Tour: 96-06 Armstrong, Pantani, Riis, Ullrichquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef OProg het volgende:
[..]
2006: Giro:Basso, Suisse: Ulrich, Tour: Landis, Vuelta: Vino.
Hooguit een Franse zender of zo, maar dat zal nog tegenvallen in de nacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga zodalijk maar eens zappen, misschien betaald digitale tv zich vandaag wel uit en vind ik een zender waar het op is
wat is bewijs? Gewoon nutteloos mensen beschuldigen is nog kanslozer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:34 schreef FootballPlayer het volgende:
Alsof Boogerd geen doping gebruikt. Jezus wat een naievelingen weer hier.![]()
De bank op de hoek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Ik kan morgen wel wat doping gebruiken om wakker te blijven.
Iemand nog een bron?
Nee maar twee keer geel is wel rood bij de Rabobank.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Is liegen over waar je bent gelijk aan een positieve dopingtest?
Koffiedoping?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Iemand nog een bron?
Met l'equipe in je nek welquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Is liegen over waar je bent gelijk aan een positieve dopingtest?
landcode Italië + willekeurig nummer bellen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Iemand nog een bron?
Er schijnt in Lourdes een goede bron aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Iemand nog een bron?
jij bent echt ongelofelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Grumpey het volgende:
wat is bewijs? Gewoon nutteloos mensen beschuldigen is nog kanslozer.
ze moeten wel anders is je geloofwaardigheid nog meer wegquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of elke andere ploeg t ook gedaan zou hebben, iemand die ind e gele trui rijdt
voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef cultheld het volgende:
Welke sport zou corrupter zijn?
Klop maar bij 'n willekeurige ploeg aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Iemand nog een bron?
Ja dat klopt, maar dan nog, heeft Rasmussen zelf toegegeven dat hij heeft gelogen, of zijn ze alleenmaar op die ene Italiaan afgegaan. Als dat zo is wordt het ook steeds makkelijker om renners gewoon stuk te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef OProg het volgende:
Het is dan ook intens stom om over dit te liegen. Dat is wat anders dan met vaag bewijs geconfronteerd te worden.
Petacci is niet vergelijkbaar met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |