebben (niet sarcastisch bedoeld, ik was pas laat thuis en heb het begin van alle consternatie gemist, dus heb me snel in moeten lezen en overal info vandaan geplukt, excusez moi als ik iets mis)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als een renner niet in koers is, en dat ook de komende tijd niet wil zijn, moet hij dan niet in zijn vrije tijd kunnen doen wat hij wil? Binnen bepaalde termijnen van een koers waaraan een renner deelneemt, moet controle plaatsvinden, en artsen kunnen die termijnen wel vast stellen. Maar daar buiten, nee, dan niet.
Precies, net als dat XTC gedoe van Ullrich, het was bekend dat hij die tijd sowieso geen wedstrijden zou rijden, laat hem dan gewoon....quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als een renner niet in koers is, en dat ook de komende tijd niet wil zijn, moet hij dan niet in zijn vrije tijd kunnen doen wat hij wil? Binnen bepaalde termijnen van een koers waaraan een renner deelneemt, moet controle plaatsvinden, en artsen kunnen die termijnen wel vast stellen. Maar daar buiten, nee, dan niet.
Doping controle ontlopen is hetzelfde als doping gebruiken voor de regels.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
Wel bizar om iemand een TFD-zege te ontnemen terwijl hij nog niet eens daadwerkelijk betrapt is op doping.
tuurlijk, 3 maanden van te voren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ? Er zijn zat mensen die voor hun werk op gelijk welk moment kunnen opgeroepen worden door hun firma en ook telkens moeten laten weten welke momenten ze echt onbeschikbaar zijn ...
Hij heeft andere UCI/ASO regels overtreden, gelogen tegen de ploegleiders en interne regels overtreden. Dat lijkt me reden genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
Wel bizar om iemand een TFD-zege te ontnemen terwijl hij nog niet eens daadwerkelijk betrapt is op doping.
Volgens de regels ja. Bij dit soort cruciale beslissingen lijkt iets meer nuance me wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doping controle ontlopen is hetzelfde als doping gebruiken voor de regels.
Nou ja, niet zo bizar, als je bedenkt dat die persoon bewust controles heeft ontlopen zodat hij niet betrapt wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
In feite is nu naar buiten gekomen dat hij ook weer een regel van de UCI heeft overtreden (dacht ik)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
Die 3 maanden van te voren is ook overroepen. Men moet idd 3 maanden op voorhand een schema doorsturen, maar men schijnt dus , zelfs via internet, daar ten alle tijde nog wijzigingen op te kunnen doorgeven ...quote:
Weet je niet, misschien steekt de vork heel anders in de steel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo bizar, als je bedenkt dat die persoon bewust controles heeft ontlopen zodat hij niet betrapt wordt.
Het was niet zijn eerste overtreding. Ze hebben gehandeld zoals afgesproken, volgens het boekje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens de regels ja. Bij dit soort cruciale beslissingen lijkt iets meer nuance me wel op z'n plaats.
Het liegen over zijn verblijfplaats medio juni. Hij zat niet in Mexico, maar in Italie. Hij heeft dus behalve de UCI te laat in te lichten, ook nog de UCI verkeerd ingelicht. Daarnaast heeft hij daarover herhaaldelijk gelogen tegen de Rabo ploegleiding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef tomttt het volgende:
Ik ben er de hele avond niet geweest, maar is er behalve de interne regels, al 1 reden gegeven (of een toelichting) voor de uitsluiting?
3 maanden van tevoren al alles laten weten vind ik wel wat ver gaan, dat zou ook wel op wat kortere termijn kunnen. Maar dat renners die zich voorbereiden op de grootste koers van het jaar getest moeten kunnen worden is natuurlijk logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Repitop het volgende:
[..]
Feit dat renners altijd en overal berijkbaar moeten zijn is opzich natuurlijk al van de zotte.
Welke andere reden kan een renner hebben om bewust tegen de UCI en zijn ploeg te liegen over zijn verblijfplaats in voorbereiding op de Tour?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien steekt de vork heel anders in de steel.
Dan wordt hij 3 maanden geschorst, volgende regels, en terecht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef Fiama het volgende:
[..]
In feite is nu naar buiten gekomen dat hij ook weer een regel van de UCI heeft overtreden (dacht ik)
That makes 3, en dat staat gelijk aan een positieve dopingtest
dan had rasmussen dat gelijk tegen de rooy verteld, en zou het wel anders zijn afgelopen neem ik aan, als hij echt ene goede reden had.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien steekt de vork heel anders in de steel.
Maar nog steeds is hij niet positief bevonden....quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het liegen over zijn verblijfplaats medio juni. Hij zat niet in Mexico, maar in Italie. Hij heeft dus behalve de UCI te laat in te lichten, ook nog de UCI verkeerd ingelicht. Daarnaast heeft hij daarover herhaaldelijk gelogen tegen de Rabo ploegleiding.
En da's exact wat ik in gedachten had toen ik het typte.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Precies, net als dat XTC gedoe van Ullrich, het was bekend dat hij die tijd sowieso geen wedstrijden zou rijden, laat hem dan gewoon....![]()
waarom loopt ie te roepen dat ze carriere over is?? hij zou toch nog wel ergens aan de bak kunnen??quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dan wordt hij 3 maanden geschorst, volgende regels, en terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |