Ik heb het nog maar pas maar er zit een soort stickertje op met drie kleuren groen en wanneer het de laatste kleur heeft aangenomen moet je hem vervangen...Het heet trouwens Cyberclean of mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef Frumzel het volgende:
Gaat dat niet afbrokkelen op een gegeven moment, zodat alles alsnog tussen je toetsen blijft zitten?
is het ookquote:
Mag best, tenzij je er aandelen in hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef Trusten het volgende:
Het heet trouwens Cyberclean of mag ik dat niet zeggen?
Heb geen aandelen, komt gewoon bij de Blokker vandaan voor hem 3,95 ofzo (ook geen aandelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag best, tenzij je er aandelen in hebt
Ik heb ergens een recensie in een krant zien staan, ze waren redelijk enthousiast.
Heb net effe goed plaatje gevonden, je haalt het er echt als een compacte lap weer af zeg maar dus dat afbrokkelen gaat niet gebeuren denk ik. Ook aangezien je het echt uit kan rekken tot een meter of langer en er niks gebeurt qua scheuren/brekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef Frumzel het volgende:
Gaat dat niet afbrokkelen op een gegeven moment, zodat alles alsnog tussen je toetsen blijft zitten?
Dat ding op mijn werk is nog veel ergerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef lucky_m3 het volgende:
handig, misschien dat het er dan ooit nog eens schoon uit gaat zien
Ik dacht dat het bij mij erg kon zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef PankPinther het volgende:
misschien moet ik dat ook eens proberen...![]()
[afbeelding]
Joh!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Internetplaatje van een paar honderd jaar oud![]()
Hmm, denk dat ik dat even ga proberenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon de stofzuiger erop zetten joh.
en goed uitkloppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
De toetsen vallen bij mij wel mee denk ik, het gaat mij vooral om de binnenkant. Daar ligt een hele hoop troep in. Weet iemand hoe ik dat schoon krijg?
Edit:
[..]
Hmm, denk dat ik dat even ga proberen
Voor 6 euro heb je een nieuw toetsenbord wat langermeegaat als die smurrie denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:50 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb geen aandelen, komt gewoon bij de Blokker vandaan voor hem 3,95 ofzo (ook geen aandelen) en ik dacht eerst ook van dat zal wel niet werken etc maar ik moet zeggen dat dat erg meevalt...de vraag is nu wel, hoe lang blijft het goed? Want ik ga niet elke week zo'n potje halen
![]()
Of de toetsen eruit halen en met een wattenstaafje + pure alcohol gaan schoonmaken. Werkt ideaal en snel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Ole het volgende:
en goed uitkloppen
en met wattenstaafjes/ tandenstokers wroeten
t is campquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Woutey het volgende:
Mega slimy op z'n kop, of een stempeltje er op!
Mega slimy, met geluid zonder geur!
Wel even opletten dat je geen loszittende toetsen hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat wil je niet zien nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef longinus het volgende:
Ik heb mijn toetsenbord eens uit elkaar gesloopt, wat je allemaal terugvindt
Bij mij kroop er een halfdode oorworm uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef longinus het volgende:
Dat krijg je echt niet met zoiets weg hoor
M'n zusje werkt dus ook bij de Blokker en daar is het steeds uitverkocht...daar kost het trouwens ook 3,99 (dat is ook de adviesprijs:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef -td6d- het volgende:
Ik werk bij de blokker en echt NIEMAND koopt die rotzooi.
"Uit een onderzoek van Pegasus Lab blijkt dat er op een gemiddeld computertoetsenbord meer bacteriën leven dan op een normale toiletbril. Een toetsenbord heeft maar liefst 265 keer meer bacteriën per vierkante centimeter."quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef longinus het volgende:
Ik gebruik mijn toetsenbord ook om allerlei "shit" te postenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:16 schreef Trusten het volgende:
[..]
"Uit een onderzoek van Pegasus Lab blijkt dat er op een gemiddeld computertoetsenbord meer bacteriën leven dan op een normale toiletbril. Een toetsenbord heeft maar liefst 265 keer meer bacteriën per vierkante centimeter."![]()
KIKKERquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef Bollepluis het volgende:
[..]
Bij mij kroop er een halfdode oorworm uit.![]()
Vrijwel ieder toetsenbord kan dat. Als je hem maar niet vochtig aansluit.quote:
Ah ben jij ook een trotse eigenaar van een originel IBM Model M? Ik gebruik de mijne (1390131) sinds 1987quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:17 schreef Palomar het volgende:
Ik haal om de zoveel tijd gewoon alle toetsen eruit en gooi ze in een bak met heet water en afwasmiddel. TIjdje laten weken en misschien een paar hardnekkige toetsen nog wat extra schoonmaken en je toetsenbord is weer als nieuw![]()
Ding uit de TS lijkt me niet echt goed te werken, omdat ie zo te zien nooit tussen de toetsen kan komen. Alleen het oppervlak. Meer iets voor de panische huisvrouw die het toetsenbord ook meeneemt in de dagelijkse schoonmaak van het huis...
neuh, er zijn ook genoeg andere toetsenborden waar je de toetsen uit kunt klikkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ah ben jij ook een trotse eigenaar van een originel IBM Model M? Ik gebruik de mijne (1390131) sinds 1987
blokker...?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:10 schreef Wouser het volgende:
Waar kan je dit uberhaupt kopen??? Heb al wat gezocht maar kan geen winkel vinden
1x gedaan, meteen 2 knopjes kwijt. Nee voor mij is het met een verfkwast er overheen gaan de beste optiequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
en? en? haalt het dikke drek van de toetsen?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:16 schreef Trusten het volgende:
[..]
"Uit een onderzoek van Pegasus Lab blijkt dat er op een gemiddeld computertoetsenbord meer bacteriën leven dan op een normale toiletbril. Een toetsenbord heeft maar liefst 265 keer meer bacteriën per vierkante centimeter."![]()
Even zo'n panty die je in het weekend draagt over de zuigmond trekken... kind kan de was doen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:57 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
1x gedaan, meteen 2 knopjes kwijt. Nee voor mij is het met een verfkwast er overheen gaan de beste optie![]()
WTF zit er bij jou tussen waar je een beitel voor nodig hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef Tmaatje het volgende:
Hmm en beitel en wat thinner.... werkt prima !!![]()
Nah int weekend houd ik mooi me spijkerbroek aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Even zo'n panty die je in het weekend draagt over de zuigmond trekken... kind kan de was doen...
Als ik er iets overheen heb gegooid peuter ik gewoon de toetsen eruit, ff in een sopje laten weken en ondertussen kan je het deel onder de toetsen poetsen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh dat spul moet ik ook ff halen.. Haalt het ook onder de toetsen shit vandaan want me paps heeft het hele plafond ontverft en die gaan we (?Spack?) spuiten of hoe het ook heet en nu zit dat gruis in het toetsenbord.. Anders moet ik ff kijken offie los kan.. Het is een Logitech Ultra-X tobo.. Mischien mensen met ervaring?
En dat doe je bij een Ultra-x tobo? Want ik heb wel eens geprobeerd om ze los te maken maar toen was ik bang dat ze af zouden knappen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik er iets overheen heb gegooid peuter ik gewoon de toetsen eruit, ff in een sopje laten weken en ondertussen kan je het deel onder de toetsen poetsen.![]()
Een Medion van de Aldi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dat doe je bij een Ultra-x tobo? Want ik heb wel eens geprobeerd om ze los te maken maar toen was ik bang dat ze af zouden knappen.
Klopt, maar voor mij lijkt me dat groene ding toch wel handigquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Voor 6 euro heb je een nieuw toetsenbord wat langermeegaat als die smurrie denk ik.
Ik werk nog op een IBM Model M uit '87. Ik kan de toetsjes eraf trekken en even afwassen, doekje over de rest en de boel is weer schoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dat doe je bij een Ultra-x tobo? Want ik heb wel eens geprobeerd om ze los te maken maar toen was ik bang dat ze af zouden knappen.
Het lijkt me idd niet echt handig als je ze niet uit elkaar kunt halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Toetsenborden die je niet uitelkaar kunt halen zijn suck
Ik heb het eens met een microsoft toetsenbord gedaan... ding flikkerde onherstelbaar uitelkaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het lijkt me idd niet echt handig als je ze niet uit elkaar kunt halen.![]()
Mijn Microsoft natural elite heb ik tot op het bot uit elkaar gehaald, in de vaatwasser gemikt en weer in elkaar gezet. Hoewel model M van IBM een goed toetsenbord schijnt te zijn, hebben ze niet de alleenheerschappij wat betreft afwasbaarheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb het eens met een microsoft toetsenbord gedaan... ding flikkerde onherstelbaar uitelkaar.
IBM Model M![]()
Hmmm ik gebruik het toetsenbord van mijn eerste pc uit 1987, welke toetsenborden ken je die dezelfde levensduur hebben?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Mijn Microsoft natural elite heb ik tot op het bot uit elkaar gehaald, in de vaatwasser gemikt en weer in elkaar gezet. Hoewel model M van IBM een goed toetsenbord schijnt te zijn, hebben ze niet de alleenheerschappij wat betreft afwasbaarheid.
steek je poten dan meteen in een koeienreet want daar gaan ze heen. naar de stront als je daarop tijpt....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef RijstNatie het volgende:
5 euro haha
een nieuw toetsenbord kost 7,99 bij de Kijkshop
na 2 jaar geen troep vinden in mijn toetsenbord lijkt me beter, hoe moet je huis erdan uitzien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor 5 euro per stuk een toetsenbord kopen en na een jaar wegflikkeren lijkt me wat makkelijker en niet eens veel duurder..
Wat wil een smerig toetsenbord over m'n huis zeggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
na 2 jaar geen troep vinden in mijn toetsenbord lijkt me beter, hoe moet je huis erdan uitzien?
Niet. Want die krijg je er moeilijk / niet meer in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe haal je de knoppen dan uit een Ultra-X ?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat wil een smerig toetsenbord over m'n huis zeggen?
Toevallig heb ik net sinds enkele dagen een nieuw toetsenbord, daar kan al die zooi niet in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |