Ik heb het nog maar pas maar er zit een soort stickertje op met drie kleuren groen en wanneer het de laatste kleur heeft aangenomen moet je hem vervangen...Het heet trouwens Cyberclean of mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef Frumzel het volgende:
Gaat dat niet afbrokkelen op een gegeven moment, zodat alles alsnog tussen je toetsen blijft zitten?
is het ookquote:
Mag best, tenzij je er aandelen in hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef Trusten het volgende:
Het heet trouwens Cyberclean of mag ik dat niet zeggen?
Heb geen aandelen, komt gewoon bij de Blokker vandaan voor hem 3,95 ofzo (ook geen aandelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag best, tenzij je er aandelen in hebt
Ik heb ergens een recensie in een krant zien staan, ze waren redelijk enthousiast.
Heb net effe goed plaatje gevonden, je haalt het er echt als een compacte lap weer af zeg maar dus dat afbrokkelen gaat niet gebeuren denk ik. Ook aangezien je het echt uit kan rekken tot een meter of langer en er niks gebeurt qua scheuren/brekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef Frumzel het volgende:
Gaat dat niet afbrokkelen op een gegeven moment, zodat alles alsnog tussen je toetsen blijft zitten?
Dat ding op mijn werk is nog veel ergerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef lucky_m3 het volgende:
handig, misschien dat het er dan ooit nog eens schoon uit gaat zien
Ik dacht dat het bij mij erg kon zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef PankPinther het volgende:
misschien moet ik dat ook eens proberen...![]()
[afbeelding]
Joh!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Internetplaatje van een paar honderd jaar oud![]()
Hmm, denk dat ik dat even ga proberenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon de stofzuiger erop zetten joh.
en goed uitkloppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
De toetsen vallen bij mij wel mee denk ik, het gaat mij vooral om de binnenkant. Daar ligt een hele hoop troep in. Weet iemand hoe ik dat schoon krijg?
Edit:
[..]
Hmm, denk dat ik dat even ga proberen
Voor 6 euro heb je een nieuw toetsenbord wat langermeegaat als die smurrie denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:50 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb geen aandelen, komt gewoon bij de Blokker vandaan voor hem 3,95 ofzo (ook geen aandelen) en ik dacht eerst ook van dat zal wel niet werken etc maar ik moet zeggen dat dat erg meevalt...de vraag is nu wel, hoe lang blijft het goed? Want ik ga niet elke week zo'n potje halen
![]()
Of de toetsen eruit halen en met een wattenstaafje + pure alcohol gaan schoonmaken. Werkt ideaal en snel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Ole het volgende:
en goed uitkloppen
en met wattenstaafjes/ tandenstokers wroeten
t is campquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Woutey het volgende:
Mega slimy op z'n kop, of een stempeltje er op!
Mega slimy, met geluid zonder geur!
Wel even opletten dat je geen loszittende toetsen hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon de stofzuiger erop zetten joh.
Nou dat wil je niet zien nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef longinus het volgende:
Ik heb mijn toetsenbord eens uit elkaar gesloopt, wat je allemaal terugvindt
Bij mij kroop er een halfdode oorworm uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef longinus het volgende:
Dat krijg je echt niet met zoiets weg hoor
M'n zusje werkt dus ook bij de Blokker en daar is het steeds uitverkocht...daar kost het trouwens ook 3,99 (dat is ook de adviesprijs:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef -td6d- het volgende:
Ik werk bij de blokker en echt NIEMAND koopt die rotzooi.
"Uit een onderzoek van Pegasus Lab blijkt dat er op een gemiddeld computertoetsenbord meer bacteriën leven dan op een normale toiletbril. Een toetsenbord heeft maar liefst 265 keer meer bacteriën per vierkante centimeter."quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef longinus het volgende:
Ik gebruik mijn toetsenbord ook om allerlei "shit" te postenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:16 schreef Trusten het volgende:
[..]
"Uit een onderzoek van Pegasus Lab blijkt dat er op een gemiddeld computertoetsenbord meer bacteriën leven dan op een normale toiletbril. Een toetsenbord heeft maar liefst 265 keer meer bacteriën per vierkante centimeter."![]()
KIKKERquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef Bollepluis het volgende:
[..]
Bij mij kroop er een halfdode oorworm uit.![]()
Vrijwel ieder toetsenbord kan dat. Als je hem maar niet vochtig aansluit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |