Ik liet me meeslepen floyd, it's all because of shoooto.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:16 schreef floydvisser het volgende:
[..]
N!3t h4tuHh!1!! Fl0yD
wtf? ben goed in puzzeluh maar..
anyways, zag die floral mids gisteren irl, best dope!
t is ff wennen!
van die cinco de mayo p-rods zijn er nog wel wat van in de omloop...
Atmos tokyoquote:
haten kan ik niet zo goed... sorry niet me ding!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ik liet me meeslepen floyd, it's all because of shoooto.
Overigens staat er gewoon, ''niet haten floyd,'' alleen dan in breezer slet / jumpstyle taal.
Is dat blauw en geel irl net zo fel als op de foto?
En die rode lining zit er zeker nog steeds op irl?
[..]
Atmos tokyo
Weet je ook wat ze moeten gaan kosten ongeveer?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef floydvisser het volgende:
[..]
cinco de mayos zouden zeer waarschijnlijk nog wel in een 9 te krijgen moeten zijn..
vorige maand iig wel!
Haha, mocht je willen of heb je ze uit de vitrine gekocht? Noem ze gewoon Elephant Print P-Rods of eventueel dan Supreme P-Rods (ook een kutnaam), maar kappen met die J-Rod naam, die is voor de Tinker's, zo wordt het veel te verwarrend.. De zwart/witte P-Rod 2's lijken meer op Jordan's (Cement IV's) dan die met de Elephant print, maar daar hoor je dan weer niemand over.quote:J-rods
Ja ook goed. Maakt het mij nou uit hoe je ze noemtquote:Op maandag 30 juli 2007 19:28 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Haha, mocht je willen of heb je ze uit de vitrine gekocht? Noem ze gewoon Elephant Print P-Rods of eventueel dan Supreme P-Rods, maar kappen met die J-Rod naam, die is voor de Tinker's. De zwart/witte P-Rod 2's lijken meer op Jordan's (Cement IV's) dan die met de Elephant print, maar daar hoor je dan weer niemand over.
ClOuD W3T DiE ShIt bReZ4HtAl iS KaPoT 3rGquote:Op maandag 30 juli 2007 12:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ik liet me meeslepen floyd, it's all because of shoooto.
heb je mijn mailtje gelezen over Floms? (of doe je gewoon CTRL+A, delete?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef floydvisser het volgende:
[..]
haten kan ik niet zo goed... sorry niet me ding!![]()
shooto weer? die blijft ook bezig, heb nu 4000 ongelezen berichten in me inbox....
meneer wil nog unkles voor retail![]()
lang wit haar?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef seto het volgende:
Was er zaterdag nog iemand van de fok sb crew in Walibi? Zag iemand met Linoleums
tussen de 80 en 100 euro...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze moeten gaan kosten ongeveer?
Heb net ook de J-rods gehaald bij tom.
Dank je wel in ieder geval voor de moeite!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:53 schreef floydvisser het volgende:
k wacht heel even op de nieuwe voorraadlijst.. dan weet ik het zeker,
ik laat het wel ff weten![]()
Zijn volgens mij fake.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:32 schreef berent het volgende:
Kunnen jullie misschien checken of deze legit zijn:
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
@floyd: Heb jij die witte zoom air harbor in de winkel staan (8.5)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |