De Rabobank wist waarschijnlijk tot vanavond niet dat ie niet echt in Mexico was maar in Italie... weg geloofwaardigheidquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja en? Dat speelde toch niet in deze TOUR volgens de rabobank? Nu opeens wel?
Zou vooral erg sneu zijn voor Boogerd..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Falco het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat Rabo morgen aan de start verschijnt...
Jawel, die zet in zn hotel nog even ESPN aan om de laatste inning van de Mets tegen de Cardinals te zien en neemt een medium sherry en een sigaar....quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef mroijjoijoi het volgende:
Mart gaat toch niet slapen nu?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel, die zet in zn hotel nog even ESPN aan om de laatste inning van de Mets tegen de Cardinals te zien en neemt een medium sherry en een sigaar....
Henk Spaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Kan deze zak ook mee?"
Ik denk ook niet dat Boogerd en co er veel zin in zullen hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Falco het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat Rabo morgen aan de start verschijnt...
Heel de wereld staat er, behalve de NOS..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Flem het volgende:
WAAROM DE FUCK HEEFT DIE KUT-NOS GEEN BEELDEN!?
Welke rel? Oh ja, die rel waar we nog niks van gezien hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
goeie timing van die gast die naast die pastor zit, opbiechten dat je gebruikt hebt terwijl er op dat moment een enorme rel aan de gang is.
Godver ik werd daar ook zo fuckin boos van. Opgerot, ouwe lul met je cliché's en rooms gezever.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
Flikker toch op met je hypocriete woorden, Mart.
Jij weet al 10-tallen jaren dat het zo is en dat het vroeger helemaal niet eerlijk was.
En wat kan die gast ontzettend sneaky kijken, alsof die je veters uit je schoenen jat terwijl je loopt.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef Falco het volgende:
Nu krijgen we de zegen van Bodaar, yeaah
Alle cameramensen waren bij de avondetappe?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Flem het volgende:
WAAROM DE FUCK HEEFT DIE KUT-NOS GEEN BEELDEN!?
Over 30 jaar zullen we Rasmussen allemaal zien als een bedrieger, evenals Ullrich.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
Flikker toch op met je hypocriete woorden, Mart.
Jij weet al 10-tallen jaren dat het zo is en dat het vroeger helemaal niet eerlijk was.
Tjezussss, keihard gelogen en waarom? Zoveel vragen. Zullen in de loop van de week wel beantwoord worden. Echt jammer maar ja tis niet anders. De wereld vergaat gelukkig niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Rabobank wist waarschijnlijk tot vanavond niet dat ie niet echt in Mexico was maar in Italie... weg geloofwaardigheid
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hij had al een gele kaart, tevens de gele trui. drie keer geel is rood. Tja.
Hier idemquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een latertje mensenmaar ik kan gewoon niet naar bed nu
De Duitser heeft een correspondent maar geen live beelden van het hotel...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Flem het volgende:
Is er een andere zender met live-beelden?
Ja, de beelden blijven maar binnenkomen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een latertje mensenmaar ik kan gewoon niet naar bed nu
beelden? Waar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de beelden blijven maar binnenkomen!
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef kevin85 het volgende:
Heel de wereld staat er, behalve de NOS..![]()
Ik denk dat de Rabobank het antwoord al lang weet... anders waren ze echt niet zo ver gegaan... ik denk dat Rasmussen het een en ander al heeft bekend aan de ploegleidingquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tjezussss, keihard gelogen en waarom? Zoveel vragen. Zullen in de loop van de week wel beantwoord worden. Echt jammer maar ja tis niet anders. De wereld vergaat gelukkig niet.
welkom in de wereld van de radioquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ga dat doen, maar ze geven wel verslag vooor ned.1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |