Wat is er anders aan deze zwarte dan de zwarte stabs van een tijdje geleden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
woei cactus stabs gewonnen op ebay voor 77e inc. 8)
iemand trouwens wat meer info over deze:
[afbeelding]
Help?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef Chrishop het volgende:
Heeft iemand een idee of de spaties in je code belangerijk zijn bij ups, heb het gewoon aan 1 stuk gekregen: EB 628696446 US.
Okayquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:11 schreef thaWarhead het volgende:
Due Team Editions vallen een halve maat kleiner. Witte zool is niet echt handig voor uitgaan though.
Zolen zijn irritanter schoon te houden dan leer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay. Nee klopt idd, maar een zool is nog wel makkelijk schoon te maken.
Ik krijg: >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:12 schreef Luie-princes het volgende:
Nee volgens mij niet Chrishop.
Werkt je code niet ofzo?
Want als ik bij www.usps.com hem invoer krijg ik gewoon dat je schoenen de VS hebben verlaten.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:33 schreef SuperS het volgende:
ik heb pas geleden deze aangeschaft:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet ook usps proberen niet UPSquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik krijg: >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
.
Roflololquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Je moet ook usps proberen niet UPS
Zijn 2 verschillende koeriers ey vriend.
En dan nog, ik heb al een paar keer gehad, dat het trackingnummer (nog) niet werkte, maar dat ik wel gewoon de spullen binnenkreeg een paar dagen later.quote:
Welke andere zwarte? Kan me alleen die zwart/gele met polka dotsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:15 schreef Z het volgende:
Wat is er anders aan deze zwarte dan de zwarte stabs van een tijdje geleden?
yep, voorlopig wel.quote:
Dat model vind ik tof. Die neokleuren niet zo maar dat modelquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:22 schreef morgane het volgende:
Weet iemand toevallig waar je Nikes in neon-kleuren kan kopen? Op een meidenforum vraagt iemand ernaar, en die heeft dus geen idee welk type het is. Ik dus ook niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een beetje zulke kleuren dus.
Alleen jammer van de bergschoenen haakjes bovenaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef felic. het volgende:
Mijn nieuwe patta's!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe stijlvol.
Het fijne weet ik er ook niet van maar vorig jaar (of twee jaar geleden) kon je zwarte kopen, zwart met een beetje rood.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke andere zwarte? Kan me alleen die zwart/gele met polka dotsherinneren.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:33 schreef SuperS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit er ook een soort vak in voor je laptop? Ik ben nog op zoek naar zo'n tas namelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef Cloud_SB het volgende:
Heb hem tot nu toe enkel bij chicks gezien haha.
Zitten ook best vrouwelijke colourway's tussen maar boeiend. De fit van die dingen is zwaar relaxed. Beter als je eastpak zo hoog mogelijk optrekken.
Strap voor je board en/of slaapmatje, veel van die secret vakjes enzo, heerlijk.
deze ook pas geleden gekochtquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:33 schreef SuperS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik vorgie week ook gehaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef floydvisser het volgende:
mooie schoenen henk...
had al ff geen nieuwe schoenen, dus heb deze maar meegenomen.
int begin vond ik ze niet super maar nu stiekem wel!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef Dirkmaat het volgende:
Ik meen ergens in dit topic in een vorige versie een Nike air max in het zwart met zon limegroene swoosh en een soort van gebrokenachtig leer (krokodillenleer achtig ofzo) gezien te hebben, weet iemand hoe die heet?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
De postbode is ook bij mij langsgeweest.
[afbeelding]
Komen die ook in Nederland uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die bovenste?
Is van de “Earthquake Huf” Pack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |