Die zijn echt extreem vetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
De postbode is ook bij mij langsgeweest.
[afbeelding]
Wit niet mooi, vind het groene jusit minder. Wit is slickquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Wit vind ik echt niet mooi in homegrowns. oranje of groen is wel mooi.
Thanks, maar zoals ik al lees moet ik me tentje op gaan zetten en daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die bovenste?
Is van de “Earthquake Huf” Pack.
heej!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
Safari print > Elephant print.
Jammer genoeg is die windbreaker er niet in mijn maat. Kom de 16 (is mn OV weer geldig) ff langs Floyd. Zet het bier maar koud![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:57 schreef thaWarhead het volgende:
Koop gewoon een skateboard of desnoods een paar inliners ofzo in plaats van dat je jezelf voor lul zet met die dingen.
iemand?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:00 schreef renslohmann het volgende:
Hoe vallen Reeboks? Zijn de maten vergelijkbaar met Nike? Wil namelijk wat op internet bestellen
Ik kan me vanuit lange tijd terug herrineren dat reeboks groter vallen, 4 maten ofzo, houd er rekening mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |